好姊妹鍾嘉欣結婚 處女黨獻吻送祝福

最新娛聞

廣告

鍾嘉欣同老公Jeremy喺溫哥華補擺婚宴,嘉欣笑言同Jeremy識咗唔夠4日,已經覺得對方會係佢老公,至於是否有喜,嘉欣懶神秘說:「因為呢,講真,BB嘅嘢,唔好亂講,我覺得太早,我會適當嘅時候公佈。(怕小器?)BB嘢就唔好講啦,有咩事就唔好啦。」

問到老公有咩優點,嘉欣滔滔不絕說:「優點就勁啦!我真係好愛佢,佢真係好錫我,好似我喺微博所講佢心地好善良,好成熟好勇敢,講真佢咁private嘅人,拖住我同大家見面,平時影selfie佢都唔肯呀,就算影婚紗相要影2個鐘,佢都會話『45分鐘得唔得呀?』,佢為咗我付出,佢好鐘意小朋友,好孝順爸爸媽媽,所以佢係我嘅Mr. Right。」咁婚後會否退出,嘉欣向fans派定心丸:「我一定唔會退出,好鐘意喺TVB工作,其實我仲有好多嘢未完成,仲未試好多嘢,我都希望我會繼續工作。(老公唔心痛?)老公話會飛多啲過嚟,都唔可以話結咗婚唔見面嘛,咁唔健康。(會否減產?)到時你哋睇吓就知。」

而嘉欣好姊妹處女黨成員王君馨、李亞男、苟芸慧同岑麗香於婚禮上齊齊向嘉欣送上祝福,更不忘送香吻,祝嘉欣同老公Jeremy愛得甜蜜!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!