情人節

玲玲友情報丨葉念琛親授溝女祕技全靠1招!強調要直接做呢件事

最新娛聞

廣告

J2節目《玲玲友情報》前晚(14日)一集主題為「情人節唔係咁樣過」,搵嚟導演葉念琛做嘉賓,仲大方分享追女秘技出Pool,引來其他主持驚嘆!
情人節 導演葉念琛做嘉賓,仲大方分享追女秘技出Pool,引來其他主持驚嘆!
導演葉念琛做嘉賓,仲大方分享追女秘技出Pool,引來其他主持驚嘆!(圖片來源:TVB
情人節 玲玲師傅爆老公自製錄音帶示愛的往事。
玲玲師傅爆老公自製錄音帶示愛的往事。(圖片來源:TVB

葉念琛面授追女仔方式

嘉賓葉念琛導演在節目中分享了他對愛情的看法,他認為外表英俊的男性並不一定桃花運旺盛,反而可能因為自戀而失去機會︰「靚仔唔一定桃花旺,反而佢哋太孤芳自賞。」節目中他受不了行仔盲頭烏蠅的追女仔方式,面授行仔追女秘技︰

「你唔好成日問人食咗飯喇,係打唔開話題。你直接send『我愛你』,跟住話『send錯,不過都係真嘅』。嚇一嚇佢,睇下乜嘢反應,或者佢都等緊你呢。」行仔事後接受訪問時表示未有使用對象,他講笑話︰「或者send『我愛你』畀導演,睇下下次有冇演出機會。」

他提到情人節一般都是跟家人一起過,當日各人都外出,他說︰「所以情人節為咗有啲活動,專登出門口一個人食咗個三人炸雞餐,其實都幾正㗎。」

玲玲師傅非典型情人節

前晚(14日)情人節撞正年初五,玲玲師傅接受訪問時提到,每逢大節會比閒日還要忙。情人節當日是一班人吃晚飯度過,她笑說︰「新年嗰幾日都喺澳門做嘢,情人節嗰日專登返香港,主要係同內地歌手張哲瀚一班朋友聚聚,老公都有一齊。星期五佢喺Expo會有演唱會。」玲玲師傅笑言拍拖時期,都有收過老公的花,現在已是「老夫老妻」已不興這一套,她笑說︰「情人節晚飯不嬲都係我張羅,你知老公係IT人咪搞啲程式,你一撳手機就彈啲花花心心出嚟。」講到既浪漫又搞笑一次,是多年前老公錄了一餅卡式帶到沙灘聽,玲玲師傅笑說︰「啲歌聽落好怪,我仲問佢你買翻版呀,原來係老公自己唱。」玲玲師傅自言當場交足戲給老公,表示非常欣賞。

Jojo大爆追女仔三大要點

Jojo則提出了追求女孩的三大要點,她認為只要具備以下其中兩項,追女孩就幾乎無往不利:錢、口才、自信,她強調,即使不是靚仔,只要有自信和口才,勇敢地接近女孩,就能贏得她們的心。玲玲師傅和葉念琛都認同,女孩子更喜歡幽默、搞笑的男生,而不是只有外表和財富的男生。追求愛情的道路充滿了甜蜜與苦澀,但在《玲玲友情報》的分享下,我們看到了愛情的多種面貌。無論是玲玲師傅的溫馨回憶,還是葉念琛與Jojo的實用建議,都讓我們對愛情有了更深的理解。

圖片來源:TVB