張名雅

12月預產期 細仔已改名!張名雅 晒半裸孕照

最新娛聞

廣告

好多人都話,懷孕嘅女人最能展現母愛同生命力,所以好多準媽媽都會喺生B前影留輯靚靚孕照,留個紀念。張名雅同律師老公舊年生咗大仔Mario,下個月細仔Milo又出世喇!日前佢就喺ig PO咗一輯靚靚孕照,效果好有驚喜呀!

編輯:東方新地 |原文:Sunday kiss|圖片:張名雅IG

大膽半裸曬肚

張名雅昨日首先喺 ig PO 出一張半裸孕照,雙手遮胸,側身挺住巨肚,露出成個背脊,既性感又有美感,仲留言話:「Never stop trying something new! 😉 The human body is the best work of art. More maternity shots coming… stay tuned(不斷嘗試新東西!人類身體是最佳藝術品。)」仲話呢張相已經係自己嘅極限,其他嗰啲會做私人珍藏⋯⋯唔通有影更性感嘅?

除咗影大肚相之外,張名雅仲同老公、大仔順便影埋全家福,曬吓幸福先!

大仔Mario仲學媽咪一樣,曬一曬性感。

媽咪嘅預產期係12月,到時Mario就會升級做哥哥喇!

兩公婆深情對望,Sweet到呢!

人妻張名雅 晒弗爆身材

2012年港姐冠軍張名雅(Carat)同律師老公Joe結婚後,火速造人成功,去年誕下兒子Mario。今年7月Carat宣佈再有喜,預產期係12月,昨日佢喺ig貼咗幾張三點式相,同陀第一胎一樣,又係長胎不長肉,手腳依然纖幼,令唔少孕媽羡慕啊!

張名雅和老公去完旅行返港後,她近日instagram限時動態留言,指自己坐港鐵時,沒有人讓座給她,要懷孕的她等到有人落車,她才有位坐。

名雅個肚咁大要企係辛苦啲,睇番佢平日出入搭的士或者坐私家車多!

雖然身為人妻兼人母,但身形就愈嚟愈fit嘅Carat,不時喺社交網大方晒身材!天氣熱到爆,佢同老公去咗游水,Carat喺IG story玩直播⋯⋯近日天氣炎熱,佢同律師老公Joe撇甩囝囝一陣,兩公婆去屋企樓下游泳池游水,人妻Carat玩IG story直播搽太陽油同水著Look⋯⋯

之後名雅邊行邊拍片又寫住:「今年第一曬」佢話:「已經五點先落嚟,好曬,今次一定變朱古力妹。」

520 #520 #pool #summer #tanning #chillax
張名雅 Carat Cheung(@caratcheung)分享的貼文 於張貼

落水前,名雅直播自己搽防曬過程,見佢大騷一對白滑美腿,都話夏天為大地帶來美腿㗎啦!

名雅之後再影住幫老公喺背脊搽太陽油,果然係好老婆呀!

除咗分享自己嘅索爆身材,名雅最愛分享湊仔點滴,呢啲咪有子萬事足!

Happy mama day! I’m a mother of baby Mario and my baby hubby. LOL #mothersday #weekend #babydiary #cutetee #四代同堂 #bestmom #bestgrandma @babymariochoy
張名雅 Carat Cheung(@caratcheung)分享的貼文 於張貼

常常在IG大曬好身材的張名雅不收起自己的身材,大家都知道她就是辣媽。

已為人母的張名雅之前與老公到越南旅行,避寒之餘更在IG貼出身穿性感三點式的影片,跳動轉身之中,自信展現其火辣身材。

看到這個轉身,有網民留言,「殺死人!」

張名雅經常都毫不吝嗇「晒」出其「Fit到漏」身材,不知各位絲打看到是否十分羨慕呢?

張名雅(Carat)今年三月誕下七磅重仔仔Mario,目前已經成功修身,現時只有90多磅,腰圍更回復23吋!原來張名雅產後修身,全靠2招!

產後修身 第一招:餵人奶

眾所周知餵人奶可以幫助修身,Carat的母乳路走了六個月,雖然不易行,但卻很有滿足感。Carat說:「起初餵人奶真的有點辛苦,因為黃金初乳很珍貴,所以我就不停泵奶,怎知不小心弄損了,之後每次餵人奶就很痛,不需餵奶時又痛,不過看見BB邊吃邊睡很窩心,瞬間就會痛楚全消。」

產後修身 第二招:紮肚

Carat修身速度驚人,兩個月已迅速減磅,比起未懷孕時更瘦,現時只有99磅,跟當年選美時一樣。Carat早前更獲產後紮肚修身中心邀請任代言人,她說產後紮肚花了十日時間,起初一、兩次比較辛苦,完全不太適應,習慣了就很舒服,「因為紮肚要產後兩星期才能開始,當時仍然在坐月,又要餵奶又要湊BB,身體特別累和虛弱,所以很辛苦,而且紮完就像一個機械人,幾小時都動彈不得,不過如果覺得辛苦,可以睡在牀上,反正坐月都需要睡覺休息。」

早在產後一個月的時候,張名雅在FB上載了幾張「古法紮肚」的照片,又不介意公開自己腰圍同懷孕後長出妊娠中線相。佢留言話:「紮肚前度下條腰仔…竟然27″…」

張名雅四月時在FB表示治療師首先幫她按摩,按淋巴,然後按肚。因為生產過程會令媽咪入風,產後更加要注意驅風同避免入風。「按肚主要集中在子宮和卵巢的穴位,治療師亦會用按摩嘅手勢按D肚風出來,然後在肚上加入溫和嘅草藥驅風(包括薑)。對於一般需要改善腰線同盤骨嘅媽咪,紮肚應該會比較大幫助。」

「至於我,生B前同生B後一直都keep到有條腰,所以我比較期待收緊盤骨嘅功效因為我覺得大肚之後個 pat pat 係明顯大咗嘅。搽左暖暖嘅草藥之後,就開始紮肚啦。原來紮肚有三層布㗎。治療師一路紮一路問我頂唔頂到啊,會唔會太緊,定係唔夠緊可以紮緊D啊?第一日我選擇紮得比普通力度緊小小因為我都留喺屋企,就算唔舒服都可以瞓低。結果我第一日變左個機械人,果然唔係好郁到

😆休息左一個下午,我紮咗四個幾鐘就解左佢啦。(如果想效果好啲就忍六個鐘啦)過左第一日之後我已經習慣左,每日就算紮得緊啲都一樣行動自如。」

產後一個月就已經回復27吋腰!

Carat自言比較幸運,孕婦的煩惱比較少,「很多生完BB的媽咪都會煩惱,坐完月、放完產假,又想盡快回復身形投入工作,但又要照顧BB,壓力真的很大,不過我就少了很多這方面的煩惱,因為一直都有去中心做產前及產後的護理,懷孕時因經常水腫會去按摩。」她表示與老公已有共識,暫時不會再追B,先專注工作,相信幾年後才會考慮生育問題。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!