姜濤 再搬屋避世

姜濤疑因避世再搬屋 運動密密做為拍戲復出 誓要重回最Fit身形

最新娛聞

廣告

從去年11月11日商台《903 AllStar 籃球賽》之後,一直未有齊人出席活動的MIRROR,原定在2月11日齊人出席《一秒GO一起GREEN》開幕儀式,推出新團歌《GoGreen》。但姜濤喺活動開始4小時前,宣佈身體不適要缺席!搞到唔少網民都猜測,姜濤是否因未能減磅成功,所以要頻頻甩底,姜濤的粉絲們也非常擔心偶像身心健康。據消息指,姜濤原來近日疑再搬屋避世,密密凌晨時分外出跑步,積極減肥,希望為復出做好準備!
姜濤 再搬屋避世 唔少網民都猜測,姜濤是因未能減磅,所以要頻頻甩底。
唔少網民都猜測,姜濤是因未能減磅,所以要頻頻缺席公開活動。(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤 再搬屋避世 粉絲們非常擔心偶像身心健康!
粉絲們非常擔心偶像身心健康!(圖片來源:IG@keung_show)

MiRROR齊齊做主角拍戲

另外早前有傳MIRROR12子將於今年內會開拍電影,據知所屬的公司MakerVille有意殺入影壇,去年已計劃開拍一套由MIRROR全員演出的電影,初步構思的故事是一個大型比賽開始,12子會在戲中大比拚,甚至兄弟決裂,預計今年內開拍。由於姜濤去年11月腳傷,加上計劃上有很多細節要考量,細節或有機會改變。

姜濤 再搬屋避世 肥姜再現身 成隊齊人 好耐都無齊人啦!
好耐都無齊人啦!(圖片來源:IG@mirror.weare)

粉絲向傳媒爆料 揭姜濤頂唔順私生飯再搬屋

有粉絲向傳媒爆料,踢爆姜濤去年告別同家人同居,搬離銅鑼灣之後曾短暫獨居筲箕灣。但由於私生飯問題好嚴重,嚴重影響姜濤的私生活,因此他近期頂唔順又再搬屋,消息指姜濤為咗避開大眾目光,而家搬到港島區另一約600呎嘅住所,月租大約三萬港元。另外姜濤為重返幕前落足苦功,但可能怕腫脹身形被傳媒捕捉到,搞到要大改生理時鐘,深夜時先外出減肥跑步,連約好朋友打籃球都需約在籃球場關燈後嘅時間,同先前姜濤高調喺維園打波嘅作風完全唔同。

姜濤 再搬屋避世 私生飯問題好嚴重,姜濤近期頂唔順又再搬屋。
私生飯問題好嚴重,姜濤近期頂唔順又再搬屋。(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤 再搬屋避世 姜濤為復出深夜外出減肥跑步。
姜濤為復出深夜外出減肥跑步。(圖片來源:IG@keung_show)

MIRROR新團歌全球首播 姜濤未能落磅漲爆出鏡

上週六(11日)MIRROR出席《一秒GO一起GREEN》開幕儀式,推出新團歌《GoGreen》,活動中亦公開了MIRROR新團歌《Go Green》的MV,從MV中可見姜濤依然以包包臉示人,下巴線條冇曬,似乎仲未減肥成功喎!難怪依家姜濤避世之餘,深夜都要密密做運動。

姜濤 再搬屋避世 MIRROR 姜濤在新MV中繼續漲爆示人,下巴冇曬線條!
姜濤在新MV中繼續漲爆示人,下巴冇曬線條!(圖片來源:東方新地)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR 側面都可以睇到佢嘅包包臉頰。
側面都可以睇到佢嘅包包臉頰。(圖片來源:東方新地)

活動前4小時突然宣佈姜濤缺席

自叱咤頒獎禮之後,姜濤一直未有出席公開活動,社交平台亦未有更新。近日一度傳出MIRROR將會全員出席代言活動,有指姜濤都會出席,可惜在活動前4小時,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適,未能出席活動,並向粉絲和客戶道歉。

姜濤 再搬屋避世 MIRROR 在活動開始4小時前,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適而將會缺席活動
在活動開始4小時前,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適而將會缺席活動(圖片來源:IG@mirror.weare)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR 自叱咤頒獎典禮之後,姜濤就一直以身體不適為由,缺席多個公開活動。
自叱咤頒獎典禮之後,姜濤就一直以身體不適為由,缺席多個公開活動。(圖片來源:my903)

網民狠插姜濤又射波:用缺席說話啊?

姜濤近日多次因為身體不適為由缺席公開活動,不少網民因此覺得姜濤太不負責任,紛紛留言狠批姜濤的工作態度,並嘲笑如果姜濤從事其他行業,應該好快會被炒魷:「近呢幾年佢好似成日都keep住有唔舒服呀,暈低呀受傷既新聞,如果佢做其他工應該畀人炒左好耐,會keep住失業」、「建議佢退出娛樂圈樂壇」、「就算唔計外觀同表現水平,淨係講工作態度都收得檔。用咩作品説話?用缺席去説話就真」、「可能減唔切肥」等。

姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤 再搬屋避世 MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)

姜濤曾公然現身街埸打波 被揭身形腫脹似BIG MAC

依家姜濤明顯低調咗好多,連打波減肥都要等深夜,可能係怕再俾人影到自己身形淪笑話!在叱咤頒獎典禮後,當時成為網民箭靶的姜濤連日受網民攻擊。姜濤曾在神隱半個月後,疑似捕捉到姜濤穿著全身黑衫黑褲打藍球,期後這名網友拍攝了影片上傳在社交網站。從片中看見姜濤疑似身形再次暴漲,比起叱咤頒獎典禮那時,明顯再胖了一個碼,更被網友嘲笑體重像200磅。

姜濤 再搬屋避世 姜濤 疑似姜濤被捕捉。
疑似姜濤被捕捉。(圖片來源:網上影片)
姜濤 再搬屋避世 姜濤 姜濤被網友話佢行行企企點減肥。
姜濤被網友話佢行行企企點減肥。(圖片來源:網上影片)
姜濤 再搬屋避世 姜濤 目測真係肥咗好多。
目測真係肥咗好多。(圖片來源:網上影片)

撰文:東方新地圖片來源:留言截圖、網上影片、東方新地、Instagram