張致恒

張致恒孖老婆開Live爆經常吵大鑊 網民狂送祝福:要白頭到老唔好分開

最新娛聞

廣告

張致恒(Steven)近日和太太雯雯都密密開Live,回答了不少網民提問,日前兩人趁住雯雯31歲生日,更一家五口一齊開Live,期間兩公婆認經常吵大鑊,張致恒更大爆雯雯發火時會成隻碗碇落地!這番說話引來不少網民向二人狂送祝福,直言希望他們能夠白頭到老:「唔好放其中一位出去為害人間!」

張致恒 一家五口獲朋友贊助遊迪欣湖

張致恒老婆雯雯早前向網民提到話希望生日帶囝囝去遊主題公園玩,近日她就出po講到獲朋友贊助,成功帶全家去遊迪欣湖影全家福,至於點解冇去到迪士尼?原來因為雯雯只打了一針,未夠三針入唔到去,她說;「31歲生日……食咗個麥當勞,去咗迪欣湖影全家福,兩個仔玩得好開心好攰,有朋友速遞蛋糕過嚟好感動,有朋友訂咗個好大嘅蛋糕真係好開心,老公訂寶寶最鍾意嘅公仔嘅蛋糕,寶寶可以有新玩玩具,返屋企食左個越南粉切咗個蛋糕,仲有寶寶唱嘅生日歌,同大家開咗個直播傾咗陣計,已經好滿足。」又多謝其朋友全日贊助她完成願望:「如果唔係我諗我真係笑唔出。」

張致恒 有不少網友都好關心他們一家五口的迪欣湖之遊,紛紛表示:「一家五口去迪欣湖都要朋友贊助,咁樣仲話想追多個女」、「原來要去海洋公園同迪士尼先算係童年」等等。
有不少網友都好關心他們一家五口的迪欣湖之遊,紛紛表示:「一家五口去迪欣湖都要朋友贊助,咁樣仲話想追多個女」、「原來要去海洋公園同迪士尼先算係童年」等等。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 雯雯話見到兩個仔玩得咁開心,覺得睇100次都唔會厭,真係好感動。
雯雯話見到兩個仔玩得咁開心,覺得睇100次都唔會厭,真係好感動。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 雯雯又用生日收到嘅利是錢,為三隻狗狗加餐。
雯雯又用生日收到嘅利是錢,為三隻狗狗加餐。(圖片來源:IG@ugly__mama)

爆雯雯發脾氣掟碗

在Live中張致恒坦承和雯雯經常嗌交,雯雯話:「我係對住佢先係咁!對住佢係好難可以控制!」張致恒更大爆雯雯發火時唔止動口咁簡單:「佢成隻碗掟落地下,然後爛晒,鎅到我成隻腳都係!」相當火爆。網民對此紛紛送上祝福:「祝你地白頭到老,永結同心,咪放對方出黎為害人間」、「我覺得佢哋好襯,都係半斤八兩」、「要兩公婆都係癲先可以一齊」、「希望你哋唔好離婚,你哋各自做緊善事㗎」、「要白頭到老,唔好搞其他人呀!」、「成功爭取到上娛樂版,總好過上港聞版」等等。

張致恒 張致恒在Live中不時做出搞怪表情,又開腔大唱《死性不改》等歌曲。
張致恒在Live中不時做出搞怪表情,又開腔大唱《死性不改》等歌曲。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 張致恒大爆雯雯性格非常火爆,雯雯就話對住佢好難控制到自己脾氣。
張致恒大爆雯雯性格非常火爆,雯雯就話對住佢好難控制到自己脾氣。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 網友都紛紛祝福佢哋白頭到老!
網友都紛紛祝福佢哋白頭到老!(圖片來源:IG@ugly__mama)

雯雯爆鍾意張致恒原因

雯雯又在Live中直認有經濟壓力:「經濟梗係大壓力,咁多人!」引來不少網友提意見:「生多一個就可以申請大公屋,咁就冇晒經濟壓力」、「生多啲可以攞多啲綜援」等。之後雯雯更講到鍾意張致恒的原因:「係因為我覺得佢對我啲狗好好!」而張致恒就直認對三個囝囝有偏心︰「一定偏心寶寶(大仔張天寶),因為始終佢係大仔。」獲網民大讚夠老實。最後張致恒又提到自己同珠寶公司合作的新工作,表示將會開Live送禮物給網友,叫大家多多留意。

張致恒 雯雯話生咁多個實會有經濟壓力!
雯雯話生咁多個實會有經濟壓力!(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 張致恒直認偏心大仔。
張致恒直認偏心大仔。(圖片來源:IG@ugly__mama)
張致恒 雖然開Live時連工人姐姐都已經瞓咗,但張致恒三個囝囝仍然好活躍,大仔仲深迷緊打機,二仔就睇住哥哥玩。
雖然開Live時連工人姐姐都已經瞓咗,但張致恒三個囝囝仍然好活躍,大仔仲深迷緊打機,二仔就睇住哥哥玩。(圖片來源:IG@ugly__mama)

重溫張致恒反口拒結紮想再追多個女 老婆雯雯21字回應

張致恒同太太雯雯3年抱3,曾被網民質疑「已經咁窮,點解仲要再生?」、「點解唔結紮?」等問題,對此早前張致恒受訪時,曾表示正在考慮做結紮手術,不過近日他在社交網開Live,就改口表示有意在5年後再追多個女!日前雯雯趁生日同網民大玩「你問我答」時,亦被追問到這個問題,她就以21字作出回應。

老婆要離婚,張致恒晒一家四口郊遊照力證已雨過天晴。
張致恒和老婆雯雯在2019年結婚,之後3年抱3,細仔在一個多月前出世。(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恒 預告等5年後再生:要畀老婆休息吓

現年37歲的張致恒日前一邊在家中湊住3個囝囝一邊開Live回答網民問題,被有網民問到會否追多個女?他初時表示:「唔追喇!生3個都係仔,仲追?驚我老婆個肚跌咗落嚟!」但之後又改口話:「或者5年後,如果情況許可就追多個女,都係嗰句,同我老婆都驚再追多個仔出嚟就大鑊!成屋都係男人,陽氣過盛。」至於點解要等5年後?他回答:「都要畀老婆休息吓,係咪呀?呢3年佢都好辛苦,生咗3個。」

張致恒 張致恒的細仔天朗剛出世了1個多月,日前張致恒一邊湊住3個囝囝一邊開Live,佢話雯雯今次拒絕出鏡,係因為冇化妝、set頭同用美顏濾鏡。
張致恒的細仔天朗剛出世了1個多月,日前張致恒一邊湊住3個囝囝一邊開Live,佢話雯雯今次拒絕出鏡,係因為冇化妝、set頭同用美顏濾鏡。(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 張致恒大呻湊小朋友好攰好辛苦,有時小朋友唔聽話更會令佢怒火上湧,甚至試過幾次想動手,但最後都係放棄咗冇打到。
張致恒大呻湊小朋友好攰好辛苦,有時小朋友唔聽話更會令佢怒火上湧,甚至試過幾次想動手,但最後都係放棄咗冇打到。(圖片來源:IG@stevencheung)

爆Seed反擊網民:邊個話有錢先可以養咁多個?

張致恒直言雖然湊3個小朋友好攰,但認為這是一種緣分:「好多人點博都博唔到個小朋友出嚟,我就唔知點解走咗3件出嚟。」之後網民又追問他是否有錢養咁多個?張致恒即反寸網民:「一定要有錢先養到咁多個?邊個話有錢先可以養咁多個?」有網民更質疑他1個都未教好仲生3個?他反問:「咁都唔關你事㗎,係咪先?生3個係我嘅問題。不如擔心我嗰啲人顧吓自己先,連自己都未顧掂,做咩理我啲嘢?我又唔係要你幫我湊,係咪先?」

張致恒 張致恒在Live中預告自己將會跟珠寶公司合作,到時會向網民送出禮物。
張致恒在Live中預告自己將會跟珠寶公司合作,到時會向網民送出禮物。(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 3歲大仔天寶今年因為疫情關係未有返學,在張致恒開Live期間他勁活躍,不時爬上老竇身。
3歲大仔天寶今年因為疫情關係未有返學,在張致恒開Live期間他勁活躍,不時爬上老竇身。(圖片來源:IG@stevencheung)

老婆雯雯指「咁多胎都係意外」

張致恒太太雯雯就趁著她的31歲生日前夕,在社交網同網民大玩「你問我答」,也有網民詢問她會否想追多個女?雯雯回答︰「雖然一直好想有個女,但冇得強求,而家已經好滿足。」而講到之前生3胎其實都係意外時,有網民再追問「意外」的意思,她就解釋:「其實大家會唔會太執著同埋太敏感有冇避孕呢?我話意外嘅意思係冇特別諗過同做啲乜嘢令到有小朋友,我意外嘅意思係自然就有咗。」

張致恒 雯雯切蛋糕一刻也有開Live和網民一同慶祝,在Live中可以見到即使到了凌晨12點,大仔天寶仍充滿「電力」動個不停。
雯雯切蛋糕一刻也有開Live和網民一同慶祝,在Live中可以見到即使到了凌晨12點,大仔天寶仍充滿「電力」動個不停。(圖片來源:IG@ugly_mama)
張致恒 有不少網民都向雯雯送上生日祝福。
有不少網民都向雯雯送上生日祝福。(圖片來源:IG@ugly_mama)

生日願望想帶囝囝去主題公園

之前雯雯在社交網晒出帶兩個囝囝去公園玩的影片,當時有網民提議他們去海洋公園玩,雯雯就話:「我都好想可以帶佢哋去,不過去就會畀人鬧。」在今次「你問我答」中,她也提到自己的生日願望係:「好想可以喺冇人責罵情況下,帶佢哋(小朋友)去迪士尼同海洋公園,呢樣係我覺得最對唔住佢哋,咩童年都畀唔到。」面對網民的追問,雯雯就解釋:「當你生活上需要別幫助,好自然別人就會對你有管制。」似乎意有所指。

張致恒 雯雯一邊開Live一邊湊住細仔,十分忙碌。
雯雯一邊開Live一邊湊住細仔,十分忙碌。(圖片來源:IG@ugly_mama)
張致恒 Live最後兩歲大的二仔天牧也有出現。
Live最後兩歲大的二仔天牧也有出現。(圖片來源:IG@ugly_mama)

雯雯和網民的部分「你問我答」:

撰文:東方新地圖片來源:IG@ugly__mama、IG@stevencheung