吳業坤

回家| 宅男之光吳業坤唔介意被叫「公屋仔」 自彈自唱謝親恩感觸落淚

最新娛聞

廣告

最後兩集《回家》今晚嘉賓是在橫頭磡邨長大的吳業坤,除了會返回成長地重拾兒時快樂記憶外,更會帶吳媽媽與舊街坊重聚。

吳媽媽談新抱茶笑到見牙唔見眼

吳業坤出發之前先約媽咪飲茶,原來因為疫情關係,坤哥已有三年沒有陪母親飲茶,風趣的吳媽媽笑言這段期間反而飲了新抱茶,笑到見牙唔見眼的吳媽媽說:「佢喺屋企斟畀我!」之後坤哥一圓母親心願,二人翹著手重遊坤哥成長地橫頭磡邨,坤哥更幫忙向昔日街坊派送母親親手炮製的辣椒醬。其間二人返回昔日單位話當年,坤哥自彈自唱當年親自填詞作品,表達對母親的承諾及謝意,席間忍不住流下感性的眼淚,坤哥感觸謂:「嗰時寫啲歌詞好低能,但依家唱返係覺得當時同自己講嘅嘢原來好真摯。」他自責自己好像做得不夠好,獲媽媽即場打氣讚叻仔,場面感人。

吳業坤 吳業坤因疫情關係已有三年沒有陪母親飲茶。
吳業坤因疫情關係已有三年沒有陪母親飲茶。(圖片來源:TVB提供)
吳業坤 坤媽講起新抱仔笑到見牙唔見眼!
坤媽講起新抱仔笑到見牙唔見眼!(圖片來源:IG@aikoooh__)
吳業坤 仲有坤哥正面照!
32歲的吳業坤去年5月突然宣佈迎娶日本藝人濱口愛子,瞬即成為全城宅男之光!(圖片來源:網上圖片)
吳業坤 坤嫂一個人喺香港好周圍去。
坤嫂一個人喺香港好周圍去。(圖片來源:IG@aikoooh__)

歌手之路由屋邨起步

吳業坤一再強調人愈大愈難像小時候般容易快樂:「細個我差唔多天黑就會返屋企食飯,最多帶埋朋友仔返屋企打吓機,嗰時第一次見面就會話:『不如一齊上嚟我屋企打機吖』,好簡單好快樂。大個咗多咗好多負擔同責任,有時真係要返番嚟逃避一吓現實再去努力。」坤哥又謂不介意被稱「公屋仔」,皆因屋邨鄰里間的人情味是不能用錢買到的珍貴東西,又謂很感恩能透過節目與母親難得深度溝通:「之前返到屋企食完飯就返房,有時候有房仲衰過冇房,個距離仲遠咗。」自言歌手路是由屋邨起步的坤哥,選擇了在昔日經常流連的屋邨籃球場舉行演唱會,與街坊及母親同樂之餘,順道實踐兒時夢想。

吳業坤 坤哥同媽咪返回昔日單位話當年,佢唱唱吓歌忽然感性起上嚟,吳媽媽見到感動之餘,亦不忘即時為阿仔打氣,好有愛呀!
坤哥同媽咪返回昔日單位話當年,佢唱唱吓歌忽然感性起上嚟,吳媽媽見到感動之餘,亦不忘即時為阿仔打氣,好有愛呀! (圖片來源:TVB提供)
吳業坤 坤哥唱唱吓歌忽然爆喊!
坤哥唱唱吓歌忽然爆喊! (圖片來源:TVB提供)
吳業坤 坤哥喺媽咪面前,變咗喊包!
坤哥喺媽咪面前,變咗喊包!(圖片來源:TVB提供)
吳業坤 坤哥話以前佢會喺呢個位彈結他同錄音,所以話呢個單位係佢歌手之路嘅起步實在不為過。
坤哥話以前佢會喺呢個位彈結他同錄音,所以話呢個單位係佢歌手之路嘅起步實在不為過。(圖片來源:TVB提供)

吳業坤「麵包省錢妙法」

吳業坤又獨自走訪了兒時經常幫襯的麵包店及理髮店,並大方分享小時候的獨門「麵包省錢妙法」:「細個冇乜諗好唔好食,最緊要飽肚同平,咁最平就係雞尾包同菠蘿包,嗰時有20 蚊、買完雞尾包同菠蘿包剩番16蚊,就可以儲到16蚊。」面對熟客仔,麵包舖及理髮店老闆表現得相當熱情,前者請坤哥食布甸,後者則爭取影合照,令坤哥「充滿力量」:「有時當你攰或迷茫時,返去你熟悉嘅地方走一轉,你會得到新嘅感受。」

吳業坤 吳媽媽原來好恨阿仔黐身啲,所以呢日坤哥就一圓母親想翹住手四圍去嘅心願,乖仔!
吳媽媽原來好恨阿仔黐身啲,所以呢日坤哥就一圓母親想翹住手四圍去嘅心願,乖仔!(圖片來源:TVB提供)
吳業坤 有幾多人好似坤哥咁,童年時係靠食麵包慳錢呢?
有幾多人好似坤哥咁,童年時係靠食麵包慳錢呢?(圖片來源:TVB提供)
吳業坤 坤哥喺籃球場搞街坊演唱會。
坤哥喺籃球場搞街坊演唱會。(圖片來源:TVB提供)

撰文:東方新地圖片來源:IG@aikoooh__、TVB提供