姚焯菲

姚焯菲留學紐西蘭被室友嫌唔衛生 自爆與室友摩擦經歷:「佢賴我搞到有蟲」

最新娛聞

廣告

姚焯菲(Chantel)今年年初遠赴紐西蘭升學,早前低調返港拍MV,並且出席電台節目《叱咤樂壇》宣傳新歌《小出走》。在接受訪問時,Chantel大談在紐西蘭的各種經歷,又自爆因為衛生習慣問題,被室友嫌棄自己「搞到宿舍房有蟲」!
姚焯菲 姚焯菲年初到紐西蘭留學,早前低調回港工作。
姚焯菲年初到紐西蘭留學,早前低調回港工作。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 訓身為新歌《小出走》拍MV。
訓身為新歌《小出走》拍MV。(圖片來源:IG@chantelyiu)

姚焯菲留學紐西蘭被室友嫌唔衛生:「佢賴我搞到有蟲」

姚焯菲(Chantel)早前出席電台節目《叱咤樂壇》時分享到自己的宿舍生活。首次出國留學的Chantel表示曾經與室友因衛生習慣問題有過摩擦:「我知道我個Roommate(室友)唔鍾意我係間房食嘢,譬如食完嘅包裝紙,佢唔畀我揼係房入面嘅垃圾桶,佢覺得會惹蟻,同埋佢好怕蜥蝪,有一次就走咗入嚟,佢就賴我周圍揼搞到有蟲,啲蜥蝪就入嚟食蟲,搞到我好内疚。」

姚焯菲 Chantel於電台曾經與室友因衛生習慣問題有過摩擦,被對方指因為自己搞到宿舍房有蟲。
Chantel於電台曾經與室友因衛生習慣問題有過摩擦,被對方指因為自己搞到宿舍房有蟲。(圖片來源:Youtube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

出國後想念家人 學識洗衫、執嘢

雖然Chantel大讚紐西蘭天氣好、陽光普照,但依然掛住香港。Chantel又話每日都會與家人聯絡:「雖然每日都會同爹地、媽咪Facetime,但都會掛住佢地。我會最掛住係屋企,喺嗰邊冇做爹地、媽咪,就冇咗屋企嘅感覺囉。」

Chantel又話到紐西蘭留學後,因為事事都要靠自己,所以學會獨立,不再依賴家人:「我學識咗點樣獨立,呢個我覺得係最重要嘅。我學識點樣洗衫,自己執嘢,同埋唔見咗嘢係冇人幫手搵,真係要自己搵。之前係『媽咪!你記唔記得呢個擺咗係邊?』宜家就要靠自己。」

姚焯菲 Chantel又話到紐西蘭留學後,因為事事都要靠自己,仲學識洗衫、執嘢!
Chantel又話到紐西蘭留學後,因為事事都要靠自己,仲學識洗衫、執嘢!(圖片來源:IG@chantelyiu)

紐西蘭校園內都有小粉絲

Chantel憑《聲夢傳奇》爆紅,估唔到仲要紅到紐西蘭,Chantel在節目中就提到校園內都有小粉絲,仲有小粉絲主動要求合照:「好得意嘅係我學校入面都有啲小粉絲嘅,係細過我嘅。佢過嚟問我可唔可以同我影相,但因為佢細個啲唔用得電話,所以就放左學先影翻。」

姚焯菲 Chantel憑《聲夢傳奇》爆紅,仲要紅到紐西蘭校園入面都有小粉絲!
Chantel憑《聲夢傳奇》爆紅,仲要紅到紐西蘭校園入面都有小粉絲!(圖片來源:IG@chantelyiu)

一起看Chantel電台訪問片段:

Chantel低調回港出席電台節目分享紐西蘭留學生活

圖片來源:IG@chantelyiu