家燕姐

講你都唔信|家燕姐自爆50年前菲律賓登台險失身 當地醉漢突然衝上房勁危急

最新娛聞

廣告

無綫節目《講你都唔信》昨晚(3月28 日)一集,「獎門人」曾志偉聯同錢嘉樂,帶領馮盈盈及鄭衍峰擔任主持,嘉賓則由肥媽Maria Cordero 、家燕姐(薛家燕)、陸浩明(6號),對戰阮兆祥、鄧兆尊同何遠東。今集主題是「第一次」,家燕姐自揭50年前第一次險失身經歷,說時猶有餘悸,更講到面紅耳赤,差點喊出來!

家燕姐 昨晚一集《講你都唔信》嘉賓有陸浩明左起)、家燕姐及肥媽。
昨晚一集《講你都唔信》嘉賓有陸浩明(左起)、家燕姐及肥媽。(圖片來源:無綫提供)
家燕姐 還有阮兆祥左起)、何遠東及鄧兆尊。
還有阮兆祥(左起)、何遠東及鄧兆尊。(圖片來源:無綫提供)

家燕姐菲律賓登台遇恐怖狂迷

家燕姐在節目中透露於1973年在菲律賓登台,當時萬人空巷,家燕姐更拿出當年照片作證。原本打算在當地做兩場騷的家燕姐,做完第一天後坐車返回酒店途中,發現一名20多歲年輕男子隨街小便,但該名男子認出家燕姐後表現雀躍,家燕姐一行人則嚇得急急腳返回酒店。回到酒店後,該名男子多次打電話上家燕姐酒店房要求見面,酒店職員更指該名男子正帶著手槍衝上房,並提醒家燕姐鎖好房門。

家燕姐 家燕姐提供了 1973 年在菲律賓登台的剪報,當時佢大受歡迎,好多人撐佢場。
家燕姐提供了 1973 年在菲律賓登台的剪報,當時佢大受歡迎,好多人撐佢場。(圖片來源:無綫提供)

男歌手被挾持

該名男子見多次拍門未有回應,更找上住在隔壁、與家燕姐同行的男歌手,男歌手見該名男子似喝醉了並拿著手槍,即醒目地指不知道家燕姐在哪,但該名男子還是挾持了男歌手並威迫他喝酒,更每喝一支便開一次槍,非常誇張。

家燕姐 家燕姐講番50年前的恐怖經歷仲係好激動。
家燕姐講番50年前的恐怖經歷仲係好激動。(圖片來源:無綫提供)
家燕姐 個狂迷帶埋槍上酒店要求見家燕姐,家燕姐即時嚇到鎖門。
個狂迷帶埋槍上酒店要求見家燕姐,家燕姐即時嚇到鎖門。(圖片來源:無綫提供)

家燕姐嚇至花容失色

當年只有20歲的家燕姐被嚇到爆喊,並即打電話催職員報警,但原來該名男子為當地有勢力人士,警察到場後不久即快閃離場,留下該名男子繼續搞事。最後事件驚動該名男子的爸爸到場調停方算了事;男子爸爸向家燕姐一行人道歉及賠償一切損失;被嚇破膽的家燕姐還沒完成第二場騷,便趕搭第二朝的飛機返港。

家燕姐 好彩同行男歌手夠醒目,但最後都被威迫飲酒,狂徒預備了40枝啤酒,仲要每飲一支個狂迷就開一次 槍!
好彩同行男歌手夠醒目,但最後都被威迫飲酒,狂徒預備了40枝啤酒,仲要每飲一支個狂迷就開一次
槍!(圖片來源:無綫提供)
家燕姐 家燕姐當年只有20歲,被醉男嚇一嚇,就話自己爭啲失身,會唔會誇張咗?
家燕姐當年只有20歲,被醉男嚇一嚇,就話自己爭啲失身,會唔會誇張咗?(圖片來源:無綫提供)

即重溫Nancy Sit年青靚樣:

家燕姐講到想喊

事隔50年再憶述這陳年舊事,家燕姐仍十分激動,更差點喊出來,她說:「我第一次差啲失身,就係咁喇……真係好得人驚㗎……」眾人見狀即時安慰她,並叫她不要哭。雖然家燕姐的真人真事相當嚇人,但最終還是由阮兆祥、鄧兆尊及何遠東一隊勝出,並於今晚再決戰商天娥、曹永廉及車婉婉,有備而來的商天娥更帶同陳年珍貴剪報做證據。

家燕姐 家燕姐講到想喊,大家都即時安慰佢。
家燕姐講到想喊,大家都即時安慰佢。(圖片來源:無綫提供)

任達華送花畀靚女出事

見慣大場面的肥媽亦表示曾遇過類似經歷,她透露有次與任達華一同到印尼登台,她指由於華哥唱歌時喜歡送花給靚女,結果搞出大頭佛得罪當地有勢力人士,該名有勢力人士更拿著槍迫華哥喝酒,見勢色唔對的肥媽竟勇猛地衝出來頂酒:「我就拎住杯酒飲咗一啖,嗰個人見到之後話要同我飲,我話得!唱完隻歌出嚟再同你不醉不散,之後唱完我就走啦!」

家燕姐 肥媽同任達華登台時都遇過類似經歷,肥媽話華哥因為送花送出禍,得罪當地有勢力人士,華哥被迫飲酒,肥媽見勢色唔對,即時衝出去頂酒,好彩最後借酒遁化險為夷。
肥媽同任達華登台時都遇過類似經歷,肥媽話華哥因為送花送出禍,得罪當地有勢力人士,華哥被迫飲酒,肥媽見勢色唔對,即時衝出去頂酒,好彩最後借酒遁化險為夷。(圖片來源:無綫提供)
家燕姐 今晚一集有曹永廉左起)、商天娥同埋車婉婉做嘉賓,商天娥有備而來,仲拎埋陳年珍貴剪報做證據。
今晚一集有曹永廉(左起)、商天娥同埋車婉婉做嘉賓,商天娥有備而來,仲拎埋陳年珍貴剪報做證據。(圖片來源:無綫提供)

去片!睇家燕姐自揭「第一次」險失身

過程真係好驚險呀!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:無綫提供、新傳媒資料庫資料或影片來源:YouTube@TVB