姜濤

姜濤講錯嘢遭古巨基翻舊賬 自爆叱咤過後壓力爆燈:好驚人哋望住我

最新娛聞

廣告

近日推出新歌《DUMMY》的姜濤與古巨基齊齊上音樂節目《Music Panda》。姜濤在節目中分享自己在叱咤頒獎典禮後的心路歷程,自爆當時壓力爆燈,連出街都怕其他人望自己,坦言自己入行前年少無知感覺不復再,現時懷念當時的自己。

姜濤透露入行前年少無知感覺不復再

姜濤在節目中演繹古巨基的名曲《致少年時代》,他感慨自己已經失去入行前天真的感覺,並坦言很懷念當初年少無知的自己:「睇返五年前嘅自己,都覺得自己冇咗當初乜都唔識嘅感覺。入行耐咗,有種覺得自己冇咗當初嘅天真。(有冇掛住當時嘅自己?)其實有啊,其實老實講,雖然入行得五年時間,但係我覺得呢五年濃縮咗好多嘢,好難返翻去比賽嘅狀態,嗰種乜都唔理嘅感覺,宜家做乜都要諗過先。」

姜濤 姜濤感慨自己已經失去入行前天真的感覺,並坦言很懷念當初年少無知的自己。
姜濤感慨自己已經失去入行前天真的感覺,並坦言很懷念當初年少無知的自己。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
姜濤 姜濤由全民造星開始已經係人氣王。
姜濤由全民造星開始已經係人氣王。(圖片來源:IG@keung_show)

自爆叱咤過後壓力爆燈:好驚人哋望住我

姜濤今次於節目中亦再次提起叱咤頒獎禮表演一事,他坦言叱咤頒獎典禮的表演,係佢入行以來最沮喪嘅事情,甚至係表演過後更一度唔敢落街,怕路人會望住自己:「嗰晚、嗰幾日我未知件事係會咁樣嘅,未意識到件事咁,只知唔係幾好。但係我突然睇IG、Facebook,嗰個報道可以用海量式嚟形容。我平時去開維園打波跑步,嗰段時間都唔敢去,好驚人哋望住我,會低頭。我記得我個時候係唔敢睇嗰個表演,過一個月先夠膽敢睇,嗰個moment我一定要迫自己去客觀地審視,我唔可以逃避呢樣嘢,一定要搵到唔好嘅地方係乜嘢。跟住坐喺度睇,嘩死,嗰個感覺係睇嘅時候唔誇張,但睇完低頭唔得迫自己繼續睇,睇完喇,嘩,嗰三分鐘係好漫長!」

姜濤 姜濤坦言叱咤頒獎典禮過後壓力爆燈,更曾經好怕街上路人望住自己。
姜濤坦言叱咤頒獎典禮過後壓力爆燈,更曾經好怕街上路人望住自己。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
姜濤 行街都會低頭。
行街都會低頭。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
姜濤 今年年初姜濤嘅叱咤表演引起網民熱議。
今年年初姜濤嘅叱咤表演引起網民熱議。(圖片來源:叱咤頒獎典禮截圖)
姜濤 網民都狠批姜濤嘅叱咤表演太浮誇。
網民都狠批姜濤嘅叱咤表演太浮誇。(圖片來源:叱咤頒獎典禮截圖)

曾刪除所有社交媒體 唔介意由零開始

叱咤頒獎典禮過後,姜濤曾經有一段時間沒有更新個人社交平台,原來當時姜濤刪除曬所有社交媒體,專注工作。他坦言當時曾預計自己會失去很多東西,但並唔介意由零開始:「我都預計將會失去好多嘢,又或者今年一個騷都冇,其實我都冇乜怨言,我冇所謂,因為我覺得我做咗呢啲事情,我唔介意由零開始,因為我人生就係由零,甚至由負數開始。」姜濤的一番說話都獲在場嘉賓大讚他處理事情的方法非常成熟,值得給予掌聲鼓勵。

姜濤 姜濤叱咤過後預計自己會失去好多嘢,但並唔介意由零開始。
姜濤叱咤過後預計自己會失去好多嘢,但並唔介意由零開始。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
姜濤 姜濤表示會珍惜今次演唱會機會,再努力調教好自己。
姜濤表示會珍惜今次演唱會機會,再努力調教好自己。(圖片來源:東方新地)

姜濤講錯嘢畀古巨基笑「傻佬」

古巨基在節目中亦分享到自己對姜濤的印象,更笑指對方為「傻佬」:「我眼中嘅姜仔其實係一個大細路,不如再直接啲,我認識嘅姜仔係一個傻佬。佢有時好急住講一樣嘢,佢話『基仔呀我覺得咁咁咁』,唔夠半分鐘佢舊『唔好意思呀,我頭先唔應該叫基仔,古Sir唔好意思呀!』佢係一個其實仲保存住一個好單純、好可愛嘅地方。」

姜濤 姜濤經常口快快講錯嘢,搞到古巨基都笑佢係「傻佬」
姜濤經常口快快講錯嘢,搞到古巨基都笑佢係「傻佬」(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
姜濤 不過古巨基都話姜濤好單純可愛。
不過古巨基都話姜濤好單純可愛。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)

Music Panda 古巨基 x 姜濤@MIRROR篇

&t=903s

81分鐘足本版!

圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV、東方新地、IG@keung_show、叱咤頒獎典禮截圖資料或影片來源:Youtube@ChillGOOD TV