張繼聰

張繼聰演唱會|開Show在即 埋怨圈中好友想嚟支持但又唔買飛:太多人要飛

最新娛聞

廣告

早前張繼聰以歌手身份再踏上舞台,可惜在開演唱會的一星期前確診新冠肺炎,因此演唱會延期。而張繼聰的 《Welcome to route 37》演唱會,將十二月一日於麥花臣場館舉行,近日張繼聰密鑼緊鼓為個唱綵排,努力地演繹著每首歌曲。

張繼聰 張繼聰的 《Welcome to route 37》演唱會,將十二月一日於麥花臣場館舉行
張繼聰的 《Welcome to route 37》演唱會,將十二月一日於麥花臣場館舉行(圖片來源:IG@louischeung2013)
自稱「限量型歌手」張繼聰開show在即 埋怨圈中好 為演唱會積極綵排。
為演唱會積極綵排。(圖片來源:大會提供)

張繼聰演唱會押後舉行反而感激

張繼聰表示演唱會雖然押後舉行,反而令自己有更多時間去準備,笑言希望大家會覺得門票超值,目前張繼聽的狀態非常淡定:「唔緊張啊,因為上次嘅少少意外,反而多咗時間去練歌,同埋聽返之前綵排嘅聲帶,檢討吓點樣可以唱得好啲,加上我呢啲限量型嘅歌手,真係唔知幾時會再搞騷,所以令每張門票更顯珍貴。依家係好享受一啲都唔緊張,臨上台就唔知。」

自稱「限量型歌手」張繼聰開show在即 埋怨圈中好 自稱限量型歌手。
自稱限量型歌手。(圖片來源:大會提供)

張繼聰大嘆氣:太多人要飛

張繼聰同時透露有很多圈中朋友都想嚟支持,令到自己成身飛債:「圈中朋友都係攞飛比較多,不過都係支持!因為我歌影視都有涉足,太多人要飛,搞到主辦方要用『五餅二魚』方式搵門票比我。各式各樣嘅男神、女神都會嚟捧場,因為我想焦點落喺我自己身上唔想同人分享,所以會用鐵鏈鎖住佢哋唔俾佢哋上台。」

自稱「限量型歌手」張繼聰開show在即 埋怨圈中好 張繼聰到時屋企人會嚟支持。
張繼聰到時屋企人會嚟支持。(圖片來源:大會提供)

張繼聰表明唔騷肌肉

太太謝安琪與孩子會捧場支持,但亞聰怕囡囡會忍不住眼瞓:「其實囡囡未睇過我做騷,希望佢會享受,因為小朋友鍾唔鍾意好直接,我怕佢扭眼瞓就弊喇。不過如果佢睇得興奮撐足全場,第二日都要準時起身返學,唔想影響佢嘅學業!」他亦表示今次個唱不會騷肌肉,揚言叫樂迷留意歌衫:「有一條百幾年嘅古董銀器,仲猛過啲百幾萬首飾啦!我想大家入場好似萬聖節咁,著古裝、著唐裝都唔怕。而剛剛我有另一架70年電單車巳辦妥晒手續,呢次都會展出比大家欣賞,大家睇好喇唔好用手掂!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:大會提供