張致恒

張致恒北上搵食唱《死性不改》勁走音 認冇實力:真係好X難聽

最新娛聞

廣告

早年因衰花心,種下一筆糊塗賬的前BOYZ成員張致恒(Steven),現時已為人夫人父,與粉絲老婆雯雯育有三子,努力建立好爸爸同好老公的形象,但仍負面新聞不絕,更被公開追債,隨後Steven承認因為失業才無力還錢,向債主公開道歉,並承諾有拖無欠。Steven自去年開始積極在內地工作,賺錢養家兼還債,可是獻唱首本名曲搵銀都走晒音,認真失威!
張致恒 Steven日前出席一個樓盤開幕活動唱到走晒音,網民寫道:「這破音,這唱功,還記得03年出道的Boy
Steven日前出席一個樓盤開幕活動唱到走晒音,網民寫道:「這破音,這唱功,還記得03年出道的Boy’z嗎?」(圖片來源:網上截圖)

商演唱經典作《死性不改》

37歲的Steven日前出席一個樓盤開幕活動,有網民上載一段他當日演出的短片,並寫道:「這破音,這唱功,還記得03年出道的Boy’z嗎?」片中所見以一身酒紅色西裝的Steven,在台上獻唱經典作《死性不改》,但期間多次走音,掀起網民議論紛紛!有網民狠批「這破音嚇親我了」,直指他唱得難聽,更指「終於找到一個比陶大宇唱得差的了!」

張致恒 一身酒紅色西裝的Steven,在台上獻唱經典作《死性不改》,但期間多次走音。
一身酒紅色西裝的Steven,在台上獻唱經典作《死性不改》,但期間多次走音。(圖片來源:網上截圖)
張致恒 Steven唱歌時,台下觀眾紛紛拍片。
Steven唱歌時,台下觀眾紛紛拍片。(圖片來源:網上截圖)

Steven:當日我係喉嚨痛嘅

對於種種負評,Steven在抖音親自解釋道:「其實當日我係喉嚨痛嘅,再加上我明白自己係一個沒有實力嘅歌手,多謝你哋嘅留言,令我更有努力上去進步嘅決心,不過都真係要講句……真係好X難聽,影響到你哋嘅耳仔唔好意思。」不過亦有網民力撐:「起碼不是假唱」、「至少是真唱」、「繼續加油」!

張致恒 Steven在抖音回應,承認無實力,唱得好難聽,求大家原諒。
Steven在抖音回應,承認無實力,唱得好難聽,求大家原諒。(圖片來源:抖音@張致恒steven)
張致恒 網民留言指「終於找到一個比陶大宇唱得差的了。」
網民留言指「終於找到一個比陶大宇唱得差的了。」(圖片來源:網上截圖)

老婆雯雯長文力撐

張致恒的「魔音版」瘋傳之後,太太雯雯亦忍唔住,趁住結婚三周年為老公護航:「見到一個大細路,一日一日嘅轉變,為咗家庭願意作出改變…為咗維持屋企,願意日日30幾度企喺廚房,走來走去,甚至洗碗洗廁所做清潔都唔介意。每日放工返到屋企,繼續照顧小朋友、做家務,每晚氹個仔氹到5點瞓覺,第二日5點起身返工,第二日八點起身返工,都依然每日堅持繼續。」

仲Post咗張激瘦嘅張致恒合照。
仲Post咗張激瘦嘅張致恒合照。(圖片來源:IG@ugly__mama)

雯雯:我知你依然好鍾意唱歌

及後,雯雯又表示會支持老公再次以歌手身份踏上舞台,向家人獻唱:「知道你依然好掛住唱歌,我相信總有一日,一定再有機會表演畀屋企4個粉絲睇。張致恒只要你堅持唔放棄 ,冇人會放棄你。你唔需要人去睇好你,人哋要睇死你,你繼續堅持做好你自己就足夠。」

睇返佢同Kenny去張敬軒演唱會嘅表現:

與老婆生第三胎後考慮結紮

Steven近年負評多多,尤其是與老婆雯雯的關係,年初宣佈離婚又極速復合。Steven亦想一改「渣男」形象,常發布一些與孩子們互動的溫馨照片,不過網友們並不賣帳,留言也是負面留言。早前Steven罕有接受傳媒訪問,直言正在考慮做結紮手術,原因係今次生第3胎是在意料之外,而且過程好驚險,太太雯雯在生產前突然流好多血,要Call白車入院輸血,幸好最後平安無事。

張致恒 Steven和雯雯現育有三個兒子,當然要努力賺奶粉錢。
Steven和雯雯現育有三個兒子,當然要努力賺奶粉錢。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒細仔5月出世,過程驚險。
張致恒細仔5月出世,過程驚險。(圖片來源:IG@stevencheung)

養三子壓力好大北上搵食養家

Steven續指要養3個仔壓力好大,因為3個仔都要飲奶粉,2、3日就要開一罐,而且小朋友用品特別貴,他每次見到囝囝合用的都會買咗先,仲要最好同唔係二手嘢,不過玩具同衫就可以幾兄弟輪住玩、輪住著。自知幕前形象難洗底,為養家張致恒計劃轉做幕後,他透露早前已和內地製作人合作寫劇本,並已得到投資者支持。

張致恒 Steven想一改「渣男」形象,常發佈與孩子們互動的溫馨短片。
Steven想一改「渣男」形象,常發佈與孩子們互動的溫馨短片。(圖片來源:IG@stevencheung)

「渣男」標籤拖累兒子感愧疚

Steven表示現在忙湊仔同時忙搵食,加上失眠困擾,每日只能睡4至5小時,但見到囝囝安穩長大,令他覺得再辛苦都值得。講到對囝囝最大愧疚,他表示自己都捱過窮,因此曾承諾畀囝囝做「富二代」,但可惜囝囝反而被他的「渣男」標籤拖累,早前大仔申請入讀幼稚園時,就疑因此被拒。他直言曾試過出街被人指住鬧「渣男」,始終自己係公眾人物,但令到老婆唔開心,唔關事嘅仔又硬食,就令他倍感愧疚。

張致恒早前拍片,一頭白髮,殘了不少。
張致恒早前拍片,一頭白髮,殘了不少。(圖片來源:抖音@張致恒steven)

撰文:東方新地圖片來源:IG@stevencheung