張致恒

張致恒求網民「捐錢」後再發文 解釋不能工作原因

最新娛聞

廣告

現年39歲張致恒(Steven)及太太雯雯近日在社交平台公開家庭困境,終極呻窮上傳收款QR Code求網民「捐錢」 引起廣泛關注。昨晚(3日)Steven再在網上解釋為何不能工作的原因,又再講無法還錢的「真相」⋯⋯
(圖片來源:)
昨晚(3日)Steven再在網上解釋為何不能工作的原因,又再講無法還錢的「真相」(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恒承認1件事唔夠成熟

在最新的網上發文中,Steven坦承在生小朋友前沒有足夠的深思熟慮,並解釋了目前無法工作的原因。他表示:

「多謝大家關心,其實我已經有兩份工作不用再介紹我工作。如果我冇錢係因為我唔去做嘢,俾大家鬧我冇所謂,但我而家因為冇人照顧小朋友,所以我出唔到個門口,事實上一個大人照顧唔到四個咁細嘅小朋友,仲要有一個係需要特別照顧。呢個係我哋生之前唔夠成熟,冇安排好。」

張致恒唔想還錢有原因:依家長期都係負

儘管目前家庭經濟狀況不佳,Steven仍然表示會一步步改善現狀。他承諾一旦家庭情況穩定下來,他會逐一還清所有的債務。他感謝那些真心幫助過他們的人,並希望他們能夠體諒自己目前的困難。「多謝真心幫助過我哋嘅人,到我們安頓好,我一定會逐一去還錢畀你哋,我依家呀唔係唔想還錢,而係根本依家長期都係負,多謝真心幫我哋嘅人體諒我哋。」

0
他承諾一旦家庭情況穩定下來,他會逐一還清所有的債務。(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恒疑似財困上傳收款QR Code求網民「捐錢」

張致恒曾透露自己沒有穩定的工作,這無疑加劇了家庭的經濟壓力。在不到一星期的時間內,他(3月2日)在社交媒體上公開了收款QR Code,並以絕望的語氣求助:「我知道呢個唔係一個明智嘅決定,但係我真係已經去到頂唔順嘅地步,過埋呢個月所有嘢都可以回復正常,所以真係求求大家幫吓手。」

事後,不少網友鬧爆:「有手有腳唔做嘢、成日話走投無路」「姓張個嗰兩公婆簡直不知所謂」「阿康介紹佢入行啦」「其實佢無拎綜援咩?」

0
張致恒曾透露自己沒有穩定的工作,這無疑加劇了家庭的經濟壓力。在不到一星期的時間內,他在社交媒體上公開了收款QR Code,並以絕望的語氣求助(圖片來源:IG@stevencheung)
0
(圖片來源:IG@stevencheung)

圖片來源:IG@stevencheung