廖慧儀 比堅尼

廖慧儀比堅尼照勁出色 搽太陽油大騷白滑靚腳!

最新娛聞

廣告

本身是瑜伽導師的J2女神廖慧儀身材出眾,早前晒出一張穿上心口開窿的比堅尼照片,非常火辣!廖慧儀近日又再同陽光玩遊戲,其中一張幫自己搽太陽油的照片,畫面引人入勝!

廖慧儀搽太陽油大騷白滑靚腳

27歲的廖慧儀出道以來毫不吝嗇身材,近日又出招!在IG晒出多張靚相,有一張係幫自己大髀搽太陽油,大騷白滑靚腳,完美展現魔鬼身材,狂野本色實在難移,一路食嘢 一路享受陽光,當然上圍亦好吸睛,曬出3吋事業線令網友大飽眼福!不少網民留言:「靚靚女神」、「我頂唔順啦!好鬼索」、「記得搽防曬」。

廖慧儀 比堅尼 廖慧儀幫自己大髀搽太陽油,大騷靚腳完美展現魔鬼身材
廖慧儀幫自己大髀搽太陽油,大騷靚腳完美展現魔鬼身材(圖片來源:IG@newayyee_yoga)
廖慧儀 比堅尼 一路食嘢 一路享受陽光,當然上圍亦好吸睛
一路食嘢 一路享受陽光,當然上圍亦好吸睛(圖片來源:IG@newayyee_yoga)
廖慧儀 比堅尼 曬出3吋事業線令網友大飽眼福!
曬出3吋事業線令網友大飽眼福!(圖片來源:IG@newayyee_yoga)

廖慧儀毫派福利不留手

因為感情事搞到一鑊粥幾乎前途盡毀的廖慧儀,洗底3年為終於鬆一口氣,獲無綫委派工作解凍,雖然未敢再把感情事高調處理,不過狂野本色實在難移,不時在IG派福利。

廖慧儀 比堅尼 關注關注組 廖慧儀
(圖片來源:IG@newayyee_yoga)
廖慧儀 比堅尼 關注關注組 廖慧儀 廖慧儀 廖慧儀為縮肚影相搞到個肚凹晒,真係靚咩?
廖慧儀為縮肚影相搞到個肚凹晒,真係靚咩?(圖片來源:IG@newayyee_yoga)
廖慧儀 比堅尼
(圖片來源:IG@newayyee_yoga)

腰間紋身搶Fo

照片中的廖慧儀身穿橙色三點式,其中一張相坐在大型床墊上擺po,更毫不遮掩腰間的玫瑰花紋身,另外兩張更除下浴袍,挨住木欄大騷身材,甚示整理泳褲,姿態撩人好火辣,不過最爆都係她以英文留言:「Welcome to my king size bed(歡迎來到我的特大號床)」真係幾大膽露骨。

廖慧儀 比堅尼 關注關注組 廖慧儀 廖慧儀 露出腰間玫瑰紋身。
露出腰間玫瑰紋身。(圖片來源:IG@newayyee_yoga)
廖慧儀 比堅尼 關注關注組 廖慧儀 廖慧儀 另一張抽泳褲,係咪太鬆?
另一張抽泳褲,係咪太鬆?(圖片來源:IG@newayyee_yoga)

撰文:東方新地圖片來源:IG@newayyee_yoga