姜濤

姜濤甜笑自爆入行後曾經心動過 揚言想在30歲前結婚生女

最新娛聞

廣告

鄭裕玲(Do姐)離巢後搞作多多,近期進軍YouTube界,開設了個人YouTube Channel《The Do Show》,每集會邀請不同嘉賓做專訪。最新一集中Do姐請到MIRROR成員姜濤擔任嘉賓,姜濤在訪問中甜笑自爆入行後曾有心儀對象,並揚言打算在30歲結婚生女。
姜濤 今集《The Do Show》嘉賓為姜濤。
今集《The Do Show》嘉賓為姜濤。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

姜濤甜笑自爆入行後曾經心動過

姜濤難得在專訪中談及到自己的感情生活,大方承認入行後曾經有人令自己心動過,仲邊講邊掩嘴笑。姜濤指雖然曾經有過心儀對象,但卻因為怕對方大壓力,所以未有作進一步發展:「唔夠膽,因為我宜家開始每一段戀情都知道,如果喺呢個環境底下,我會畀對方好大壓力,所以其實都未必係開心嘅。同埋我覺得我拍拖可以去得邊?無可能喺香港,出唔到街,所以而家唔考慮呢啲。」

姜濤 一見到心儀對象就笑得超開懷。
一見到心儀對象就笑得超開懷。(圖片來源:Youtube@The Do Show)
姜濤 姜濤仲笑到見牙唔見眼。
姜濤仲笑到見牙唔見眼。(圖片來源:Youtube@The Do Show)

揚言想在30歲前結婚生女

當談及到心儀對象類型時,姜濤就表示一直比較喜歡可愛型女生,例如日本藝人村架純。姜濤亦指因為父母感情麻麻,所以一直「好嚮往有一個好家庭」,並打算在30歲前成家立室,同埋講到明一定要生女:「(如果生仔就唔太鐘意喇?老實講就…當然都會鐘意,自己小朋友,但當然會想嚟多次,如果生個女就得㗎喇!」

姜濤 姜濤指父母關係唔好,令自己希望能夠盡快成家立室。
姜濤指父母關係唔好,令自己希望能夠盡快成家立室。(圖片來源:Youtube@The Do Show)
姜濤 相比起姜濤爸爸,姜濤媽媽就經常露面支持姜濤。
相比起姜濤爸爸,姜濤媽媽就經常露面支持姜濤。(圖片來源:ViuTV)

自嘲當年「退休」言論太天真

姜濤曾經表示希望在廿幾歲就過退休生活,希望買一層樓自住、一層樓收租,不過今次接受訪問時就指似乎未有想咁快退休。姜濤指:「以前就好單純地覺得我唔做喇,小朋友嘅想法當然係天真啲。宜家都會想退休,希望以後嘅生活條件越來越好。」姜濤就解釋宜家就希望到某個年紀可以撇下「偶像」的身份去挑戰做演員,繼續留在圈中發展。

姜濤 姜濤自嘲當年「退休言論」太天真。
姜濤自嘲當年「退休言論」太天真。(圖片來源:Youtube@The Do Show)
姜濤 姜濤近年都有往演員路上發展。
姜濤近年都有往演員路上發展。(圖片來源:《我的天堂城市》劇照)

承認MIRROR成員們係競爭對手

一出道就為MIRROR「C位」的姜濤,被Do姐問到如果唔係「C位」會作何感受,姜濤就坦言:「我都會驚冇咗宜家一切。我成日都話唔單止我哋十二個,因為其實講真,我哋十二個係兄弟之餘都係競爭對手,因為所有團體一齊出嚟做同一件事,一定會有競爭」。姜濤就表示假如有一日不再是「C位」,首先會檢視自己、提醒自己,但就唔會太擔心。

姜濤 姜濤都直認MIRROR其他成員們均是自己競爭對手。
姜濤都直認MIRROR其他成員們均是自己競爭對手。(圖片來源:Youtube@The Do Show)
姜濤 MIRROR成軍五年,經常被外界拿來互相比較。
MIRROR成軍五年,經常被外界拿來互相比較。(圖片來源:IG@mirror.weare)

視花姐為「第二個阿媽」

當Do姐問到經理人花姐在姜濤心中地位時,姜濤秒答:「我經常話佢係我第二個阿媽」。姜濤續指平時會與花姐分享很多內心秘密:「好多事情我都唔識處理,我第一時間都會搵佢。」

姜濤 姜濤指視花姐為「第二個阿媽」
姜濤指視花姐為「第二個阿媽」(圖片來源:Youtube@The Do Show)
姜濤 有網民指二人身材越來越似....
有網民指二人身材越來越似….(圖片來源:網上圖片)

《The Do Show》姜濤獨家專訪:

姜濤罕有大談感情事!

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@The Do Show、網上圖片、IG@mirror.weare、《我的天堂城市》劇照資料或影片來源:Youtube@The Do Show