張敬軒

張敬軒演唱會|姜濤繼「黃牛騙局」後擔任嘉賓 軒仔:呢啲福利係我有咋

最新娛聞

廣告

早前曾有黃牛黨以姜濤於5月14日擔任張敬軒演唱會嘉賓作為招徠,企圖以炒價賣貴飛謀取暴利。事後張敬軒、姜濤及英皇亦即時作出否認傳聞。但估唔到今晚(21日),姜濤竟然現身張敬軒演唱會做嘉賓,仲唔只唱首歌咁簡單!

張敬軒 姜濤驚喜現身!
姜濤驚喜現身!(圖片來源:IG@eeg_music)
張敬軒
(圖片來源:The Show Must Go On 截圖)

姜濤驚喜現身張敬軒演唱會

5月21日晚,姜濤驚喜現身《張敬軒THE NEXT 20演唱會》擔任壓軸嘉賓,更與張敬軒合唱《斷點》!張敬軒介紹姜濤出場之前更笑言:「呢隻歌推出嘅時候,姜濤未出世」,笑翻全場!在一片歡呼聲之下,姜濤穿著黑色西裝登場,軒仔在台上見過姜濤之後,直言二人相識4年,而姜濤的怕醜則完全沒有變過。而姜濤亦有就早前黃牛飛一事解話:「當時都未決定做嘉賓,不如將錯就錯嘞。」軒仔又說:「知你喺香港,即刻請你嚟。你好可愛,好多人鍾意你。見到今晚咁嘅聲勢,個人演唱會都冇問題。」

之後姜濤又獨唱了《Master Class》。張敬軒送過姜濤離開之後忽然感觸:「不得不承認自己係前輩,都心痛佢哋嘅工作,祝願MIRROR所有成員星途更加燦爛。」
之後姜濤又獨唱了《Master Class》。張敬軒送過姜濤離開之後忽然感觸:「不得不承認自己係前輩,都心痛佢哋嘅工作,祝願MIRROR所有成員星途更加燦爛。」(圖片來源:IG@eeg_music)

姜濤餵軒公食薯條

過往每晚都有表演嘉賓送禮物,而姜濤就送了最愛的漢堡包給軒仔醫肚,姜濤用手餵薯條,軒公得戚話:「呢啲福利係我有咋。」更透露姜濤為當晚表演,重新去排舞。之後姜濤又獨唱了《Master Class》。張敬軒送過姜濤離開之後忽然感觸:「不得不承認自己係前輩,都心痛佢哋嘅工作,祝願MIRROR所有成員星途更加燦爛。」

張敬軒
(圖片來源:The Show Must Go On 截圖)
張敬軒 姜濤表前被診傳飛抵美國作「特別任務」。而姜媽和友人亦有現身,睇足全場!
姜濤表前被診傳飛抵美國作「特別任務」。而姜媽和友人亦有現身,睇足全場!(圖片來源:IG@eeg_music)

Frankie女友專業演出

而與Frankie@MIRROR拍拖13年的DancerHei 雖然於今日宣布分手,但她亦如常在張敬軒演唱會上擔任伴舞,在《笑忘書》一曲中與其他舞蹈員繼續爆喊演出,沒被分手一事影響心情,相當專業。

相關文章:Frankie@MIRROR與女友13年情玩完 堅稱不涉及第三者

Frankie@MIRROR Fankie前女友正擔任張敬軒演唱會dnacer,疑似發文講「分訊」,寫道:「台上,每晚都喊住上,笑住走。人生也如此,無野過唔到既,共勉之。」
Fankie前女友正擔任張敬軒演唱會dnacer,疑似發文講「分訊」,寫道:「台上,每晚都喊住上,笑住走。人生也如此,無野過唔到既,共勉之。」(圖片來源:網頁截圖)

姜濤黃牛騙局是指什麼?

早前黃牛黨訛稱姜濤將於5月14日擔任張敬軒演唱會嘉賓,藉此炒高票價,更一度有報道指姜濤詳情請看

張敬軒與姜濤相識多少年?

軒仔在台上見過姜濤之後,直言二人相識4年,而姜濤有一樣野完全沒有變過,就是…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@eeg_music資料或影片來源:The Show Must Go On