姜濤

姜濤神隱後復出賺錢脹住做廣告從業員 情人節出Post賣廣告

最新娛聞

廣告

姜濤自從叱咤頒獎典禮之後就一直神隱,連原先預定全團出席的「一秒GO一起GREEN」啟動禮都因病缺席。適逢情人節,姜濤終於在近時隔兩個月後蒲頭更新IG,宣傳護膚品賣廣告冧姜糖。此外,MIRROR代言的FWD保險公司亦公開了姜濤叱咤後首個正面拍攝廣告,姜濤繼續脹爆出鏡!

姜濤神隱兩個月後 情人節出Post賣廣告

姜濤自去年12月23日後,就一直沒有更新社交平台。時隔近兩個月,姜濤終於在情人節前夜更新社交平台,為護膚品品牌賣廣告,仲發文表示:「我有一個不能改的習慣,就是….每天都想你!只要與對的人過,與你一起的每一天都是情人節,想知我為你準備的禮物是什麼嗎?」,冧死一班日掛夜掛姜糖。

姜濤 姜濤自去年12月23日後,就一直冇更新社交平台,直至昨日情人節前夜先上傳照片賣廣告
姜濤自去年12月23日後,就一直冇更新社交平台,直至昨日情人節前夜先上傳照片賣廣告。(圖片來源:IG@keung_to)
姜濤 一班粉絲都非常收貨,話等咗姜濤好耐!
一班粉絲都非常收貨,話等咗姜濤好耐!(圖片來源:IG@keung_to)

復出賺錢做廣告從業員 繼續漲爆出鏡

此外,MIRROR成員代言的FWD保險公司,每日在社交平台公開一位成員以「女友視覺」拍攝的影片。昨晚亦公開了一張姜濤的預告照,並發文寫道:「聽日登場應援大家健康嘅成員鍾意用作品去說話,仲聲稱自己好MAN㗎!」

今日適逢情人節,FWD就公開了姜濤以健康為主題的個人影片,片中姜濤仲問粉絲們有冇乖乖食飯同做運動。今次FWD廣告為姜濤在叱咤後首個正面拍攝廣告,在叱咤頒獎典禮脹爆登場的姜濤,雖然有傳事後姜濤每晚漏夜去打波做運動減肥,但塊面依然包包臉,未能恢復當年勇,繼續脹爆出場。

姜濤 FWD宣傳片一開波,姜濤就chok住問粉絲有冇食飯
FWD宣傳片一開波,姜濤就chok住問粉絲有冇食飯。(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 又關心粉絲們有冇做運動
又關心粉絲們有冇做運動。(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 最後仲話:「過嚟啦」,作勢要攬粉絲,真係冧死班姜糖!
最後仲話:「過嚟啦」,作勢要攬粉絲,真係冧死班姜糖!(圖片來源:IG@fwd_hk)

今次代言將MIRROR 12子「分拆上市」,每人拍攝一條「應援你健康」嘅女友視覺影片,比姜濤先曝光的分別有Jer、Ian、Anson Lo、 Jeremy及Stanley ,每條影片各有不同故事情景。

姜濤 Jer:花姐唔准食得唔健康!
Jer:花姐唔准食得唔健康!(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 Stanley:做運動唔可以勉強自己!
Stanley:做運動唔可以勉強自己!(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 Jeremy:趁Break飲嘢先啦!
Jeremy:趁Break飲嘢先啦!(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 Ian:雞髀要乖乖食晒佢
Ian:雞髀要乖乖食晒佢(圖片來源:IG@fwd_hk)
姜濤 Anson Lo:要照顧自己知唔知?
Anson Lo:要照顧自己知唔知?(圖片來源:IG@fwd_hk)

傳因心病神隱 網民:做返個平凡人好啲

最近有傳姜濤在叱咤頒獎禮後因心裡承受壓力,所以決定再搬屋自己住,避開外界目光,並且在凌晨時分喪跑兼打波,展開地獄式減肥訓練。姜濤疑患心病的消息一傳開,網民都表示擔心姜濤的身心健康,並且留言表示:「如果屬實,佢不太合適做藝人、偶像,錢都搵夠。做返普通人怕出街比人指指點點,就索性移民,忠言相勸」、「如果心裡咁大壓力,真係做返個平凡人好啲」、「其實心理質素咁差壓力咁大真係做返平凡人好啲,佢再做落去可能有精神或心理問題」等。

姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)

圖片來源:IG@keung_to、IG@fwd_hk、網民留言截圖