意國完婚 戚黛黛港姐級姊妹團曝光

意國完婚 戚黛黛港姐級姊妹團曝光

最新娛聞

廣告

34歲戚黛黛下月同細佢兩年嘅副機師男友Calvin到意大利古堡舉行婚禮,恭喜晒!一對準新人到時將邀請80位親友到意大利一同分享喜悅,港姐出身嘅戚黛黛姊妹團份量十足,有陳茵媺、曹敏莉、李施嬅、朱凱婷等前港姐,張嘉兒因要生B,所以唔會飛,而戚黛黛妹妹則任伴娘。

其他文章:

孝感動天!《城寨英雄》林穎彤血手指救父

《城寨英雄》變態夏滿施暴前隊生雞蛋

婚紗相曝光

一對準新人已一早影好婚紗相,多個造型都充滿浪漫氣氛,而身為副機師嘅Calvin就以型仔機師look上陣,黛黛說:「一路都想影韓國style嘅婚紗相,又咁啱搵到個贊助有韓風嘅studio。」至於會否為穿婚紗節食減肥,黛黛笑言:「呢個一向都keep住做緊,結婚梗係要減啦,依家身型都OK㗎,哈哈。」

兩地補擺酒

另外,因為由於未婚夫Calvin父母都喺多倫多,所以去完意大利結婚後,之後會分別於香港及多倫多補擺喜酒。黛黛表示依家心情開始有啲緊張,不過好在同未婚夫有商有量冇嗌交!

先享受二人世界

今年5月Calvin喺峇里沙灘上向黛黛求婚,黛黛一口答應!至於當時去峇里係咪預支蜜月兼造人,依家是否奉子成婚,黛黛表示:「冇,肚腩就有,哈哈。不過,我同Calvin都諗住快啲生,我年紀都差唔多,但唔係話有就有嘅,過住二人世界先,生BB順其自然。」

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!