姚焯菲

姚焯菲Punk妹造型一改乖女作風 新歌破百萬點擊大勝COLLAR

最新娛聞

廣告

同為TVB《聲夢傳奇》出身的姚焯菲(Chantel)和鍾柔美(Yumi)早前齊齊推出新歌MV,來一場同門對決,Chantel已先勝一仗,新歌《這個姿態》MV點擊率大幅跑贏Yumi。近日Chantel再接再厲,於音樂平台上架10日至昨日(1日)點擊次數突破100萬,擊敗上架11日的COLLAR新歌《idc》MV,氣勢強勁!
姚焯菲 新歌 新歌《這個姿態》氣勢強勁!
新歌《這個姿態》氣勢強勁!(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 新歌
(圖片來源:IG@chantelyiu)

姚焯菲:做到呢個新嘗試已經好滿足!

新歌《這個姿態》於Youtube有不俗成績,除打入「熱門音樂排名」及「綜合熱門排名」前列外,《音樂排行榜與音樂數據分析 (7日數據)》中高踞全港第4位,點擊次數更於MV上架約一週後,突破100萬!Chantel在網上留言多謝歌迷支持:「好開心大家都鍾意《這個姿態》,做到呢個新嘗試已經好滿足!大家記得要繼續留意同支持聲夢嘅歌啊,我哋會繼續努力。」另一方面,曾被指風格撞到應的COLLAR新歌《idc》MV,點擊次數只有約39萬,明顯比Chantel遜色!

姚焯菲 新歌 新歌在《音樂排行榜與音樂數據分析 7日數據)》中高踞全港第4位
新歌在《音樂排行榜與音樂數據分析 (7日數據)》中高踞全港第4位(圖片來源:YouTube圖片)
姚焯菲 新歌 Chantel新歌點擊次數多過COLLAR一半!
Chantel新歌點擊次數超過COLLAR一半有多!(圖片來源:YouTube圖片)

姚焯菲離港前同自己燈箱「打卡」

Chantel目前已飛返新西蘭繼續升學,不過香港粉絲「小菲象」相當有心,為Chantel新歌落力宣傳,應援宣傳計劃包括已租用港、九及新界共138個各類型燈箱、巴士站燈箱及巴士上的廣告播放MV片段,而Chantel離港前更到巴士站的燈箱「打卡」留念。另外,她今日又在IG限時動態轉發一張由朋友晒出的純情貼紙相,該朋友還表示:「震撼瞳孔的日本貼紙相」。

姚焯菲 新歌 Chantel離港前更到巴士站的燈箱「打卡」留念。
Chantel離港前更到巴士站的燈箱「打卡」留念。(圖片來源:[email protected]
姚焯菲 新歌 Chantel又在IG限時動態轉發一張由朋友晒出的純情貼紙相,該朋友還表示:「震撼瞳孔的日本貼紙相」。
Chantel又在IG限時動態轉發一張由朋友晒出的純情貼紙相,該朋友還表示:「震撼瞳孔的日本貼紙相」。(圖片來源:IG@chantelyiu)

姚焯菲同COLLAR MV撞到應 網民大讚Chantel靚好多

今次Chantel拋開小公主形象,以型格Y2K形象示人,唔少網民同歌迷都大讚有新鮮感之餘,造型又夠好睇。相反新MV一樣行Y2K風格的COLLAR,就被網民狠批今次造型非常不討好,尤其是Candy、Marf和GAO等人的打扮就最為肉酸。網民亦指出雖然Chantel同COLLAR同樣遠赴日本拍MV,但Chantel MV就能夠帶出日本街頭的獨有美感,而COLLAR MV就同喺香港拍冇乜分別。

姚焯菲 新歌 姚焯菲 有網民指Chantel MV拍得好睇過COLLAR新MV。
有網民指Chantel MV拍得好睇過COLLAR新MV。(圖片來源:姚焯菲《這個姿態》MV 截圖)
姚焯菲 新歌 姚焯菲 新MV一樣行Y2K風格的COLLAR,就被網民狠批今次造型非常不討好
新MV一樣行Y2K風格的COLLAR,就被網民狠批今次造型非常不討好(圖片來源:COLLAR《idc》MV截圖)

鍾柔美、COLLAR新歌被指部分旋律相似

同時亦有網民指出Yumi新歌與COLLAR新歌雖然乍聽之下風格不一,但其實某些部分旋律和節奏都非常相似,特別係兩首歌的後半部都非常相似。

姚焯菲 新歌 姚焯菲 特別係Winka後半部分同Yumi新歌旋律最為相似。
特別係Winka後半部分同Yumi新歌旋律最為相似。(圖片來源:COLLAR《idc》MV截圖)

大家又覺得似唔似呢?

撰文:東方新地圖片來源:[email protected]、IG@chantelyiu