大馬女神

「翻版林明禎」Miko憶前度心痛爆喊 剖白因1事與「好仔」男友8年情玩完

最新娛聞

廣告

現年29歲大馬女神黃潔琪(Miko)被稱為「翻版林明禎」,無論身材定外貌都深受網民喜愛。Miko早前為旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》擔任主持,除了在節目上以多個性感造型出鏡,更在節目中大談愛情史,諗起前度喊到停唔到。
大馬女神 「大馬女神」Miko Wong早前為HOYTV拍攝旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》,在節目中大曬好身材。
「大馬女神」Miko Wong早前為HOYTV拍攝旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》,在節目中大曬好身材。(圖片來源:YouTube@好好製作)

「大馬女神」Miko Wong諗起前度心痛落淚

「大馬女神」Miko Wong早前在HOYTV節目《大馬女神Miko遊澳門》在澳門吃喝玩樂,其中一集Miko就坐上位酒店其中一個著名景點,全球最高嘅八字形摩天輪。製作組在摩天輪中與Miko大玩「Miko Chat時間」,其中問到Miko有咩想同前度講,Miko一聽到問題就瞬間雙眼通紅,苦笑講出一句「你開心就好」,跟住就忍不住爆喊,突然轉Channel用普通話鬧製作組:「煩呢,不要拍我啦!」,仲話想踢製作組落摩天輪。

大馬女神 一開始都係同製作組閒談。
一開始都係同製作組閒談。(圖片來源:YouTube@好好製作)
大馬女神 之後一提起前度就雙眼通紅。
之後一提起前度就雙眼通紅。(圖片來源:YouTube@好好製作)
大馬女神 之後仲忍唔住爆喊。
之後仲忍唔住爆喊。(圖片來源:YouTube@好好製作)

曾遭前度背叛 踢爆偷食男方竟然零反應

Miko早前上電台節目《公子會》時亦有大談自己情史,指自己曾經遭第一任男友背叛。Miko憶述當時發現前度另一部電話,得悉原來前度有好多女:「我睇到佢啲相、影片、Message。啲相嘅環境都係好黑暗。最嬲嗰張相係赤膊喺黑暗嘅地方囉。」最後男方更沒有為自己辯護,兩人分手收場。

因1事與「好仔」男友8年情玩完

雖然遭到第一任男友出軌背叛,但Miko都沒有因此而害怕談戀愛,反而遇上另一位「好仔」男友,更與對方拍拖8年。Miko講起二人分手原因時更忍不住心痛落淚:「嗰陣我覺得我家庭環境都唔係好好,我就覺得佢值得更加好,所以就分手。」Miko更指當時男友有提出會照顧Miko家人,叫Miko不要擔心,鼓勵她繼續讀書,但Miko就認為自己成為男友負累,因為唔想拖累對方,所以提出分手。雖然最後兩人有復合,但最後依然分手收場:「嗰陣我哋中學一齊,都愛情長跑咗一段時間,8年,但大家嘅目標同共識都唔一樣,步伐唔一樣囉,係可惜嘅。」

大馬女神 早前Miko Wong上《公子會》一提起前度都爆喊。
早前Miko Wong上《公子會》一提起前度都爆喊。(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)
大馬女神 Miko都話男方係好仔,但奈何兩人步伐、想法不一,最後都係分手收場。
Miko都話男方係好仔,但奈何兩人步伐、想法不一,最後都係分手收場。(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

黃潔琪拍綜藝性感出鏡 超進取造型好吸睛

黃潔琪早前為旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》擔任主持,除了帶觀眾齊齊旅行外,喺節目上仲以多個性感造型出鏡,更令網民紛紛表示唔知睇邊到好!

大馬女神 miko 黃潔琪在節目上以超震撼的角度自拍。
黃潔琪在節目上以超震撼的角度自拍。(圖片來源:YouTube@好好製作)
大馬女神 miko 黃潔琪仲有以極低胸泳裝出鏡。
黃潔琪仲有以極低胸泳裝出鏡。(圖片來源:YouTube@好好製作)
大馬女神 miko 黃潔琪在節目上經常大派男友視覺福利。
黃潔琪在節目上經常大派男友視覺福利。(圖片來源:YouTube@好好製作)
大馬女神 miko 黃潔琪在節目中的每個性感造型都獲網民大讚。
黃潔琪在節目中的每個性感造型都獲網民大讚。(圖片來源:YouTube@好好製作)

大馬女神Miko遊澳門|黃潔琪出鏡超有誠意 盡騷Big爆好身材!

現年29歲有「翻版林明禎」之稱的「大馬女神」黃潔琪(Miko),除咗靚樣似林明禎之外,其實身材都唔輸蝕,一樣咁有睇頭!最近Miko為HOYTV拍攝旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》,Miko喺節目入面造型多多,仲大騷好身材,超級有誠意!

大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 黃潔琪最近為HOYTV拍攝旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》。
Miko最近為HOYTV拍攝旅遊節目《大馬女神Miko遊澳門》。(圖片來源:IG@mikowong)

Miko造型超吸睛 誠意爆棚出鏡

Miko在《大馬女神Miko遊澳門》中有不少造型,雖然節目只播到第二集,但在預告以及節目片頭已經睇到唔少性感造型,特別係泳裝同做gym嘅造型,真係睇到網民嘩嘩聲!亦有唔少人大讚黃潔琪:「個個造型都好有誠意」、「睇節目嘅時候望邊到好」、「事業心好重」、「旅遊節目就係要呢啲,咁先有睇頭!」

大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 Miko先以「𠝹波袋」示人。
Miko先以「𠝹波袋」示人。(圖片來源:大會提供)
大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 Miko在預告中亦有以婚紗造型示人。
Miko在預告中亦有以婚紗造型示人。(圖片來源:大會提供)
大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 其實背後的露背才是服裝的重點。
其實背後的露背才是服裝的重點。(圖片來源:YouTube@HOY 免費電視77台及78台)
大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 Miko在節目中也有以泳裝出鏡。
Miko在節目中也有以泳裝出鏡。(圖片來源:大會提供)
大馬女神 miko 大馬女神miko遊澳門 翻版林明禎 黃潔琪做gym的這一幕非常吸睛!
Miko做gym的這一幕非常吸睛!(圖片來源:YouTube@HOY 免費電視77台及78台)

https://www.youtube.com/watch?si=DE8ZRCP86FvmFJZT&v=bwUlspS1Q-k&feature=youtu.be

圖片來源:YouTube@好好製作、IG@mikowong、YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar、YouTube@HOY 免費電視77台及78台、大會提供