寵愛pet pet

寵愛Pet Pet|周嘉洛再被轟複製周星馳演法 回應劣評:我都覺得睇到厭

最新娛聞

廣告

劇情輕鬆搞笑的《寵愛Pet Pet》播出一段時間,由視后林夏薇拍住繼《痞子殿下》再當男一的周嘉洛,呢對組合幾有新鮮感。不過,唔少網友看了劇後都認為周嘉洛難以撐起整部劇集,更批評他仍是用複製周星馳演法,真係睇到悶!
即睇《寵愛Pet Pet》最新劇情劇透

TVB借林夏薇力捧周嘉洛

《寵愛Pet Pet》是周家洛第二次擔正做男主角的劇集,他在劇中飾演動物傳心師,有不少與小動物對戲場口,周家洛觀人於微口甜舌滑,因一次意外獲得與林夏薇「愛犬」冬甩溝通能力,一人一狗因而建立友誼,周家洛幫助冬甩逃離被閹割厄運,冬甩則幫助周家洛解決工作問題,周家洛與林夏薇亦因冬甩關係漸生情愫。周嘉洛上次拍住陳瀅演《痞子殿下》,今次「升呢」拍住視后級人馬林夏薇,兩人大玩姊弟戀,大台如此安排明顯借林夏薇力捧周嘉洛鞏固男一地位。

寵愛petpet 周嘉洛 《寵愛Pet Pet》是周家洛第二次擔正做男主角的劇集,他在劇中飾演動物傳心師。
《寵愛Pet Pet》是周家洛第二次擔正做男主角的劇集,他在劇中飾演動物傳心師。(圖片來源:TVB
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛今次「升呢」拍住視后級人馬林夏薇,兩人大玩姊弟戀。
周嘉洛今次「升呢」拍住視后級人馬林夏薇,兩人大玩姊弟戀。(圖片來源:TVB

收視不敵《破毒強人》

周嘉洛、林夏薇主演的《寵愛Pet Pet》擺在黃金時段930播映,上周一首播最高收視18.2點(117萬觀眾 )。另外,同日首播的陳豪、胡定欣主演的《破毒強人》收視最高21.4點(138萬觀眾);可見《寵愛Pet Pet》比《破毒強人》少接近20萬觀眾!

寵愛petpet 周嘉洛 可見《寵愛Pet Pet》比《破毒強人》少接近20萬觀眾!
可見《寵愛Pet Pet》比《破毒強人》少接近20萬觀眾!(圖片來源:TVB

周嘉洛:我自己都覺得睇到厭

對於有觀眾覺得於他再「星爺」上身演技冇突破兼睇到厭,周嘉洛受訪亦認同,並指我自己都覺得睇到厭!更稱唔多唔少都有少少,會再改善一下,本來冇刻意去改,但時間耐咗都想有些不同的演法。拍檔林夏薇則支持他演法新鮮,嘉洛再補充,在《寵愛Pet Pet》演法是有不同,但不是每個人都看得出。

寵愛petpet 周嘉洛 《寵愛Pet Pet》班底私下好玩得!
《寵愛Pet Pet》班底私下好玩得!(圖片來源:IG@kalok_)

姜大衛大讚嘉洛:睇落好蠢其實好鬼醒

另外,官方早前釋出花絮片,姜大衛與薇薇一同受訪,姜大衛一開波就大放笑彈:「佢 (薇薇)話我聽呀,嘉洛仔好煩呀!」薇薇聞言即時嚇到耍手擰頭:「我冇講過,呢啲係John 哥自己加嘅花絮!」姜大衛搞笑之餘亦不忘大讚嘉洛:「佢諗嘢幾快,我哋有時傾呢度加啲、呢度減啲,佢即刻就收到。佢個樣睇落好似好蠢,其實好鬼醒,但都係同我差好遠!」嘉洛受訪時則坦言很開心能與 John 哥合作: 「正式開工時真係獲益良多。」

寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 姜大衛搞笑之餘亦不忘大讚嘉洛
姜大衛搞笑之餘亦不忘大讚嘉洛(圖片來源:TVB

網民:次次都扮周星馳就悶喇

在角色上,周家洛不乏搞笑場口,但論演技方面,令人覺得冇太大突破,仍是一貫周星馳演法的套路。不少網民對周嘉洛的「周星馳式演繹」已經睇到悶,留言話:「坦白講,安仔套《寵愛Pet Pet》好悶,故意扮某人做戲,失去了自己,第一次OK,次次都係咁,就悶喇,演員要有自己的風格先可以長久的。」、「都仲係金城安咁,變咗《愛回家之寵愛petpet》」、「我反而幾鍾意佢《新42章經》,不過佢始終未穩定,一去到啲表現驚嘅位就會打回原型」。

寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 不少網民對周嘉洛的「周星馳式演繹」已經睇到悶
不少網民對周嘉洛的「周星馳式演繹」已經睇到悶(圖片來源:TVB)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:《家有囍事》劇照)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:網上圖片)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:網上圖片)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:網上圖片)

網民:gag位都抄到完全一樣

仲有一個致命敗筆是,昨晚(8日)一集周家洛同林夏薇一段對話,周家洛口甜舌滑地大讚林夏薇,無輪用字同搞笑位都好「周星馳化」,令網友不禁表示:「佢有好多盲粉喺網上話佢唔係扮另一位周生,但明明講嘢表情gag位都抄到完全一樣」。

寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 網友不禁表示:「佢有好多盲粉喺網上話佢唔係扮另一位周生,但明明講嘢表情gag位都抄到完全一樣」。
網友不禁表示:「佢有好多盲粉喺網上話佢唔係扮另一位周生,但明明講嘢表情gag位都抄到完全一樣」。(圖片來源:TVB)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:《喜劇之王》劇照)

周嘉洛扮周星馳早有「前科」

周嘉洛在《痞子殿下》首次擔正做男主角,此劇絕對是他考牌之作,此劇播出後,不少網民讚周嘉洛充滿喜感,發揮《愛·回家之開心速遞》「金城安」獨有的喜劇細胞,甚有周星馳的影子:「無論對白、語氣、動作,真係學足晒周星馳!」、「周嘉洛表情十足 ,呢套劇擺明浮誇,但佢都處理到喎!」

寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛 不少網民讚他做得幾好笑同幾抵死,仲好有周星馳style!
不少網民讚他做得幾好笑同幾抵死,仲好有周星馳style!(圖片來源:TVB提供)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛 周星馳的搞笑演繹,已達神級。
周星馳的搞笑演繹,已達神級。(圖片來源:《唐伯虎點秋香》劇照)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛在《痞子殿下》反串演出,充滿喜感。
周嘉洛在《痞子殿下》反串演出,充滿喜感。(圖片來源:TVB提供)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛 周星馳在《西遊記》的反串演出,是經典笑點之一。
周星馳在《西遊記》的反串演出,是經典笑點之一。(圖片來源:《西遊記》截圖)

廢青安廢得淋漓盡致

周嘉洛在《愛回家之開心速遞》中飾演廢青安一角成功入屋,將廢青人設表現得淋漓盡致,得到賞識後更參與多部劇中演出,亦獲得網民支持,曾被幕後工作人員稱讚,是被TVB力捧中的新星。2015年,他姊姊見到馬國明招募演員的TVB廣告,叫他申請,剛巧他不太想求學,加上家庭經濟問題,所以放棄在澳洲升大學的機會而入行。

寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛
(圖片來源:IG@kalok_)
寵愛pet pet 寵愛petpet 周嘉洛 周嘉洛玩直立板,原來他都有朱古力肌肉!
周嘉洛玩直立板,原來他都有朱古力肌肉!(圖片來源:IG@kalok_)

撰文:東方新地圖片來源:TVB