安德尊 宋芝齡

安德尊聽取宋芝齡意見 韓國投資買山 為搏呢樣嘢賺大錢

最新娛聞

廣告

以「樓價」為主題的問答遊戲節目《樓價有得估》節目由鄭裕玲(Do姐)、鄭衍峰(Leonard)及周奕瑋(Jarvis)主持,載譽歸來添食4集,而今晚(23日)播出最後一集,主題是「物業投資」,大王安德尊喺圈中一向投資有道,佢最近竟然殺到去韓國投資,但就唔係買樓,而係買一座山!
安德尊 宋芝齡 安德尊跟宋芝齡均是有米之人,兩人一同分享投資之道
安德尊跟宋芝齡均是有米之人,兩人一同分享投資之道(圖片來源:TVB《樓價有得估》發相)

宋芝齡投資買山嗌唔貴 搏政府收地

安德尊(大王)、宋芝齡以及馬海倫、李有毅等4位嘉賓於節目入面分享物業投資心得,問到幾位嘉賓有咩投資心得時,有「地王」之稱的大王就最令人驚訝,佢自爆最近於韓國買咗一座山,全因好拍檔宋芝齡推介,宋芝齡解釋話:「喺韓國買山唔係好貴,如果政府收地整路,咁就發喇!」
而這集《樓價有得估》的內容,還走訪路芙和吳嘉儀的星級家居,路芙在2008年以183萬買入馬鞍山374呎單位,單位位於鐵路沿線,生活配套完善,非常方便;而吳嘉儀的700呎西貢村屋單位夠大之餘,附近環境亦相當清幽。

安德尊 宋芝齡 安德尊指被宋芝齡說服他投資於韓國買山
安德尊指被宋芝齡說服他投資於韓國買山(圖片來源:TVB《樓價有得估》發相)
安德尊 宋芝齡 路芙於節目中分享買馬鞍山單位的投資心得
路芙於節目中分享買馬鞍山單位的投資心得(圖片來源:TVB《樓價有得估》截圖)

其實人稱「大王」嘅安德尊於TVB都有一定地位,多年前譚小環大爆大王多年嚟喺元朗買落大批地皮起樓,平時經常戴鑽戒又請同事食飯,因而「元朗地王」之稱,不過大王就透露只係喺元朗合資買地建舍。有傳大王的家族生意其實非常龐大,除咗香港,喺加拿大都有物業揸手添,身家以億計算!更因此一度被傳媒封為「禾稈冚德尊」,認真搞笑。

大王被是否已婚支吾以對 重提李錦聯事件

大王於早前無綫播出的廚藝節目《黃金盛宴》,更曾被主持馬浚偉逼功,令大王完全招架不住,馬浚偉當時表示請了人妻張美妮來做嘉賓,再說請到人夫大王前來做嘉賓,被殺個措手不及的大王支吾以對:「唔…係…咁你有冇?」但被馬浚偉反駁說:「而家係我問你,呢個邊係你主場阿?」張美妮後來說大王一直都沒有戴戒指,馬浚偉亦笑說:「結咗可以唔戴嘅啫!」大王立即附和:「可以唔戴嘅啫!」

馬浚偉更問大王與李錦聯不和的傳聞,大王笑說:「打畀李錦聯」向他詢問不和的真偽,馬浚偉話:「嗰時我睇呢單新聞覺得係炒作,但後來我信係真嘅,有次我因為呢單新聞,真係特登睇呢個節目,跟住我睇到佢哋兩個啲表情、眼神係有真火。」大王即說:「咁又唔可以話係假!」立即被張美妮反問「咁即係真?」雖然大王強調只是「搞氣氛」,但他被馬浚偉問到與李錦聯是否好兄弟時,大王即說:「咁又好難講喎﹗」令全場爆笑。

安德尊 宋芝齡 安德尊因結婚一事被馬浚偉問到口啞啞
安德尊因結婚一事被馬浚偉問到口啞啞(圖片來源:TVB《黃金盛宴》截圖)
安德尊 宋芝齡 安德尊被問到跟李錦聯之事時,似暗示不能再合作
安德尊被問到跟李錦聯之事時,似暗示不能再合作(圖片來源:TVB《黃金盛宴》截圖)

盤點5位非富則貴的《都市閒情》主持

而除了安德尊外,其實《流行都市》的主持間中亦會成為傳媒焦點,當中有幾位主持更是非富則貴,今次就同大家數下佢哋有幾富貴啦!

1. 彭慧中經常晒腿 家人做時裝生意兩地設廠

彭慧中以前喺英國讀市場學,2010年參加港姐而入行,因為經常喺節目展示靚腿而開始有觀眾留意。

有傳佢嘅家族係開時裝貿易公司,喺中港兩地設有多間廠房。

有指彭慧中爸爸喺2008年時用2,100萬買入大埔康樂園獨立屋畀屋企人住,而佢自己平時就揸價值60幾萬房車出入,平時佢喺IG都Post好多遊山玩水相,睇落都幾有千金小姐感覺。

彭慧中日前亦首次曝光獨立屋內貌,可見屋外有個大花園,私隱度極高,大廳亦好闊落。

2.蘇晉霆住半山豪宅以跑車代步

蘇晉霆 (Marty) 初加入TVB時都係拍電視劇為主,主要都係做路人、官兵、記者等角色,直到2012年開始就加入《都市閒情》大家庭。

Marty 出身於富裕家庭,家族物業超過4,000萬,出道無耐就自己一個人住喺半山900幾呎嘅豪宅,平時出入仲有跑車代步!

安德尊 宋芝齡
(圖片來源:東方新地)
安德尊 宋芝齡
(圖片來源:TVB《流行都巿》截圖)

3.劉彩玉 歌手出道老公係體育副院長

原來劉彩玉一開始以歌手身份出道,仲出過三張個人專輯!1995年就開始主持《都市閒情》,可謂經驗老到。

安德尊 宋芝齡
(圖片來源:FB@劉彩玉Pat)
安德尊 宋芝齡
(圖片來源:FB@劉彩玉Pat)

劉彩玉2000年下嫁香港壁球代表隊兼香港體育學院壁球總教練蔡玉坤,而老公喺2016年時更升職為香港體育學院副院長,喺體壇真係無邊個會唔識!

安德尊 宋芝齡
(圖片來源:FB@劉彩玉Pat)

4.姚嘉妮 搞童裝生意等上巿

姚嘉妮由亞視轉過去無綫,主要係拍劇同埋做主持,自2013年開始入加《都市閒情》。

嘉嘉同老公林祖輝喺2013年合力搞童裝生意,而家已經有六間分店,其中一間分店仲超過一千呎!有指早前更加透露有意上市,一邊做藝人一邊做老闆娘,真係豬籠入水。

5.宋芝齡 揸名車開校教韓文

自從幾年前韓國風氣愈吹愈熱,識韓文兼細個喺韓國生活過嘅宋芝齡就經常擔任主持訪問韓星,就係嗰陣開始多咗好多人識佢,之後加入《都市閒情》更加令佢人氣爆燈。

早前宋芝齡被人拍到出街有3個工人服侍,揸過百萬名車兼養名種狗,韓文語言學校又已經擴充到六間,生意比TVB人工多十幾倍。

撰文:東方新地圖片來源:TVB《黃金盛宴》截圖、IG@phoebspang、IG@sungchihling