張繼聰

張繼聰帶仔健身被指教壞細路 反擊「育兒管理隊」厚多士 原來父子同操逾4年

最新娛聞

廣告

43歲的張繼聰(Louis) 與謝安琪育有一對子女,大仔張瞻(James)15歲,細女張靖(Karina)6歲,一家四口經常放閃,不過隨住大仔踏入青春期,開始著重私癮,所以張瞻近年已甚少在社交網po私事人,惟日前阿爸張繼聰把他的健身照公開,即惹來網民直斥「教壞細路」,張繼聰即出文反擊「育兒管理隊」的指控唔成立。
張繼聰 早前張繼聰一家四口幸運放閃,為謝安琪慶祝生日,15歲的大仔張瞻已暴風式成長,6歲張靖就非常可愛。
早前張繼聰一家四口幸運放閃,為謝安琪慶祝生日,15歲的大仔張瞻已暴風式成長,6歲張靖就非常可愛。(圖片來源:IG@louischeung2013)

張繼聰公開兒子健身照惹抨擊

張繼聰是出名的好老公與慈父,不用開工一定湊仔女,不時在其社交網上載親子短片及相,15歲大仔張瞻James轉眼變成青少年,暴風成長引起不少網民討論,日前張繼聰又晒出一張兒子赤裸上半身的背面照,見他站在健身設備前似是準備做Gym,而張繼聰寫上:「終於肯跟老豆做下Gym,出嚟威點可以冇架生?啱唔啱先?第日大隻咗去..….記得帶埋我去見識下」,單看背影,不料網民驟眼睇以為是張繼聰在騷肌派福利,亦有網民直斥張繼聰「教壞細路」。

張繼聰 張繼聰上載了兒子準備練背肌的照片,引發軒然大波。
張繼聰上載了兒子準備練背肌的照片,引發軒然大波。(圖片來源:IG@louischeung2013)
張繼聰 張繼聰笑言囝囝練大隻可以帶佢出去威。
張繼聰笑言囝囝練大隻可以帶佢出去威。(圖片來源:IG@louischeung2013)
張繼聰 有網民直指張繼聰教壞細路。
有網民直指張繼聰教壞細路。(圖片來源:IG@louischeung2013)

張繼聰高EQ反擊 封網民做「育兒管理隊」

對於網民的批評,張繼聰以長文回應夠晒誠意:「每次有關於小朋友嘅post,都一定會有『育兒管理隊』嘅朋友留言,多謝大家關心,作為父親,佢哋係我嘅小朋友,我一定緊張過你。Anyways,做健身係有唔同程度嘅訓練同質量,會唔會影響小朋友發育,網上有無數嘅資料,可以自己睇睇。而年輕人做適量嘅重量訓練,確保姿勢正確,係絕對有助成長。」

張繼聰 張繼聰對網民的批評作出回應。
張繼聰對網民的批評作出回應。(圖片來源:IG@louischeung2013)
張繼聰 張繼聰理據十足,其實佢文筆都唔錯。
張繼聰理據十足,其實佢文筆都唔錯。(圖片來源:IG@louischeung2013)

9成網民力撐張繼聰

張繼聰的回應獲得大量網民支持,大家都認為父子一齊健身冇問題,況且張瞻都已經15歲,再過2個月就踏入16歲,真係好快就成年。有網民留言表示:「好快就會fit過老豆,啲女俾阿仔溝晒」,張繼聰即戴頭盔話自己已經退出江湖,好搞笑!亦有網民話見證過早年謝賢同霆鋒都是父子檔健身,冇問題喎!其實翻查《東方新地》的報導,張瞻11歲時已被影過跟張繼聰去健身室,兩父子仲一齊對鏡騷過肌,真係NO BIG DEAL囉!

張繼聰 張繼聰鬼馬回應。
張繼聰鬼馬回應。(圖片來源:IG@louischeung2013)
張繼聰 網民一齊反擊「育兒管理隊」。
網民一齊反擊「育兒管理隊」。(圖片來源:IG@louischeung2013)

張繼聰培養兒子做足球小將

張氏一對寶貝仔女為屋企增添唔少歡樂,女兒張靖未夠兩歲已經好有音樂感,能歌善舞表演慾強, 張瞻更遺傳咗爸爸超強運動基因,自小愛踢足球,4歲已在車路士足球學校學波,更決心要踢贏父親。為谷仔入香港足球隊,張繼聰同老婆謝安琪輪住陪仔上堂練波,之前更出動埋爺爺陪孫仔去上海特訓, 又到西班牙作技術交流,練得一身肌肉的張繼聰,更於4年前已帶同兒子去做Gym狂操,實行瞓身力谷愛兒變小球王!

張繼聰 張瞻受父親影響愛上踢足球,除咗有阿爸張繼聰落場教路,阿媽謝安琪亦經常會陪同兒子返足球學校上堂,自從女兒出世後,阿 Kay 更會抱埋囡囡全家出動 撐兒子練波,趁機家庭樂。
張瞻受父親影響愛上踢足球,除咗有阿爸張繼聰落場教路,阿媽謝安琪亦經常會陪同兒子返足球學校上堂,自從女兒出世後,阿 Kay 更會抱埋囡囡全家出動 撐兒子練波,趁機家庭樂。(圖片來源:東方新地資料庫)
張繼聰 4歲開始在車路士足球學校學波的張瞻,是校內精英隊負責踢前鋒及 側翼進攻位置,球技有板有眼!
4歲開始在車路士足球學校學波的張瞻,是校內精英隊負責踢前鋒及 側翼進攻位置,球技有板有眼!(圖片來源:東方新地資料庫)
張繼聰 張瞻曾接受訪問坦承有信心將來球技可超越爸爸。
張瞻曾接受訪問坦承有信心將來球技可超越爸爸。(圖片來源:東方新地資料庫)

張瞻立志入港隊

小小年紀張瞻已經志氣宏大,公開受訪時自信表示,有信心將來球技能超越爸爸,更想加入港足。「爸爸差啲入港隊,不過中途去咗打籃球,我再踢落去就會贏到佢!」張繼聰 亦全力支持兒子實現夢想。據知情者透露:「James知道爸爸曾經係足球青年軍,一路都好羨慕爸爸,仲以爸爸做目標,好細個已經話想將來入到港隊,阿聰自己都咁鍾意踢波,當然好鼓勵個仔做自己鍾意嘅嘢,知道個仔迷車路士,喺阿仔4歲嘅時候,已經安排佢入車 路士足球學校,畀佢接受專業訓練,James本身都好有天份,踢咗幾年,依家技術已經超晒班,喺球隊負責踢前鋒及側翼進攻位置,係校內精英隊。」

張繼聰 張繼聰多年來都爭取時間湊仔,這日父子出動去做gym,張繼聰在旺角朗豪坊停車場泊低車後,全程拖實兒子行,確實係緊張好爸。
張繼聰多年來都爭取時間湊仔,這日父子出動去做gym,張繼聰在旺角朗豪坊停車場泊低車後,全程拖實兒子行,確實係緊張好爸。(圖片來源:東方新地資料庫)
張繼聰 當年只有11歲張瞻開始長高,但身形仍然偏瘦,睇嚟阿聰真 係好想操 fit 個仔,張瞻對健身亦大有興趣,不時捉住爸爸教路,然後兩父子分開練習。
當年只有11歲張瞻開始長高,但身形仍然偏瘦,睇嚟阿聰真 係好想操 fit 個仔,張瞻對健身亦大有興趣,不時捉住爸爸教路,然後兩父子分開練習。(圖片來源:東方新地資料庫)
張繼聰 當年拍《誇世代》教埋陳豪keepfit的張繼聰,每星期 keep住做gym狂操,一身肌肉絕對得來不易。
當年拍《誇世代》教埋陳豪keepfit的張繼聰,每星期 keep住做gym狂操,一身肌肉絕對得來不易。(圖片來源:東方新地資料庫)
張繼聰 近年積極健身的張繼聰,練得一身肌肉,不時公開晒料,兒子張瞻亦視爸爸為偶像,曾跟住爆肌有樣學樣!
近年積極健身的張繼聰,練得一身肌肉,不時公開晒料,兒子張瞻亦視爸爸為偶像,曾跟住爆肌有樣學樣!(圖片來源:東方新地資料庫)

撰文:東方新地圖片來源:IG@louischeung2013、IG@jeffenette、東方新地資料庫