鄧卓殷

報Hall講策略 靠靚樣無用!鄧卓殷一擊即中 馮盈盈冇間收

最新娛聞

廣告

前港姐冠軍馮盈盈,出名講嘢貼地又大膽,佢喺最新一集《#後生仔傾下計》同應屈港姐亞軍鄧卓殷(Amber),講吓佢哋嘅母校香港大學一啲秘聞,當中講到住Hall,盈盈大爆佢當年報3間Hall但冇一間肯收佢,相反Amber只報一間卻一擊即中,點解呢⋯

撰文:東方新地 圖片:《#後生仔傾下計》、新傳媒圖片

報Hall講策略 靠靚樣無用!鄧卓殷一擊即中 馮盈盈冇間收

講到住大學Hall,盈盈話冇住過Hall,但就有好深入嘅了解,點解呢?陸浩明不禁話:「你連Hall都入唔到啊?」盈盈點頭話:「係呀!其實我報咗三間Hall,第一間好近課室,所以好多人爭,但我唔知報Hall辛苦過報大學,入大學乜都唔使Test就收咗,但呢個完全係人生大考驗,佢哋問我有乜talent(天賦),識打咩波,識咩表演,將我識嘅都帶晒過嚟面試,但我當時freshman太細膽,覺得自己最大嘅天賦係個樣,所以扮到靚靚,我只係着咗條裙去,點知就出事,點解嗰啲豎琴、大提琴、曲棍球拍、籃球出晒嚟,我就得條裙,咁我都覺得最大武器係個樣,但最後就咁失敗咗。」

盈盈話事前一啲準備功夫都冇,心諗佢最大嘅talent就係個樣,以為靚樣可行得通,點知食白果!

 

喺英國留學嘅麥明詩問:「幾人多爭呢啲宿舍位?」陸浩明搶答話:「同香港人爭上車一樣,競爭好激烈。」

之後一直冇乜出聲嘅Amber開腔,解釋話報名住Hall有好幾個Step,前先Open Day有個Touch Cam要影吓相,等佢哋知你個樣同埋留意你有咩性格、天賦。

陸浩明就問Amber:「你報咗幾個Hall?」Amber聽到盈盈報三間都唔收,佢講時都似乎有啲唔好意思咁話報一間就收咗,之後大家問Amber Hall嘅迎新習俗,馮盈盈頓時搭唔上嘴,冇聲出!

現年23歲的20號鄧卓殷(Amber)除了奪得亞軍,仲攞埋最上鏡小姐,成雙料港姐。Amber畢業於港大建築系,現職是是一名見習建築師。在學期間,她曾在由亞洲權威雜誌Perspective舉辦嘅年度設計頒獎盛事A&D TROPHY AWARD獲獎,同時學咗十幾年中國舞,真係才貌雙全。

決賽當晚,從小習舞的Amber表演強項中國舞,難怪獲田蕊妮、朱千雪及蔡思貝等星級評判激讚。

Amber笑容甜美,比賽當晚表現自然又有自信,獲亞軍也相當合理!

問答環節轉數快 全場爆笑

亞軍鄧卓殷獲讚泳裝環節騷急才,引得全場歡笑及拍掌。農夫就話Do姐成日叫佢哋做「垃圾」,如果Amber要幫農夫改過個新名,會改做咩呢?

Amber臨場就想到為農夫改新名「播種的機」,意思係可以更有效率咁將Hip Pop嘅種子傳播出去啊!農夫同Do姐當然有搞笑寸吓佢,但Amber全程都保持笑容,相當淡定得體!

問答妙趣橫生,搞到台下評判都笑到收唔到聲!

然後農夫又出招!再問Amber如果佢要幫Do姐改個新外號,又會係咩呢?

Amber就依然笑住回答,Do姐係香港女性嘅典範,自然係「香港一姐」啦!農夫隨即就話,即係Do姐之後可以去警務署做啦!Amber轉數好快咁接話,Do姐霸氣仲勁過警務署署長啊!

咁醒目,難怪譚俊彥都點名話覺得Amber答得最好!

賽後鄧卓殷就謙認賽前做足功課,有找過農夫的背景資料。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!