姜皓文

姜皓文同老婆殷寧甘苦與共 恩愛18年

最新娛聞

廣告

「黑仔」姜皓文與亞姐出身的老婆殷寧識於亞視年代,殷寧早年已淡出幕前做黑仔背後的女人,二人曾共患難,現在則共富貴⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、姜皓文IG

姜皓文檳城送樓

姜皓文與殷寧(原名金慧英)結婚18年,人前人後表現恩愛,去年結婚周年紀念日,黑仔更送上檳城一層樓給殷寧,揚言要與摰愛「牽手相伴甘苦與共」。黑仔對於老婆多年來的遷就更是感恩,雖然時有嘈交,不過二人很珍惜這段關係。

拍拖行名店

黑仔笑言同老婆結婚十八年嚟成日嗌交:「初初結婚唔識得點去珍惜,唔識點去處理婚姻生活,兩個人生活,唔係咁簡單,唔係話住埋一齊,你就我、我就你,真係有種節奏喺度,大家要配合得好好。我覺得最忌一樣嘢,兩口子點樣發脾氣、點樣惡都好,唔好講啲真係太傷人嘅說話,一次就你、兩次就你,三次就真係唔得㗎嘞,唔可以郁啲話離婚、分開,千祈點嬲都要忍住唔可以講,除非你唔想段婚姻長久落去啦!老土啲講句人氹人係OK嘅,個節奏咪大家盡量去配合囉!」

考慮搬去檳城

問黑仔去年豪花七位數字喺檳城買樓送畀太太,係計劃將來喺當地定居?佢話:「我有諗過搬去檳城,因為有次去檳城旅行,我同太太都好鍾意,咁啱朋友介紹,睇到個樓盤,唔係即刻買,我都計好多數,跑到氣咳,大家都鍾意,咪當係大家嘅一份禮物,第日旅行住又好,過三、五、七年我想放慢工作又好,甚至乎我繼續做嘢都可以喺馬來西亞住㗎嘛,咁近三個鐘頭機。」

愛玩煮飯仔

問佢閒時同太太做咩多?黑仔回答:「我有我,佢有佢,哈!佢鍾意啲花花草草,好鍾意魂遊太虛諗啲佢自己世界裡面嘅嘢,但係每年我哋都會一齊放假去旅行,因為我哋生日同結婚周年連住幾日,平時就一齊煮吓飯,依家我唔鍾意出街,飲酒又唔揸得車,我依家都少飲,因為我好控制唔到自己,我會追酒飲,飲完亂晒籠,又斷片,好恐怖㗎,試過同朋友返內地飲酒,飲到唔見咗我,我去咗第度唔知同邊個飲,瞓醒褲袋一大疊咭片,所以好危險。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!