姚子羚

姚子羚加國探鍾嘉欣掀集體回憶 網民翻出15年前劇照 激讚兩人凍齡有術

最新娛聞

廣告

在《一舞傾城》中有亮眼表現的姚子羚早前飛到加拿大,抽空去探好友鐘嘉欣,並且上傳兩人的素顏合照到社交網站。唔少網民一見到兩人合照,都聯想到兩人曾在15年前劇集《金石良緣》中飾演過好姐妹,瞬間掀起了大家的集體回憶。

姚子羚加國探鍾嘉欣 素顏合照依然靚女

早前姚子羚在社交平台上傳在溫哥華跑步的短片,短片中可見姚子羚素顏上陣,背景是一片綠油油的風景,只係睇片都已經覺得好治愈。兩日後,姚子羚再上傳同鐘嘉欣嘅合照,網民都紛紛留言大讚兩人素顏都靚爆鏡,仲話好掛住當年喺《金石良綠》飾演嘉嘉和Hana呢對好姐妹。

姚子羚 姚子羚早前飛到加拿大,仲素顏跑步超治愈!
姚子羚早前飛到加拿大,仲素顏跑步超治愈!(圖片來源:IG@elaine_yiu)
姚子羚 兩人素顏合照都超靚。
兩人素顏合照都超靚。(圖片來源:IG@elaine_yiu)
姚子羚 鍾嘉欣近年定居加拿大。
鍾嘉欣近年定居加拿大。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

網民翻出15年前《金石良緣》劇照 激讚兩人凍齡有術

網民亦翻出兩人在15年前《金石良緣》所拍下嘅劇照,大家都大讚雖然已經時隔多年,但兩人依然冇太大分別,仲要越嚟越靚,令一班網民都非常羨慕,大讚兩人凍齡有術。

姚子羚 鍾嘉欣 兩人當年一起演MK妹
兩人當年一起演MK妹(圖片來源:TVB《金石良緣》劇照 )
姚子羚 姚子羚真係冇變過!
姚子羚真係冇變過!(圖片來源:TVB《金石良緣》劇照 )
姚子羚 鍾嘉欣都係咁靚。
鍾嘉欣都係咁靚。(圖片來源:TVB《金石良緣》劇照 )

《一舞傾城》演臥底媽媽生超打得

姚子羚再《一舞傾城》中飾演性格爽直的臥底媽媽生,其中一集姚子羚所飾演的Michelle為了救「KK」陳星妤,更葉問上身一個打九個, 非常好打。一班女仔打群交,又扯頭髮又摑來摑去又起飛腳,畫面相當震撼。對於這個場口,姚子羚受訪時笑言十分難忘:「平時都係同男演員打多,今次難得同女演員打,仲要一個人打咁多個女仔,覺得都幾得意。」

一舞傾城 姚子羚 姚子羚挺身為姊妹出頭!
姚子羚挺身為姊妹出頭!(圖片來源:TVB)
一舞傾城 姚子羚 打完莊鍶敏
打完莊鍶敏(圖片來源:TVB)
姚子羚
(圖片來源:TVB)
一舞傾城 姚子羚 再打莊思明!
再打莊思明!(圖片來源:TVB)

網民大讚姚子羚身手拍得住宇宙最強

不少網民大讚呢一幕打鬥好精彩,紛紛表示:「姚子羚出場推開魚蛋媽個吓真係好有戲」 、「女版葉問」、 「咁揪得嘅姚子羚, 身手同甄子丹比得過,我鍾意呀」、「打交正呀,笑死我!」、「好打過楊紫瓊」。

一舞傾城 姚子羚
(圖片來源:網上截圖)
一舞傾城 姚子羚
(圖片來源:網上截圖)
一舞傾城 姚子羚
(圖片來源:網上截圖)
一舞傾城 姚子羚
(圖片來源:網上截圖)

圖片來源:TVB、TVB《金石良緣》截圖、網上截圖、IG@chungkayanlinda、IG@elaine_yiu