喱騷 好想大聲說愛你嘅呢

好想大聲說愛你嘅呢|4位女參賽者介紹 Kisa自揭被排球奪「第一次」

最新娛聞

廣告

由YouTube頻道「喱騷」主辦的戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》已於日前正式上架,第一集更加打破傳統免費播放!節目總共找來4男4女,8位代表著現今世代不同特質的單身年輕男女,在同一屋簷下度過數個日夜,一起生活經歷心動、曖眛、失望與傷心,堪稱「港版雙層公寓」。而當中4位女參加者的性格和類型各有優勢,到底同場嘅男生會如此選擇自己的試愛對像呢?經過幾日嘅相處,彼此之間又得到咩啟發呢?
由YouTube頻道「喱騷」主辦的戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》已於日前正式上架,8位年青男女準備在西貢一間獨立屋中共度數天。
由YouTube頻道「喱騷」主辦的戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》已於日前正式上架,8位年青男女準備在西貢一間獨立屋中共度數天。(圖片來源:IG@carmilee)

黑妹(黃樂彤)-粗口爛舌勁率直

好想大聲說愛你嘅呢 黑妹在第一集已經表現出「粗口爛舌」的個性,更在鏡頭面前大舉粗口手勢「問候」前度。
黑妹在第一集已經表現出「粗口爛舌」的個性,更在鏡頭面前大舉粗口手勢「問候」前度。(圖片來源:IG@carmilee)

黑妹黃樂彤 @carmilee 、25歲、金牛座、護理系學生、單身半年、曾經參加過《最後一屆口罩小姐選舉》。女神應有的特質都在黑妹身上,高佻身型及大眼睛的漂亮臉孔,IG粉絲數1.4萬。她自言是一個要求簡單的女生,在情路上卻每次都遭到對方冷落對待,統統回到前度身邊,「仆X磁石」之名,第一集已經自揭前度以準備坐監為理由與自己分手,結果前度卻與他的前度復合,非常離譜,今次試愛之旅,黑氣又會否一直加附在她身上呢?

睇埋黑妹嘅IG靚相:

Kisa (陳思慧)-被排球破處

好想大聲說愛你嘅呢 佢喺第一集已經自爆打排球破處:「小五嘅時候,嗰時我係排球隊,有一次痛咗一吓,以為自己嚟M!但戴咗衛生巾之後又冇血,心諗點解今次啲M咁短嘅!到真係第一次嘅時候,咦,冇留血嘅!」
佢喺第一集已經自爆打排球破處:「小五嘅時候,嗰時我係排球隊,有一次痛咗一吓,以為自己嚟M!但戴咗衛生巾之後又冇血,心諗點解今次啲M咁短嘅!到真係第一次嘅時候,咦,冇留血嘅!」(圖片來源:IG@kisabbb)

Kisa 陳思慧 @kisabbb 、28歲、金牛座、YouTuber、單身2年,IG粉絲數6.2萬,第一集就在節目自爆「打排球破處」。性格冷酷、固執又過於認真,無論男生或女生,都覺得Kisa自我築起的高牆難以打破。關於過往戀愛時的甜蜜,Kisa只有一片空白,剩下只有跌碰的回憶,而她一直相信的「那個人」,會及時出現嗎?

睇埋Kisa嘅IG靚相:

大金(陳曉欣)-A0高材生

好想大聲說愛你嘅呢
(圖片來源:IG@chandaikim)

大金陳曉欣 @chandaikim 、24歲、雙魚座、演員、A0,IG粉絲數接近4,000。戲劇與音樂的高材生,現實卻缺乏自信,認為自己不配被人愛,每次靠近愛情時都因為自卑而斷送一段感情,更自揭曾經與好朋友喜歡同一個男仔,但那位男仔卻揀了自己好友。對於愛情存有美好憧憬的大金,今次會放手一搏嗎?

睇埋大金嘅IG靚相:

雞翼(張嘉瑩)-自揭怪癖喜歡聞男友臭衫

好想大聲說愛你嘅呢 雞翼張嘉瑩是四位女參賽者中身形最嬌小的。
雞翼張嘉瑩是四位女參賽者中身形最嬌小的。(圖片來源:IG@chickenwing_chickenchickenwing)

雞翼張嘉瑩 @chickenwing_chickenchickenwing 、24歲、山羊座、Freelance演員、單身3年,IG粉絲數330。個子嬌小又有一張稚氣的臉,事實上她擁有著老靈魂,思想與行為都比同齡的人成熟,是大家Deep Talk的好對象。對愛情的取態隨緣,追求的是靈魂伴侶,第一集更自認喜歡聞男友臭衫怪癖。由於大另一位參加者大金是她相識已久的好姊妹,今次雞翼同時面對友情考驗時,她會如何抉擇?

睇埋雞翼嘅IG靚相:

https://www.youtube.com/watch?v=jyQqEESJ7Wk

戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》一共有多少名參加者?

戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》總共找來4男4女,而每位都代表著現今世代不同特質的單身年輕男女….詳情請看

戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》4位女參加者有什麼特點?

節目中4位女參加者為黑妹、Kisa、大金和雞翼,她們於首集已各自揭露自己的秘密和感情上各有特別的經歷…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@carmilee、IG@chickenwing_chickenchickenwing、IG@chandaikim、IG@carmilee