家暴

公開11位女星疑似家暴事件 打到要送入醫院!

最新娛聞

廣告

早前,杜文澤同性感索女貝依霖(Chantale)拍攝自家節目,Chantale無意揭露自已童年時曾遭家暴經歷。其實社會上都不時出現家暴新聞,而娛樂圈也曾有女星捲入家暴疑雲,以下呢11單你哋又知唔知?!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、畢瀅微博洪欣微博張丹峰微博、節目截圖

公開11位女星疑似家暴事件

貝依霖爆童年慘遭受家暴經歷

Chantale就講到自己細個時居無定所,更直言自己好憎父母,並解釋自己憎父母嘅原因除自小冇點照顧佢之外,原來爸爸更會出手打Chantale,仲會打到爆晒缸。

除咁將十幾條藤條綁埋一揸打,更會用玻璃煙灰缸扻落個頭度,唔係當時人講,隨時以為係大台劇嘅劇情!

被家暴原因

至於點解會不時被爸爸打,Chantale就指因為爸爸更年期,加上後來生意唔好,同時亦因為爸爸覺得個女腳頭唔好,所以特別唔鐘意Chantale!

洪欣 回應疑似家暴事件

上年,10月2日晚,洪欣突然在微博發文:「打女人的男人要不得。」令人非常擔心,懷疑發生家暴,其經理人更一度指未能聯絡到洪欣。

不過翌日早上洪欣現身澄清,指她說的是一則18歲男子在街上打老奶奶的新聞,但是有很多網民都認為根本是勉強打圓場。

網民一致認為洪欣知道事態嚴重就急忙自圓其說,好像不相信洪欣說的只是一單新聞!

肥媽 曾慘遭家暴

觀眾平時見到的都係肥媽強悍一面,或者同六號(陸浩明)嘻嘻哈哈教煮餸,你又點估到佢曾經係家暴主角?肥媽在去年大台節目《關你家事》中公開自爆受家暴,事緣18歲果時,肥媽嫁俾大過佢22年的菲律賓酒廊琴師,對方家境平俗,家庭經濟全靠肥媽支撐,養活一家八口。

前夫曾偷食女傭

肥媽透露前夫婚後一年即失業,每月攤大手板問佢攞錢,每次出糧都要成個糧袋都交俾對方,但每每未到月尾就已經花光。所以肥媽的子女們都勸佢離婚,認為如此下去肯定冇前途。肥媽仲話前夫曾偷食家中女傭,令對方懷孕,衰到冇人有!

拳打腳踢 出刀仔

以為咁樣做已經夠賤?低處未算低!當前夫覺得肥媽自力更生,佢就想完全控制肥媽,不時拳打腳踢,連刀仔都出埋!只求打到你服。好彩肥媽夠健碩,擋到幾下刀攻拳踢,不過咁做已經傷透佢心,更對小朋友造成好大影響。雖然已經過去多年,但肥媽在節目中重提呢段慘痛經歷時都忍唔住爆喊,仲話家暴唔係講改過、原諒就可以當冇事發生過,陰影係跟一世嘅!

幸好肥媽找到幸福,現任老公Rick對佢極好,令佢重拾信心,現時肥媽有6個仔女、13個孫,得閒登台得閒、弄孫為樂,總算苦盡甘來!

林雅詩

林雅詩去年都有份上節目《關你家事》,同肥媽齊齊剖白被家暴,講開傷心事,兩個都淚灑當場。林雅詩指前夫溫文英發脾氣時會搣個仔,搣到囝囝手臂瘀青,或者個仔做緊功課時「chok」他,原本林雅詩打算啞忍,但發現逐漸影響兒子的情緒,兒子在學校好怕事,聽到小小聲都成身震!

直至到2015年,溫文英被影到當街攬啜女子,林雅詩亦死心不再忍,正式離婚,復出娛樂圈養囝囝。

黎燕珊

香港電視藝員兼首屆「亞洲小姐」冠軍黎燕珊,因不堪丈夫劉永虐打,決定申請離婚,與劉永結束8年的夫妻關係!

 

黎燕珊選擇向香港最高法院申請人身保護令,禁止劉永靠近自己,以保障自身和一對子女的安全。黎燕珊的做法雖然罕見,但是卻是對抗家暴的好辦法。

 

黃奕

2014年6月16日,內地女星黃奕工作室微博發表聲明,對丈夫黃毅清提出離婚訴訟和名譽侵權訴訟,其中聲明中更是指責黃毅清曾多次對黃奕施行暴力,甚至在女方坐月子期間,私生活不檢點,而且微博更是曬出黃奕受傷照片,報警後的驗傷證據及男方的保證書。

不過黃奕自貼傷勢相後,不少網友話「傷勢」看起來有點假,似是P圖,但遭黃奕否認!

那邊廂黃毅清不甘被屈,上傳兩條家中監視器拍下的短片,一段係夫妻嘈交,講緊電話的黃奕話:「他家暴了!他把我頭撞開,你趕緊把記者請來,他打人了!」黃毅清阻止反問:「我打你了嗎?」真係誰是誰非不得而知!

羅霖

「美魔女」羅霖當年同前仁濟主席劉坤銘結束16年婚姻,離婚原因眾說紛紜,但一直有傳她曾被家暴,多年後她出席公開活動時,含淚自爆離婚原因係家暴,在她身上發生過一次,羅霖又謂唔想嚇親小朋友,所以未有報警:「佢哋(兒子)喺房裏衝出嚟問,我只係話普通嗌交。」問有否受傷?她說:「唔係好犀利,我冇還手,因為都唔識反應,之後我提出分居。我都唔想小朋友介入咁複雜嘅情緒入面,希望佢哋乜都唔知,只係知道爹哋、媽咪性格唔啱。」不過前夫劉坤銘否認之餘,反指她攞家暴嚟博宣傳!

賈靜雯

台灣女星賈靜雯走紅不久,與孫志浩結婚,可惜在誕下女兒梧桐妹後不久便離婚。賈靜雯自爆離婚的真正原因遭到丈夫的家暴,加上丈夫出軌,令她大受打擊故選擇離婚。

當年二人為爭取女兒撫養權而打咗多年官司,賈靜雯更不惜開記招控訴前夫搶囡囡,因為長達半年以上都見唔到女兒梧桐妹一面,所以在無助又無奈的狀態下開記者會。

可嵐

歌手可嵐2010年下嫁圈外人尤子威後,於2014年7月突然爆出遭受家暴,並開記者會指婚姻四年內不時被暴力傷害,宣布離婚。之後二人一直為兒子嘅撫養權同贍養費爭拗,仲搞到要對薄公堂。

可嵐表示單係打官司都打咗一年,二人最終以調解方式解決,她成功獲兒子撫養權及贍養費,二人在融洽情況下完結咗件事。

江希文

江希文為全國政協委員兼資深大律師胡漢清未婚生女,但囡囡未滿兩歲二人已分手擘面,今年年初更為爭女兒Natalie的撫養權和生活費對簿公堂。江希文曾她向傳媒展示左腹半呎長瘀傷的相片,疑被打的江希文表示已報警處理。

不過身在英國的胡漢清也不甘示弱,透過友人越洋反擊,指被人以刀柄鋤傷,受傷照亦隨之曝光,真係清官難審家事!

鄺敏慧

線電視力捧主持崔建邦,涉嫌於周二(22日)與緋聞女友鄺敏慧(Elizabete)因感情瓜葛爭執,女方報稱被人「叉頸」毆打。鄺敏慧到灣仔律敦治醫院驗傷及報警,事後由「CID」帶署落口供,警方請崔建邦協助調查。

 

其實當年有傳「中巴」鄺敏慧的介入,令崔建邦和唐詩詠分手,現崔建邦又涉嫌毆打,負面新聞接二連三,但唐詩詠都力撐前度沒有動粗,又勸鄺敏慧多讀聖經令心境平靜。

曹央雲

曹央雲係94年亞洲小姐季軍,同屆冠亞軍分別是李妮及王慧嫻,曹央雲翌年代表香港參加世界亞裔小姐並贏得冠軍、最上鏡小姐及民族服裝獎,惟之後星運平平。01年曹央雲被爆認識時任嘉域集團主席何永安,先後為對方誕下兩女。09年4月,曹央雲在山頂加列山道豪宅報警稱被人襲擊,導致面頰、口角及手部受傷送院,其後曹央雲與何永安分手,她獨力照顧兩名女兒。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
家暴洪欣