姜濤

姜濤強調與Edan情不變:12個同當初一樣!自爆學車中未諗買車

最新娛聞

廣告

早前被指再度發脹健康疑似亮紅燈的姜濤,今日(9/23)就非常醒神地現身赤柱出席飲品代言活動。不過在這炎熱天氣下,姜濤身穿一年紅色大衣都滴晒汗,而他在玩遊戲期間都不時揸住代言飲品狂隊消暑,表情十分可愛!
姜濤 姜濤身穿一年紅色大衣都滴晒汗
姜濤身穿一年紅色大衣都滴晒汗(圖片來源:東方新地)
姜濤 在玩遊戲期間都不時揸住代言飲品狂隊消暑
在玩遊戲期間都不時揸住代言飲品狂隊消暑(圖片來源:東方新地)

姜濤為姜糖們感痛心 粉絲早於活動幾日前已排隊霸位

姜濤接受訪問時指得悉有姜糖早在活動幾日前已排隊霸位,他感到非常痛心,更呼籲大家不用太進取:「因為真係太辛苦,日日露營咁,真係戥大家辛苦,不嬲都同大家講自己緊要啲。(佢哋都戥你辛苦?)我哋訓練好多年,所以唔緊要。」姜濤又指自己流的是「冷汗」,強調自己唔熱。

姜濤 姜濤今日9/23)就非常醒神地現身赤柱出席飲品代言活動
姜濤今日(9/23)就非常醒神地現身赤柱出席飲品代言活動(圖片來源:東方新地)

姜濤強調與Edan兄弟情不變

姜濤早前在社交網發文指「接受某些人道歉」而引起的揣測,他表示未有影響與Edan關係,更強調12個兄弟情不變:「件事無影響我哋之間嘅感情,大家放心,我哋12個都係同當初一模一樣,大家永遠都係咁好嘅兄弟,所以唔會俾呢啲嘢影響到,過咗嘅嘢都唔想再提。」

姜濤 姜濤強調與Edan兄弟情不變
姜濤強調與Edan兄弟情不變(圖片來源:東方新地)
姜濤 姜濤強調與Edan兄弟情不變
姜濤強調與Edan兄弟情不變(圖片來源:東方新地)
edan 姜濤 姜濤在訪問中否認和Edan不和,在IG Story中更主動錫Edan一下。
姜濤和Edan曾傳不和,Edan今日強調兩人依然好friend。(圖片來源:IG@keungshow)

姜濤「道歉論」被指影射Edan演唱會

Edan早前在個人演唱會中多次抽姜濤水,不但扮姜濤在銅鑼灣街頭學「姜糖」舉燈牌,又重提自己向姜濤舉中指一事,之後又拿姜濤同Lydia的緋聞開玩笑,引起不少「姜糖」不滿。姜濤早前又突然於IG發文指有人向自己道歉,令不少「爵屎」都狠批姜濤疑似影射Edan演唱會,怒斥姜濤:「咁樣陰隊友?」、「會唔會太小家」、「好明顯講緊Edan啦」等。

edan 姜濤 早前姜濤IG指有人同佢道歉。
早前姜濤IG指有人同佢道歉。(圖片來源:IG@keung_show)

更多:Edan@MIRROR就DM事件向姜濤道歉 強調2人仍然好friend:完全冇嘢!

edan 姜濤 Edan表示已就事件向姜濤道歉。
Edan表示已就事件向姜濤道歉。(圖片來源:網上圖片)

姜濤提台灣之行 參與《娛百》錄影最開心

提到日前現身商台接受訪問後,被指身體疑似亮紅燈,當日樣子盡現疲憊,姜濤解釋指當日是有腸胃問題,公司之後亦有給予休息時間,並叫大家不用擔心。而早前到台灣宣傳新戲,姜濤獲邀上《娛樂百分百》錄影,他表示這是此行最開心的經歷,因為節目算是他的童年回憶,偶像羅志祥曾經主持過的節目,他亦有在錄影廠裡面不停打卡。姜濤又道:「佢哋都俾咗好多紀念品我,(如果有埋小豬仲開心?)當然,因為由細睇到大,不過去到都已經好開心,佢哋仲送埋當初小豬嗰塊板俾我。」至於電影在台灣成績不錯,姜濤表示平常心。

姜濤
(圖片來源:東方新地)

姜濤坦言無打算接受「KEUNG TO」車牌

日前姜濤被捕獲學車,對此他笑言:「我係學緊,所以大家見到我避開啲,有少少壓力,但盡力學,都想學識揸車,但我只係想識,無諗住買車。」姜濤表示有向MIRROR隊友請教,而提到有姜糖投得「KEUNG TO」車牌,並表示轉贈偶像,姜濤坦言無打算接受。

姜濤 姜濤坦言無打算接受「KEUNG TO」車牌
姜濤坦言無打算接受「KEUNG TO」車牌(圖片來源:東方新地)

姜濤高EQ回應唱功被聲樂老師狠批:得一個人批評咋咩?

早前在中國網上視頻平台坐擁超過156萬粉絲的知名音樂網紅「JKAI傑凱」,竟開名批評MIRROR四子的唱功,在短片中她選了由四子姜濤Anson Lo、JER及Jeremy在YouTube音樂頻道「The First Take」合唱〈Rumours〉來評價。在整段影片中,除了指出Anson Lo的轉音有問題,連向來被譽為唱歌擔當的JER都被評「對自己的聲音沒有很好的控制」。老師也曾評價過姜濤在叱咤獻唱〈鏡中鏡〉的表現,直言:「對耳朵來說是一種虐待」。被提到此批評,姜濤竟高EQ搞笑回答:「得一個人批評咋咩?」。

姜濤 外國聲樂老師拍片評MIRROR成員唱功。
外國聲樂老師拍片評MIRROR成員唱功。(圖片來源:IG@CZ Media)

點擊睇聲樂老師評MIRROR

&t=198s

圖片來源:東方新地、IG@keungshow