張敬軒

張敬軒叱咤高EQ回應林海峰「前浪推後浪」論 嘆好難攞我最喜愛的男歌手

最新娛聞

廣告

張敬軒繼2014年首奪「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」(當年對手係 羅力威、周柏豪、陳奕迅、張智霖)後,相隔十年擊敗姜濤、陳卓賢、尹光和Anson Lo盧瀚霆再封王!得獎一刻,軒公開心到大叫!

叱咤樂壇2023|張敬軒高EQ回應「前浪推後浪」論

林海峰台上講過今年有光B同張敬軒「前浪」衝擊「後浪」 歌手,面對這個反向競爭,張敬軒高EQ回應:「我而家都暈晒浪我都唔知係咩浪,反正我自己要係一個浪囉」,張敬軒直言自己都有迷失時候,「有時係一個選擇嚟㗎,有時喺呢行當過咗一兩年,當個運冇咗、啲歌唔去、或者自己嘅創作時不與我,就會好容易會氣餒同埋會跌入一個自己嘅做比自己嘅小天地,我都有亂諗嘢嘅時候。」

張敬軒 林海峰 林海峰台上講過今年有光B同張敬軒「前浪」衝擊「後浪」 歌手,面對這個反向競爭,張敬軒高EQ回應:「我而家都暈晒浪我都唔知係咩浪,反正我自己要係一個浪囉」
林海峰台上講過今年有光B同張敬軒「前浪」衝擊「後浪」 歌手,面對這個反向競爭,張敬軒高EQ回應:「我而家都暈晒浪我都唔知係咩浪,反正我自己要係一個浪囉」(圖片來源:東方新地)

叱咤樂壇2023|張敬軒感謝「光B」陪伴殺入5強:氣氛好玩好多

被問到擊敗「光B」會否有點不好意思,張敬軒反而更感激「光B」呢位長輩的支持:「其實我覺得好早階段開始光哥已經讓賽,佢特登已經有同我講,打俾我話投同你一票啊,同埋其實我自己今次係有咗光哥個氣氛好玩好多,以往我都一個人,好似往年咁,剩返我一個對住MIRROR,就會覺得我要好審慎,呢一鋪有尹光哥哥陪我好似溝淡咗。」他又以讀書形容得獎:「呢個同我細個讀書嘅時候好似,我都唔係最高分嗰個,我亦都冇話特別邊一科特別叻,但平均分OK,所以每一科老師都唔討厭我。」

張敬軒 他又以讀書形容得獎:「呢個同我細個讀書嘅時候好似,我都唔係最高分嗰個,我亦都冇話特別邊一科特別叻,但平均分OK,所以每一科老師都唔討厭我。」
他又以讀書形容得獎:「呢個同我細個讀書嘅時候好似,我都唔係最高分嗰個,我亦都冇話特別邊一科特別叻,但平均分OK,所以每一科老師都唔討厭我。」(圖片來源:東方新地)
張敬軒 林海峰 被問到擊敗「光B」會否有點不好意思,張敬軒反而更感激「光B」呢位長輩的支持:「其實我覺得好早階段開始光哥已經讓賽,佢特登已經有同我講,打俾我話投同你一票啊,同埋其實我自己今次係有咗光哥個氣氛好玩好多,以往我都一個人,好似往年咁,剩返我一個對住MIRROR,就會覺得我要好審慎,呢一鋪有尹光哥哥陪我好似溝淡咗。」
今年在「我最喜愛男歌手」和「我最喜愛歌曲」先後打入5強和10強的尹光,亦有盛裝到場,原來今年係「光B 」入行多年首度參加叱咤,雖然坐足一晚「食白果」,連演唱機會也欠奉,但在開場時作為壓軸登場歌手,早已贏盡掌聲!(圖片來源:ViuTV圖片)

叱咤樂壇2023|尹光出post感謝張敬軒

尹光於頒獎禮後,在IG出post恭喜打敗自己奪得「我最喜愛男歌手」的張敬軒:「今晚好高興 多謝有幸出席呢個盛事 非常出色👍🏼👍🏼恭喜哂軒公🎉 實至名歸!」

張敬軒 林海峰
(圖片來源:[email protected]
張敬軒 林海峰 仲同陳柏宇影相!
仲同陳柏宇影相!(圖片來源:[email protected]

叱咤樂壇2023|相隔十年再封王張敬軒:有啲陌生同熟悉

至於林海峰頒獎一刻狂嗌張敬軒,被問怕唔怕又畀佢玩:「台上嗌咗我個名兩次,我又覺得冇嘢喎,要提『張敬軒』嘅Air Time都唔少錢,同埋我都好開心,我都未試過喺亞博見到自己個名咁大隻字咁多下,我覺得都好威㗎喇,但係冇諗過囉冇諗過之餘,亦都有啲陌生同熟悉,因為我10年前2014年嘅1月1號係我人生第一次攞呢個獎,咁呢10年發生咗好多事,其實我都有諗過離呢個獎項好遠,因為潮流變緊,觀眾嘅審美變緊,我啲fans有年紀變緊,所以變咗唔出奇,每個人嘅路都唔同,有啲人係跑步嘛,可能兩三年就攞獎啦,好似我自己嘅命運要努力耕耘先至有,所以好多謝上帝。」

張敬軒 林海峰 至於林海峰頒獎一刻狂嗌張敬軒,被問怕唔怕又畀佢玩:「台上嗌咗我個名兩次,我又覺得冇嘢喎,要提『張敬軒』嘅Air Time都唔少錢,同埋我都好開心,我都未試過喺亞博見到自己個名咁大隻字咁多下,我覺得都好威㗎喇
至於林海峰頒獎一刻狂嗌張敬軒,被問怕唔怕又畀佢玩:「台上嗌咗我個名兩次,我又覺得冇嘢喎,要提『張敬軒』嘅Air Time都唔少錢,同埋我都好開心,我都未試過喺亞博見到自己個名咁大隻字咁多下,我覺得都好威㗎喇(圖片來源:東方新地)
張敬軒 林海峰 張敬軒於2014年首奪「我最喜愛的男歌手」當年對手係 羅力威、周柏豪、陳奕迅、張智霖)
張敬軒於2014年首奪「我最喜愛的男歌手」(當年對手係 羅力威、周柏豪、陳奕迅、張智霖)(圖片來源:YouTube圖片)

叱咤樂壇2023|張敬軒嘆好難攞呢個獎 勝在「有票未為輸」

張敬軒接受訪問重提得獎一刻心情:「好激動呀,好開心呀,因為好難呀!要攞呢個獎已經係一件好困難嘅事,的確MIRROR嘅呼聲同埋fans好落力幫佢哋拉票啊投票咁,但係『有票未為輸』今次落區拉票攻勢老黎」(順利)。」

他更笑指要將拉票行動升級:「所以2024年我會繼續同埋我都會開始去,因為我今次寫揮春或者擺街站嗰啲都唔靚,下次會upgrade一下,我自己會砌一個專門『拉票攞你命3000』,可能有寫揮春、AI寫揮春、仲有電子血壓計,睇吓啲咩利民措施」

叱咤樂壇2023|張敬軒:我喺連登睇完啲人鬧我都會有唔開心

張敬軒再鼓勵一眾後輩要有良好心態面對得失高低:「啱啱喺台上都唔記得講,我想鼓勵吓一啲後輩,就算我自己做咗咁多年,呢幾年不停咁開演唱會,大家見到我生意上都過得去,其實我都會有迷失,我喺連登睇完啲人鬧我都會有唔開心,但係人就係咁,呢份工福禍相依,你要接受到啲掌聲同讚美,背後就要接受到啲批評,可能佢哋講嘅係啱或者佢鬧得中我,令到自己個人再完善啲,所以喺10年裏面係鍛鍊出嚟嘅一個心態,所以今年有呢個獎,相信係自己人生階段最好嘅時間去接受呢一個獎。」

張敬軒 林海峰 張敬軒再鼓勵一眾後輩要有良好心態面對得失高低
張敬軒再鼓勵一眾後輩要有良好心態面對得失高低(圖片來源:東方新地)

即睇足本訪問

圖片來源:東方新地、ViuTV圖片、YouTube圖片