姚焯菲

姚焯菲大個女棄玩甜美風 赴日拍MV浴室大騷小蠻腰 網民勁讚愈大愈靚女

最新娛聞

廣告

16歲「國民初戀」姚焯菲(Chantel)近日由新西蘭返港享受3星期長假,期間行程非常緊密,仲飛埋去日本東京拍攝新歌MV,日前她就分享了在當地影的數張靚相,其中一張更見到她在酒店浴室玩自拍,罕有地大騷小蠻腰!
姚焯菲 除了自己趁放假出新歌外,Chantel又透露After Class也即將推出新團歌,但因為成員各有各忙,需要分開錄音。
除了自己趁放假出新歌外,Chantel又透露After Class也即將推出新團歌,但因為成員各有各忙,需要分開錄音。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 Chantel在日本時又曾與前日本女圑9nine成員吉井香奈惠合影短片,並獲對方大讚「Pretty Girl」,令她非常開心。
Chantel在日本時又曾與前日本女圑9nine成員吉井香奈惠合影短片,並獲對方大讚「Pretty Girl」,令她非常開心。(圖片來源:IG@chantelyiu)

姚焯菲新歌MV轉玩型格Look

從Chantel分享的相片中可見,她一改以往甜美的風格,轉為穿著樽頸小背心配牛仔短褲及長靴,在日本街頭大玩型格路線,她在出席活動時,亦有講到今次飛去日本是為了拍攝新歌MV,並透露是次新歌雖然暫時未定名,但主題是跟「改變」有關,是一首快歌,對她而言屬一大突破。

姚焯菲 Chantel透露今次新歌雖然係快歌,但無需跳舞,她笑言希望下次可以挑戰做跳唱歌。
Chantel透露今次新歌雖然係快歌,但無需跳舞,她笑言希望下次可以挑戰做跳唱歌。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 Chantel指今次去日本只逗留了4日,連shopping都冇時間,只買了不少零食回港。
Chantel指今次去日本只逗留了4日,連shopping都冇時間,只買了不少零食回港。(圖片來源:IG@chantelyiu)

浴室玩自拍獲讚「高咗又瘦咗」

除了在日本街頭拍攝的型照外,姚焯菲又曬出一張在酒店浴室的自拍照,當中她穿著一件粉綠色的小背心,配襯低腰牛仔褲,手拿雪餅,大方騷出小蠻腰,引來不少網民勁讚她「高咗又瘦咗,好fit喎」、「大個女咗,型靚兼備」、「愈大愈靚女!多了一份成熟美!」等等。

姚焯菲 Chantel的露腰Look獲網民大讚Fit到漏。
Chantel的露腰Look獲網民大讚Fit到漏。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 仲讚佢大咗又成熟咗,更加靚女㖭!
仲讚佢大咗又成熟咗,更加靚女㖭!(圖片來源:IG@chantelyiu)

大讚新西蘭好食好住

Chantel日前在活動上亦有露出小蠻腰,當時她直言:「新西蘭真係好食好住,不過我就覺得比以前反而係瘦咗啲!」而講到今次放假回港的行程,她表示想爭取多些時間陪伴屋企人和朋友,已經同屋企人傾過想去澳門玩,以及要和一班「小菲象」見面分享近況。

姚焯菲 Chantel日前亦穿著露腰裝現身活動,她笑指今次去日本拍MV,爸爸亦有同行。
Chantel日前亦曾穿著小露腰裝現身活動,她笑指今次去日本拍MV,爸爸亦有同行。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)

曾極力反對赴新西蘭留學

Chantel坦言最初得知父母安排她去新西蘭升學時,曾極力反對,覺得留在香港讀書感覺更舒服,但後來她明白到成長過程一定會有辛苦,現在已覺得一切都係值得。

姚焯菲 姚焯菲同爸爸感情好好。
姚焯菲同富爸爸Raman姚輝文(右)感情好好,曾一齊上Do姐主持的《口水多過浪花》接受訪問。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

姚焯菲講明唔拍拖:真係唔好搞我

在新西蘭讀女校的Chantel早前接受商台《星光背後》的訪問,曾堅定指自己暫時想專注讀書同工作,並沒有想拍拖的念頭:「我依家係好想自己一個囉,真係唔好搞我唔該!因為我好想專心做我宜家做嘅事,好想專心讀書同埋工作,所以宜家就算有一個男仔嚟,我都會話拜拜!No!」

姚焯菲 姚焯菲講明唔會拍拖,想集中學業同工作。
姚焯菲講明唔會拍拖,想集中學業同工作。(圖片來源:IG@chantelyiu)

自爆擇偶條件 鍾情專一謙虛男生

至於被問到理想男友條件時,姚焯菲一臉認真回應指:「我覺得只要係專一就OK,同埋嗰性格要好同埋有禮貌,呢個係最重要,同埋謙虛。我就好唔鐘意啲人好自大,周圍炫耀自己好有錢,就算佢幾好樣都唔鍾意!」

姚焯菲 姚焯菲自爆喜歡專一同謙虛嘅男生。
姚焯菲自爆喜歡專一同謙虛嘅男生。(圖片來源:IG@chantelyiu)

為1原因留學期間無追求者

姚焯菲年紀細細,一個人到紐西蘭讀書,家人難免都會擔心。當主持人梁泰來問到姚焯菲父母會否禁止佢拍拖,喺紐西蘭又有冇追求者時,姚焯菲就表示:「冇(人)追求我喎,因為我讀女校嘅,住女生宿舍。雖然我隔離係有間男校,但佢哋有自己宿舍,咁我又唔識嗰度啲人,所以多數啲朋友都係我學校啲女仔。」

姚焯菲 姚焯菲同宿舍朋友仔都好Friend!
姚焯菲同宿舍朋友仔都好Friend!(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 IG通常都只上傳同女生朋友嘅合照
IG通常都只上傳同女生朋友嘅合照(圖片來源:IG@chantelyiu)

撰文:東方新地圖片來源:IG@chantelyiu、YouTube@TVB娛樂新聞台、IG@do_do_cheng