尹光 叱咤

74歲尹光打入叱咤10強 樂壇大前輩唔敢諗贏MIRROR:人哋係大歌星!

最新娛聞

廣告

尹光近日因「AI尹光」人氣急升,更被網民積極「推」上叱咤舞台,在今日(17日)公佈的「我最喜愛男歌手」10強名單中,他更與6位MIRROR成員,以及張敬軒、林家謙與MC張天賦齊名,以74歲高齡有望登上叱咤舞台。他今日以風騷姿態拖住「大馬女神」林明禎一同出席公開活動,更透露對方已經投了自己一票!
尹光 叱咤 尹光以74歲高齡打入叱咤10強。
尹光以74歲高齡打入叱咤10強。(圖片來源:大會提供)

感謝投自己票的網民

成功打入叱咤10強,尹光雖然作為樂壇大前輩,但都表現相當謙虛:「其實打入10強都好難得,入圍都已經好開心啦!信心好難講,我冇得控制,當然係咁希望啦,借呢個機會多謝投個票嘅朋友,無論入圍定唔入圍我都係好開心!」他透露有叫親朋好友幫自己投票,又笑指林明禎亦會投票給自己,更透露已經正在計劃出席頒獎禮:「戰衣就未揀,不過屋企好多戰衣。屋企幾百套衫,求其都可以着一件!」

尹光 叱咤 尹光以風騷姿態拖住「大馬女神」林明禎一同出席公開活動。
尹光以風騷姿態拖住「大馬女神」林明禎一同出席公開活動。(圖片來源:大會提供)
尹光 叱咤 叱咤 「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」 10強
「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」 10強(圖片來源:IG@cr881903)

大讚姜濤是一線歌星

能夠與擁有萬千大軍的MIRROR一同入圍,被問及是否有信心能夠打敗人氣王姜濤時,尹光坦言不敢當:「唔敢撼,人哋係大歌星!同佢(齊名)已經好開心。」他又大讚12位MIRROR成員個個都「好犀利㗎」,至於最看好哪一位得獎,他表示:「睇到人哋攞獎就曾經見過,自己就未攞過獎,人哋始終都係一線歌星!」

尹光 叱咤 尹光坦言很難奪獎,大讚12位MIRROR成員個個都很厲害。
尹光坦言很難奪獎,大讚12位MIRROR成員個個都很厲害。(圖片來源:大會提供)

有意與林明禎再合作

尹光與林明禎在活動中合唱「聖誕版」《我亞媽大減價》,更預告2人將拍攝MV共渡浪漫聖誕節。難得開金口,林明禎透露來年如有時間或者會錄歌加入樂壇:「我都想同光B合作啊,不過佢好忙啊,唔知有冇機會再合作呢?今日我哋都會拍MV,都會有啲感情線,嚟緊聖誕節有時間再嚟玩啦!」尹光表示林明禎雖然有些音準不夠標準,但都鼓勵她繼續加油!

尹光 叱咤 2人在活動上合唱「聖誕版」《我亞媽大減價》。
2人在活動上合唱「聖誕版」《我亞媽大減價》。(圖片來源:大會提供)
尹光 叱咤 活動現場非常大風,令穿上短裙的林明禎非常狼狽。
活動現場非常大風,令穿上短裙的林明禎非常狼狽。(圖片來源:影片截圖)

叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2023|我最喜愛男歌手10強誕生

投票走勢速報,「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」 10強公布 (截至今日中午12時,排名依筆劃序)︰

  • MC 張天賦

  • 尹光

  • 江𤒹生

  • 呂爵安

  • 林家謙

  • 洪嘉豪 (出局)

  • 姜濤

  • 柳應廷

  • 陳卓賢

  • 張敬軒

  • 馮允謙 (出局)

  • 盧瀚霆

叱咤2023|連登仔呼籲全世界投尹光力撼MIRROR

近幾年MIRROR橫掃叱咤多個獎項,「我最喜愛的男歌手」更淪為姜濤及Anson Lo之爭。近日有網民以「我呼籲全世界票投尹光!」為題開post,叫大家一齊出招大戰鏡粉。此post一出已經引起各方表示支持,更以3大理由表示一定要支持尹光:1:《Dear myself》真係好好聽好有意思;2:古天樂都得,尹光更加有資格;3:連AI都玩埋最潮係佢。網民紛紛留言:「《Dear myself》成首歌個概念同背後個意義有意思過好多歌」、「當年古天樂都係咁拎獎啦,尹光更加有資格」、「人地連AI都玩埋,完全唔老土」。

尹光 叱咤 連登仔 鏡粉 叱咤2023
(圖片來源:叱咤投票站網頁)
尹光 叱咤 連登仔 鏡粉 叱咤2023 尹光 尹光一出場就超搞鬼。
尹光早前搞《尹光Wan K.宇宙巡邏演唱會》(圖片來源:東方新地)

叱咤2023|網民:只有MC先可以打低MIRROR!

不過都有網民覺得應該投MC張天賦,指MC才是最有機會打低MIRROR的人,不認同吹奏尹光的講法:「條友啲唱腔咁老土都吹奏,我投返MC算,起碼fxxkboy樣幾潮唱歌又好聽」、「走去投尹光呢啲口水歌歌手,咪又係玩爛香港樂壇,講得出投尹光你本身都唔在乎樂壇會點發展啦係咪」、「投MC先有機會打抵姜B,忍痛棄光B,全家投MC」。亦有網民叫大家繼續投姜濤,指姜濤感言好重花生好好睇:「其實識玩一定投姜,想睇多次佢發台瘟!」

尹光 叱咤 連登仔 鏡粉 叱咤2023
(圖片來源:ig@cr881903)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供、IG@cr881903、影片截圖、叱咤投票站網頁、東方新地、ig@cr881903