方力申

廉政狙擊 | 方力申胡定欣大曬20年前親密合照 親自回應有冇溝過胡定欣

最新娛聞

廣告

無綫新劇《廉政狙擊》現正熱播,其中劇中胡定欣亦正亦邪的角色成功吸引到觀眾的眼球,獲網民大讚「超有氣場」。在劇中飾演胡定欣繼子的方力申近日在社交平台大曬二人20年前的合照,並且大爆自己隊友曾經對胡定欣有興趣!

方力申大曬與胡定欣20年前舊照

方力申近日於社交平台上傳了二人20年前的舊照。從相中可見,二人當時非常青春清澀,方力申仲同胡定欣搭曬博頭,可見二人當年已經老友鬼鬼。方力申同時在社交平台分享兩人的相識經過:「大家最近有冇睇廉政狙擊入面,我呢個衰仔邦少同我同年出世嘅繼母不停鬥嘴鬧交呢?其實我同定欣早在16/17歲就已經認識,而我第一次入電視城做觀眾就係支持定欣參加『全球華人新秀歌唱大賽』。」

方力申 方力申近日於社交平台上傳了二人20年前的舊照,兩人20年前定20年後都老友鬼鬼,撘曬博頭。
方力申近日於社交平台上傳了二人20年前的舊照,兩人20年前定20年後都老友鬼鬼,撘曬博頭。(圖片來源:IG@alexfongliksun)

《廉政狙擊》胡定欣做方力申後母

今次方力申在新劇《廉政狙擊》中飾演胡定欣的繼子,方力申表示不能接受對方在首次合作就飾演自己「阿媽」:「估唔到隔咗咁耐我哋先有機會合作做戲,佢仲要做我阿媽,真係有冇攪錯(佢講but我心裏暗喜)。記得我哋拍嘅第一場戲,我嘅第一句同佢講嘅對白係:『八婆!』老友呀老友,我永遠都會記得我哋第一次合作有幾咁愉快。大家都冇整過容,仲認到。」

胡定欣亦有留言回覆道:「真係有無搞錯,16/17嘅時候嘅我哋,點會估到20幾年後我哋會合作拍劇,我仲做你後母,今天嘅小方已經同以前好唔同,你真係有好大嘅改變!唔知下一次嘅合作又會係點呢?最緊要係友誼永固。」

方力申 方力申仲話以前胡定欣會入場支持自己遊水比賽!
方力申仲話以前胡定欣會入場支持自己遊水比賽!(圖片來源:IG@alexfongliksun 截圖)
方力申 胡定欣41歲,方力申就42歲,雖然兩人年紀上只相差一年,但今次竟然飾演後母繼子
胡定欣41歲,方力申就43歲,雖然兩人年紀上只相差一年,但今次竟然飾演後母繼子(圖片來源:《廉政狙擊》劇照)
方力申 胡定欣於劇中飾演亦正亦邪嘅「屠敏」,觀眾都大讚胡定欣演得「超有氣場」
胡定欣於劇中飾演亦正亦邪嘅「屠敏」,觀眾都大讚胡定欣演得「超有氣場」(圖片來源:《廉政狙擊》劇照)
方力申 方力申就繼續演二世祖
方力申就繼續演二世祖(圖片來源:《廉政狙擊》劇照)

胡定欣曾警告方力申:「你唔好接呢個角色」

其實,胡定欣已經早在劇集剛開拍的時候,於訪問中笑言接受不了方力申飾演其繼子,並且警告過對方不要接拍此角色:「今次啲男演員個個由同輩變咗做我後輩,Bosco做我細佬,方力申做繼子!我同方力申講,你唔好接呢個角色,有乜理由你係我繼子呀!」

方力申 兩人雖然相識多年,但都係第一次合作拍劇!
兩人雖然相識多年,但都係第一次合作拍劇!(圖片來源:《廉政狙擊》畫面截圖)
方力申 唔少鬧交場面。
唔少鬧交場面。(圖片來源:《廉政狙擊》畫面截圖)

方力申大爆隊友曾對胡定欣有興趣

此外,當舊照一曬出,林盛斌(阿Bob)走出黎留言調侃問方力申:「講,嗰陣有冇一齊過?有冇溝過佢?」方力申就馬上否認自己追求過對方,但就大爆自己隊友曾經對女方有興趣:「係我隊友對佢好有興趣。至於佢哋有冇野,你問佢。」搞到胡定欣都無奈出嚟回應,仲話方力申「講多咗」!

方力申 林盛斌阿Bob)搞搞震問方力申有冇追過胡定欣,方力申就即刻出嚟話冇追過,但反而隊友就曾經對定欣有興趣。
林盛斌(阿Bob)搞搞震問方力申有冇追過胡定欣,方力申就即刻出嚟話冇追過,但反而隊友就曾經對定欣有興趣。(圖片來源:IG@alexfongliksun 截圖)

《廉政狙擊》第一集的塌樓劇情如何影響全劇角色發展?

《廉政狙擊》是胡定欣離巢TVB並加入邵氏後的首部作品,劇中飾演要裝義肢的「屠敏」原來係為咗復仇⋯⋯按此看詳情

《廉政狙擊》傅嘉莉為何要求加戲?

傅嘉莉在無綫播出的劇集《廉政狙擊》中,飾演美艷女子尹在詩,周旋於兩大商業巨鱷之間,劇中有一幕被傅天耀及卓廷光連環摸pat的戲份,原來是⋯⋯按此看詳情

撰文:東方新地圖片來源:《廉政狙擊》劇照、IG@alexfongliksun