張敬軒演唱會

張敬軒演唱會2022《Revisit》12月十場Side Track跨年騷重遊20年回憶

最新娛聞

廣告

張敬軒演唱會2022|張敬軒將在12月20至1月2日會展舉行共10場跨年騷,繼今年5月順利完成20週年演唱會後,軒仔準備為20週年再做一個大總結!今次大會海報在飛機上面拍攝,軒仔仲話今次由紅館飛到灣仔會展,交通好方便!演唱會主題都好有意思,軒仔希望同歌迷一起重遊20年的回憶!

張敬軒《Revisit》為出道20週年畫上完美句號

今次軒仔話由紅館飛到過灣仔會議展覽中心:「係呀我今次飛灣仔,交通好方便,因為有東鐵線,哈哈。我地之前做完26 場二十週年演唱會,歌迷話我重有好多歌未唱,重想聽,所以見時間又ok ,好多方面都配合到,所以就決定不如一齊為呢個20週年寫上一個完美句號啦。 演唱會用《Revisit》,這個字中文解作舊地重遊。所以這個演唱會,我將帶領大家,用我的歌同大家一起重遊20年的回憶。對人對事對青春一齊來遊歷一次,我相信歌迷同我一樣,會有好多回憶。」

張敬軒演唱會
今次軒仔話由紅館飛到過灣仔會議展覽中心(圖片來源:英皇娛樂提供)

張敬軒《Revisit》重本製作 唔會剩係唱Side Track

今次做三面台,軒仔謂他已經好幾年沒有做過三面台,都非常有新鮮感。「今次我地都好大制作,好重本。首先係音響方面,保証每一個觀眾會有聽覺上最高之享受,另外視覺上都會好靚,聖誕新年是開心日子,所以成個騷不會似上一次咁heavy,會歡樂好多。另外都一定唔會剩係唱 Side Track,雖然好多歌迷話好多 Side Track想聽,但係今次係重遊20週年的歌,所以經典的好聽的都會唱。」

今次海報是包了一個大形機艙拍攝場景,三年未上過飛機,軒仔話上機有點陌生感覺,不過他亦真的非常期待可以飛,所以一做完這個騷,他就會馬上飛去旅行。

張敬軒演唱會
今次做三面台,軒仔謂他已經好幾年沒有做過三面台,都非常有新鮮感(圖片來源:英皇娛樂提供)
張敬軒演唱會
軒仔話今次將會重本製作,大家敬請期待!(圖片來源:英皇娛樂提供)

張敬軒《Revisit》演唱會2022|東亞信用卡優先訂票+公開發售連結

持東亞銀行信用卡可於11月16日優先訂購門票,而22日公開發售!Sundaykiss為你整合張敬軒演唱會2022門票價錢、座位表等,想搶飛的張敬軒 fans必定要留意!

張敬軒演唱會2022《Revisit》詳情
日期 12月20至1月2日(共十場)
時間 8:15pm(12月20、21、23、25至27日)
9:30pm(12月24及31日)
3:00pm(1月1至2日)
地點 香港會議展覽中心 HALL 5BC
門票票價 $980、$680、$580
東亞銀行持卡人優先訂票日期 11月16日至18日
公開發售日期 11月22日
張敬軒演唱會 張敬軒將在12月20至1月2日會展舉行共10場誇年騷!
張敬軒將在12月20至1月2日會展舉行共10場誇年騷!(圖片來源:Instagram@hinscheung)

張敬軒演唱會2022|東亞信用卡優先訂票

張敬軒演唱會2022|優先訂票
日期 11月16日至18日
時間 待公布
信用卡 東亞信用卡

張敬軒演唱會2022|公開發售

張敬軒演唱會2022|公開發售
日期 11月22日
時間 待公布
購票平台 快達票

公開發售:

張敬軒演唱會2022|座位表

雖然張敬軒演唱會2022還未公布確實座位表,但軒仔表示今次將做三面台,軒仔謂他已經好幾年沒有做過三面台,都非常有新鮮感。

張敬軒指:「今次我地都好大制作,好重本。首先係音響方面,保証每一個觀眾會有聽覺上最高之享受,另外視覺上都會好靚,聖誕新年是開心日子,所以成個騷不會似上一次咁heavy,會歡樂好多。另外都一定唔會剩係唱 Side Track,雖然好多歌迷話好多 Side Track想聽,但係今次係重遊20週年的歌,所以經典的好聽的都會唱。」

張敬軒演唱會2022|重遊20年回憶

張敬軒演唱會用《Revisit》,解作舊地重遊。張敬軒將利用演唱會帶領大家,用歌與大家一起重遊20年的回憶。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:英皇娛樂提供