嘉盈

嘉盈慶祝YT破7萬訂閱玩《你叫我做》 無底線任魚肉 街頭胸壓藍仔頭

最新娛聞

廣告

王嘉盈(Kaying)憑真性情及33E豐滿身材,備受網民追捧,成為新一代網絡女神。為慶祝其個人YouTube「嘉盈Kaying」頻道突破7萬訂閱人數,嘉盈拍片大玩《你叫我做》,粉絲叫佢做乜照足order去做。嘉盈玩起上來絕無底線,著睡衣出街當眾聞人pat pat、撩人條仔都只係碎料,其中一個任務被要求打藍仔頭一巴,竟成為全片的流量密碼。

嘉盈 嘉盈深受網民歡迎,其YT頻道已超過7萬粉絲。
嘉盈深受網民歡迎,其YT頻道已超過7萬粉絲。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

嘉盈MK味勁吸7萬粉絲

現年24歲的王嘉盈 (Kaying)是「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道《FHProductionHK》重要一員,不時衝口而出爆粗正宗「MK妹」,憑33E身材極受網民關注,而她一向衣著打扮都傾向性感,大騷豐滿上圍,她的個人YouTube頻道開台只有一年多時間,日前突破7萬訂閱人數,因此王嘉盈為回饋粉絲們,炮製名為《你叫我做》系列,收集粉絲的留言,完成粉絲要求她做的任務。

嘉盈 嘉盈為回饋粉絲炮製名為《你叫我做》系列。
嘉盈為回饋粉絲炮製名為《你叫我做》系列。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

《你叫我做》玩死自己系例

嘉盈日前上載這條《你叫我做》短片,見到她跟足所有粉絲order 照做,玩得奔放自如絕無半點尷尬。嘉盈在YT留言:「今次『你叫我做』大家都好踴躍參加,多謝大家!有啲玩到好盡,令到我感受到尷尬極限,玩呢啲街頭嘢好開心,遇到嘅觀眾都好玩得!希望大家都睇得開心」。一開始粉絲要求嘉盈著睡衣及左右腳唔同鞋,這些對她來說零難度,之後出到街先開始有難度。

嘉盈 「聞人哋羅友,聞完叫佢食多啲菜」超容易挑戰,嘉盈輕鬆完成。
「聞人哋羅友,聞完叫佢食多啲菜」超容易挑戰,嘉盈輕鬆完成。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

任務-「聞人哋籮柚,聞完叫佢食多啲菜」

首先嘉盈身穿小新睡衣落街,入到商場去壽司店攞籌,等食期間隨機揾一個途人,和對方寒暄兩句後,嘉盈突然彎腰將個頭放在途人臀部位置,用鼻索一索,隨即叫途人食多點菜。

嘉盈 嘉盈突然彎低腰聞人pat pat。
嘉盈突然彎低腰聞人pat pat。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 其實嘉盈面皮都幾厚。
其實嘉盈面皮都幾厚。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

任務-「同人講你唔見咗樣嘢,就係唔見咗佢嘅電話Number」

呢個order係嘉盈經理人提出的,要她當眾撩別人的男朋友,嘉盈當然不負眾望,見到壽司店外的一對情侶,她直接走向男方問攞電話號碼,對方的回覆係:「我冇電話號碼」,慘食檸檬的嘉盈即場面紅尷尬敗走,但總算完成任務。

嘉盈 王盈當街當巷撩人哋男朋友,以為所有異性都受落,點知......
王盈當街當巷撩人哋男朋友,以為所有異性都受落,點知……(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 嘉盈最後挑戰失敗仲要非常之尷尬。
嘉盈最後挑戰失敗仲要非常之尷尬。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

任務-「在壽司店外唱歌,當街跳02搖」

對於心口掛住個勇字的嘉盈來說,大街大巷跳舞絕對冇難度,不過要佢在壽司外唱歌,她竟然話覺得好尷尬,好難面對。

嘉盈 嘉盈成條片最尷尬竟然係當眾唱歌。
嘉盈成條片最尷尬竟然係當眾唱歌。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 以YouTuber來説,當街跳舞絕對easy。
以YouTuber來説,當街跳舞絕對easy。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

任務-「將啲魚生放落杯綠茶度煮熟先食」

嘉盈入到壽司店,把三文魚刺生放入熱綠茶淥,但並不能把整片三文魚弄熟,嘉盈放入口一試時大叫「好核突」,最後要按住鼻好似飲苦藥般放入口食,面容扭曲下總算完成任務。

嘉盈 有粉絲叫嘉盈把魚生放落杯綠茶度煮熟咗先食,提出呢個要求的粉絲,真係大整蠱。
有粉絲叫嘉盈把魚生放落杯綠茶度煮熟咗先食,提出呢個要求的粉絲,真係大整蠱。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 嘉盈表示呢種感覺真係好難頂。
嘉盈表示呢種感覺真係好難頂。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

任務-「同KIVA拍一日拖」

其中一個任務是要嘉盈同早前在ViuTV節目《姊妹們的國際市場》中認識的中牙(中國加牙買加)混血兒Kiva拍一日拖,嘉盈隨手拿起電話致電對方,不過對方沒有接聽電話,令嘉盈任務失敗,她更在鏡頭前對Kiva説:「係你錯過咗同我拍拖個機會」。

嘉盈 「同KIVA拍一日拖」任務失敗,嘉盈笑指是對方的損失。
「同KIVA拍一日拖」任務失敗,嘉盈笑指是對方的損失。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 kKiva曾在節目表示覺得嘉盈好嘈。
kKiva曾在節目表示覺得嘉盈好嘈。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

任務-「打藍仔頭一巴」

嘉盈收到這個order 時還偷笑,即時打電話問「藍仔頭」的當時位置,說明要對方幫忙完成任務,隨即便搭的士前往找他,相遇後卻因為二人身高差距甚遠,就算嘉盈出盡力跳高加胸壓對方,仍然挑戰失敗。不過這一幕卻成為黃金流量密碼,短片播出後,嘉盈的頻道有將近8萬訂閱,未知到時她又會有什麼新搞作。

嘉盈 嘉盈一心飛的去搵藍仔頭,要打佢一巴,可惜二人身高差距甚遠,嘉盈出盡力跳高都拍打不到藍仔頭,不過呢一幕就非常矚目。
嘉盈一心飛的去搵藍仔頭,要打佢一巴,可惜二人身高差距甚遠,嘉盈出盡力跳高都拍打不到藍仔頭,不過呢一幕就非常矚目。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 嘉盈打唔到藍仔頭,仲反被對方兜頭打了一下。
嘉盈打唔到藍仔頭,仲反被對方兜頭打了一下。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 嘉盈早已掌握何謂「流量密碼」,所以她的頻道只有一年多便突破7萬訂閱。
嘉盈早已掌握何謂「流量密碼」,所以她的頻道只有一年多便突破7萬訂閱。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)
嘉盈 嘉盈拍片時有爆粗,估唔到呢條片仲有向同事狂吐口水,仲話是她的絕招,咁做真係好唔衛生。
嘉盈拍片時有爆粗,估唔到呢條片仲有向同事狂吐口水,仲話是她的絕招,咁做真係好唔衛生。(圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖)

去片!睇嘉盈點玩《你叫我做》

嘉盈 嘉盈走港女路線,擁豐滿身材的她是新一代網絡女神。
嘉盈走港女路線,擁豐滿身材的她是新一代網絡女神。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 嘉盈現在的身份唔止網紅,仲開始進軍電視圈,參與過不少ViuTV節目,包括《姊妹們的國際市場》及《90分鐘狂熱倒數》。
嘉盈現在的身份唔止網紅,仲開始進軍電視圈,參與過不少ViuTV節目,包括《姊妹們的國際市場》及《90分鐘狂熱倒數》。(圖片來源:IG@kaaying219)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@嘉盈Kaying截圖、IG@kaaying219