姜麗文

姜麗文因情傷患上抑鬱 曾三度輕生仲寫定遺書:點解你唔開車撞向我?

最新娛聞

廣告

向來以開心果形象示人的姜麗文上月發表新歌《I AM WOMAN》,歌詞內容正面,鼓勵女性要做自己。不過原來姜麗文曾因情傷患上抑鬱,早前在接受訪問時不但分享過去10年患上抑鬱症的心路歷程,更透露自己曾3度嘗試輕生。
姜麗文 姜麗文上月發表新歌《I AM WOMAN》,歌詞內容正面、鼓勵女性要做自己,不過原來姜麗文於8年前曾因情傷患上抑鬱症。
姜麗文上月發表新歌《I AM WOMAN》,歌詞內容正面、鼓勵女性要做自己,不過原來姜麗文曾因情傷患上抑鬱症。(圖片來源:IG@lesleychianglove)

因情傷患上抑鬱 感覺自我價值全失

姜麗文憶起自己當年因失戀而觸發抑鬱症:「初初就係因為失戀,分手嗰陣我就好唔開心,咁初初幾個月唔開心係合理,冇乜特別,我覺得我自己係冇乜問題嘅。但之後我對人生嘅諗法,或者每日一起身嘅感覺,我開始覺得好唔同,開始諗一啲好危險嘅嘢。」姜麗文亦表示當時無論發生什麼事情,都會覺得唔開心,甚至連信心同自我價值都全失。

姜麗文 多年來飽受抑鬱症影響的姜麗文,近年經常出席與情緒病有關的公開活動,鼓勵受情緒困擾的病人。
多年來飽受抑鬱症影響的姜麗文,近年經常出席與情緒病有關的公開活動,鼓勵受情緒困擾的病人。(圖片來源:IG@lesleychianglove)
姜麗文 姜麗文曾經同鄭俊弘有過一段情。
姜麗文曾經同鄭俊弘有過一段情。(圖片來源:IG@fredcheng83)
姜麗文 事隔多年鄭俊弘已跟何雁詩結婚、有小朋友,成為爸爸。
事隔多年鄭俊弘已跟何雁詩結婚、有小朋友,成為爸爸。(圖片來源:IG@fredcheng83)

曾3度輕生:點解你唔開車撞向我?

姜麗文提到在自己情緒最低落的時期,曾經3度想過輕生:「我有一次係突然間,跟住之後2次都係有Plan,第一次其實我已經寫曬信,已經擺曬係張檯上面。我記得有一刻我等緊紅綠燈,我記得每一架車一轉入嚟,我喺個腦入面都會爆粗咁話:『點解你揸車要揸得咁安全,點解你唔會唔小心撞向我,你幫吓我啊。』」

姜麗文 經常以開心果形象示人的姜麗文,曾經三度計劃自殺。
經常以開心果形象示人的姜麗文,竟然曾經三度計劃輕生。(圖片來源:IG@lesleychianglove)

感激有音樂相伴 設「2大秘訣」面對抑鬱

姜麗文表示幸好在情緒最低落時有音樂相伴,有一次更為了作曲而忘記輕生的念頭:「有一次我就諗我都係作曲家,不如走之前寫首歌,寫寫吓就覺得好好聽,唔知嗰琴要加咩Chord、咩Key呢,諗諗下就返入房,忙咗成晚,就忘記咗件事。」

近年姜麗文一直積極面對抑鬱症,主動求醫和開始藥物治療,她亦分享2大面對抑鬱症的秘訣,其中一個便是設立數字系統:「我都會好簡單咁同身邊好朋友或者老公講,譬如今日係「4」或者今日係「1.5」,咁佢地一睇就會明,唔洗再慢慢解釋今日嘅狀態。」另一方法便是將抑鬱症「擬人法」,將抑鬱症當作為前男友或一個很不喜歡的朋友,漸漸不再將抑鬱症視為一個病,而是一個想努力擺脫的厭惡對象。

姜麗文 姜麗文在訪問中提到老公時常抽時間陪自己,對方亦願意為她去上網找有關抑鬱的資料、讀更多的書去幫助自己。
姜麗文在訪問中提到老公時常抽時間陪自己,對方亦願意為她去上網找有關抑鬱的資料、讀更多的書去幫助自己。(圖片來源:IG@lesleychianglove)
姜麗文 姜麗文表示幸好在抗抑鬱症的路上有家人的陪伴。
姜麗文表示幸好在抗抑鬱症的路上有家人的陪伴。(圖片來源:IG@lesleychianglove)

防止自殺求助熱線

生命熱線:2382 0000

撒瑪利亞防止自殺會:2389 2222

社會福利署:2343 2255

明愛向晴軒 向晴熱線:18288

香港輔導及心理學會:WhatsApp熱線 6218 1084

生命熱線:青少年生命專線 2382 0777

撰文:東方新地圖片來源:IG@lesleychianglove