屯門娜娜 結婚

屯門娜娜結婚了 老公同方力申撞樣!?Happy伯都有在場見證

最新娛聞

廣告

現年36歲嘅「屯門娜娜」董幸兒,因經常於屯門表演而獲「屯門娜娜」封號,今日(9日)在網上傳出一張結婚照,震驚整個網絡界,睇嚟屯門娜娜都搵到屬於自己嘅幸福,有情人終成眷屬。而結婚對象樣貌不俗,仲同方力申有啲似樣,唔通係「屯門方力申」?

屯門娜娜結婚了 老公同方力申撞樣!?

曾經常在屯門公園出沒並又唱又跳表演的屯門娜娜,因為其精彩的唱跳為人熟悉,亦算是本港「大媽唱跳團體」的先河,每次屯門娜娜出現表演時,也會有「Happy伯」伴隨,當踏入老年的Happy伯被網民拍攝這個年紀依然身手了得,經常同娜娜「Jam舞」!

屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)
屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)

娜娜結婚了!

今天(9日)在Facebook群組「真.屯門友」中,流傳出一張照片,當中是屯門娜娜同一名男性結婚並手持結婚證書的照片,屯門娜娜一襲白色婚紗再配上標誌性粉紅色頭髮,男方亦唔輸蝕地以白銀頭髮加上灰色格仔西裝,兩人都夠晒「潮」!照片流出,屯門娜娜的「老公」被網民指有少少似方力申。除左方力申,網友仲話似教主Anson Lo,唔知大家又點睇。

屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)
屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)
屯門娜娜 結婚 好幸福。
好幸福。(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 有網友Key咗教主個樣。
有網友Key咗教主個樣。(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 真係似。
真係似。(圖片來源:網上圖片)

Happy伯與新郎世紀大和解

對於屯門娜娜結婚,相信最傷心的便是Happy伯,唔少人戥Happy伯唔抵,認為陪伴娜娜最耐的明明是Happy伯,最後卻無法成為新郎哥,認真慘。不過有網民發現,娜娜有邀請Happy伯出席婚禮,而且仲有同新郎合照,好大方!

屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)
屯門娜娜 結婚 幾Sweet。
幾Sweet。(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 伸脷。
伸脷。(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 一齊飛
一齊飛(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 娜娜好開心。
娜娜好開心。(圖片來源:網上圖片)
屯門娜娜 結婚 去日本玩。
去日本玩。(圖片來源:網上圖片)

網民笑:襟兄弟合照

對於Happy伯咁大方同「情敵」新郎合照,唔少網民都忍唔住笑稱「襟兄弟合照」,「睇得好開」。至於娜娜結婚後,有部份網民認為Happy伯以後冇得再跳舞,唔知孤獨的日子點過好!

屯門娜娜 結婚 屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:Facebook,YouTube資料或影片來源:原文刊於NewMonday