P圖

後期加工太重手 女星P圖失手實錄!

最新娛聞

廣告

愛美係女人嘅天性,唔少女星在社交網上post相之前都會P一P圖,將自己全身都執到靚一靚先畀張相出街,但這些女星總會犯上同樣嘅錯誤,就係P圖P得太重手,輕易被「摩擦力」強勁嘅網民搵出「錯處」,變靚不成,反變恥笑位!

撰文:東方新地

吳亞馨 P圖P到海岸線變形

曾是狄易達女友嘅台灣女星吳亞馨,本身是模特兒出身,身材不俗,但只有C cup上圍嘅佢在一輯三點式泳衣照中,展現出「暴乳」級嘅葫蘆身形,睇真啲,就發現喺佢腰線位好明顯有P圖痕跡,因為實在P得太重手,P到連海岸線都離奇變形!

花姨 P到欄杆變形

係女人都怕老,不過歌都有得唱「經過那些年……」無人敵得過歲月,好似汪明荃今年67歲,老得自然又優雅, 從無人工添加, 連自拍照都甚少後期製作扮young,細阿姐一年嘅宮雪花,迷戀美圖秀秀令她回春,執到面目全非,對眼大過羅茲威爾外星人!

呢張仲搞笑,P到連欄杆都變形!

舒淇 變白滑肌

舒淇趁著好天氣去郊遊,大晒多張靚靚大頭Selfie,不過唔知佢錯手將P圖前後嘅相全一齊貼晒出嚟!原圖中可見舒淇臉上有雀斑,而P圖後臉變得又白又滑,連頂帽嘅字樣圖案都冇埋。之不過舒淇之前都曾多次影自己嘅索顏照,白頭髮同雀斑都出晒嚟,相信佢一時錯手無心之失亦唔會介意,而網民亦都讚多於彈,大讚女神有瑕疵才夠自然!

安以軒 P走鼻哥窿

台灣女星安以軒喺微博上載一系列自拍照,可惜女神修圖一時重手咗,其中一張相P圖過度,左邊鼻孔神奇消失,變靚不成反變驚嚇!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!