張致恒 爸爸

張致恆做盡責奶爸 被野生捕獲1拖3行書展︰大個同個仔睇圖書

最新娛聞

廣告

張致恆(Steven)與老婆雯雯(區燕雯)結婚4年,婚姻關係時好時壞,剛數臭完老公的雯雯早前忽然公布懷有第4胎。另一邊廂,張致恆就相對低調,早前曾被野生捕獲他在天水圍一間食店工作,努力掙錢照顧妻兒。香港書展正在舉行,有人拍到張致恆帶3位仔仔去書展,享受天倫樂!唔少網友都大讚他貼地做人,同老婆雯雯形成強烈對比!
張致恒 爸爸 張致恒就相對低調,早前曾被野生捕獲他在在天水圍一間食店工作,努力掙錢照顧妻兒,唔少網友都支持他自力更新。
張致恆就相對低調,早前曾被野生捕獲他在天水圍一間食店工作,努力掙錢照顧妻兒,唔少網友都支持他自力更新。(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恆1拖3行書展 做個盡責爸爸

張致恆昨晚(20日)被人拍到與雯雯帶住3個兒子入場。老婆雯雯身穿黃色連身裙、白色運動鞋,由於她正佗住第4胎,張致恆就負責照顧3個仔仔。張致恆面露笑容,一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,雖然辛苦,但畫面好溫馨。張致恆亦有在IG分享大仔、二仔坐在BB車上看圖書的片段,留言︰「細個自己去動漫,大個同個仔睇圖書。」有網民見到張致恆努力照顧孩子,都大讚「貼地做人」、「同老婆雯雯形成強烈對比」!

張致恒 爸爸 照片中,張致恒一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。
照片中,張致恆一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。(圖片來源:網上圖片)
張致恒 爸爸 兩位仔仔都喜歡睇書
兩位仔仔都喜歡睇書(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恆一家。(圖片來源:ig@stevencheung)

小食店打工被野生捕獲

早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲拍照放上社交網。有網民認為畢竟張致恆肯自力更生,唔好打擾別人;亦有人就覺得張致恆北上登台仲好,亦建議其他收入更好的工作。

張致恒 爸爸 張致恒 父親 早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。
早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。(圖片來源:網上圖片)

張致恒雯雯認陀第4胎 搞$50會員制幫補家計

張致恒同雯雯2019年奉子成婚,3年誕3子,細仔去年6月出世,剛剛又宣布陀第4胎。雯雯早前聲稱停用舊有IG,卻忽然出po公布大搞50元會員制,富二代KOL Sean Lam卻大爆被雯雯拒絕,把本來已付的50元退回給他!

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!
雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!(圖片來源:IG@ugly_mama)

雯雯拒絕Sean Lam兼退還$50

Sean Lam去年大爆Coffee疑出席飯局、KOL內幕、賣假貨等,在網絡人氣高企。本來與老婆Toby Sin鬧離婚又離奇和好,由爆料頻道變成閒話家常頻道,晚晚開直同網民吹水。雯雯爆再陀B,Sean Lam當晚(11日)在直播中談及此事。他昨日連環出post被雯雯退款「大佬我課金想睇正能量啫,換來負能量,咩世界」、「做善事都要食檸檬」、「你有無試過喺街買旗,個小朋友話唔賣比你」。

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯 Sean Lam不滿被雯雯封鎖!
Sean Lam不滿被雯雯封鎖!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯 張致恒 Sean Lam同老婆Toby Sin由本來鬧離婚,後來和好如初,感情更勝從前,不時放閃及孖住開直播!
Sean Lam同老婆Toby Sin由本來鬧離婚,後來和好如初,感情更勝從前,不時放閃及孖住開直播!(圖片來源:IG@seanlam_888)

Sean Lam問雯雯:我可以畀多啲錢!

Sean Lam又公開與雯雯的對話截圖,雯雯指「我IG唔歡迎你,我比番50蚊比你」,Sean問:「發生咩事?係咪比太少?我可以比多啲真心想幫你」,雯雯回應:「唔係錢問題,係本身每個人嘅來意唔同」,Sean:「每個人都有自己嘅價值觀,無必要去猜疑人地呀,最緊要小朋友開心」。而昨晚Sean Lam如常開直播,將被雯雯拒絕兼退錢一事分享,至約凌晨一點,雯雯用舊有帳號亂入,態度竟180度轉變。

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯
(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯拒同錢作對!?入Sean Lam直播為自己宣傳!

Sean Lam不停用「50雯」來稱呼雯雯,又指雯雯搞會員制有財路,更幫佢計數,笑言可以大賺錢,雯雯留言:「數錢數到手軟」, 又不介意被網民指她搶錢,雯雯留言:「你哋畀$50我只係可以follow,如果想睇我哋嘈交就要畀$100 」,Sean Lam搞笑指這盤生意有潛力可以上市,雯雯反問:「上市叫咩名好?uglymoney?」Sean Lam提議就叫「50雯」,雯雯話自己唔鍾意呢個名,建議不如叫「雯50道陰影得唔得?」

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯笑認會員制是一條財路,集思廣益自己間公司叫咩名,又問人自己可以轉行做代母,Sean Lam老婆Toby Sin未入鏡前都有留言覆雯雯!
雯雯笑認會員制是一條財路,集思廣益自己間公司叫咩名,又問人自己可以轉行做代母,Sean Lam老婆Toby Sin未入鏡前都有留言覆雯雯!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯揚言畀100蚊會員費,就可以睇佢同Steven嘈交!
雯雯揚言畀100蚊會員費,就可以睇佢同Steven嘈交!(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯自爆餵Steven飲奶

雯雯又不停跟網民互動,就算負評照顧回應,被人指是生仔機器,雯雯就問:「我做代母有無得諗?」Sean問網民張致恆第四個小朋友,應該改咩名,引來網民瘋狂改名接龍,雯雯都玩埋一份:「張致富、張剪褲」。Sean老婆Toby Sin其後入鏡加入直播,雯雯問Toby幫佢個BB改英文名,又大爆生兔B,預產期在八月。Toby同網民同指餵人奶期間難成孕,因為子宮收縮等等,雯雯竟自認是「噴泉」:「我啲奶唔係用嚟餵我啲仔」、「我餵畀Steven㗎咋」,更叫Toby小心啲:「Toby你要小心啲我,一陣食咗阿Sean」、「到時你喊都無用」,句句說話都零底線!

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯愈爆愈多,開始18禁!
雯雯愈爆愈多,開始18禁!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯講笑話會食咗Sean Lam,叫Toby小心啲!
雯雯講笑話會食咗Sean Lam,叫Toby小心啲!(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯認懷上第四胎大爆就嚟產子

雯雯IG story連環放負,承認自己真係懷上第四胎,仲大爆埋已經差唔多要入醫院產子,並強調佢生唔生呢胎同佢要唔要同張致恆離婚係無關係,佢聲稱:「我相信,只要我生咗之後,我肯堅持,無嘢係無可能」。雯雯表示佢會記得幫過佢的人,佢一定會記住,同埋佢亦認為自己一個女人都可以照顧起個家庭。雯雯最後坦言主動幫過佢的人,佢會還、會記住,而且強調無問過人拎一分一毫。

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恆一家疑似有財政困難。(圖片來源:ig@stevencheung)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

雯雯ig story連環放負:

雯雯開會員制 $50一個月

雯雯昨日「最後一post」表示要關閉該ig後,表示好多人follow佢的另一個「ig2.0」,不過太多人follow佢,搞到佢分唔到邊個真心邊個唔係,所以就有網民建議雯雯不如搞個會員制,一嚟阻吓不懷好意的人,順手又可以幫補下屋企,收費為$50一個月,叫大家有興趣就dm佢。雯雯現時ig已改為私人帳號。

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)
張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

激動澄清「餵奶」論並非自己講

她亂入網紅Sean Lam直播口出狂言的報道出街後,雯雯隨即在其IG發文澄清,表示在直播中留言的並非自己,兼暗示有人利用與她名字差不多的帳號假扮自己:「其實我都只係普通人,突然間變得咁有價值,真係多謝大家,我個Account係ugly_mama,嗰個好明顯係Ugly___mama,3條線。我都唔再多講,總之得啖笑!」不過,依然有不少網民不相信她的說法,認為雯雯為了令更多人「課金」而自編自導自演而成為焦點人物!

張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯澄清「餵奶」論並非自己講。
雯雯澄清「餵奶」論並非自己講。(圖片來源:網上圖片)

撰文:東方新地圖片來源:IG@stevencheung、網上圖片、IG@ugly_mama