愛回家

無綫《愛回家》寸爆姜糖「拉隊走佬」事件 集名更搬姜濤金句

最新娛聞

廣告

TVB處境劇《愛.回家之開心速遞》不時都會諷刺社會時弊,點知最近仲抵死到串爆西九音樂節「姜糖拉隊走佬」 一事,套劇玩到咁鬼大,集名都叫「用實力說話」,似乎語帶雙關影射緊姜濤金句!
愛回家 姜濤 再搬屋避世 MIRROR 自叱咤頒獎典禮之後,姜濤就一直以身體不適為由,缺席多個公開活動。
連收視一哥TVB都抽擊,姜濤躺著也中槍!(圖片來源:my903)

《愛回家》踩過界寸爆敵台天王姜濤粉絲

昨日《愛.回家之開心速遞》(13日)一集踩過界,集名抄足姜濤金句「用實力說話」,呢集內容講述組合「大四喜」成員龍敢威(羅樂林飾)、譚道德(陳榮峻飾)、熊樹根(劉丹飾)及龍敢佳(鍾志光飾)喺節目中演唱新歌「Back Pain」。鍾志光回到後台唔多開心,羅樂林即問:「你創傷後遺症又復發?」鍾志光回應:「唔係,只不過我頭先唱唱吓,見到有啲觀眾行出去,咁係唔係叫做廁所位?」陳榮峻即刻解釋話表演有人「出出入入」好正常。

雖然情節好短,但《愛.回家》嘅內容似足諷刺早前姜濤粉絲喺音樂節見Anson Lo出場,拉大隊離場,引起神徒不滿之事。

愛回家 《愛回家》寸爆姜粉金句逐格睇!
愛回家》寸爆姜糖金句逐格睇!(圖片來源:《愛.回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛.回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛.回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛.回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛.回家之開心速遞》截圖)

姜濤粉絲被力數3宗罪:Anson Lo壓軸表演拉隊走人

MIRROR中4位人氣最高的成員Ian、Edan、Anson Lo和姜濤獲邀參與上週末一連兩晚的西九音樂節,其中Anson Lo和姜濤齊齊於週日登場表演。雖然當晚大會安排每位歌手出場前都有足夠的休息時間,以便在場觀眾出入會場。不過當姜濤表演結束後,就有大批身穿姜濤粉絲會會服的「姜糖」選擇在壓軸表演的Anson Lo登場後,才開始拉大隊離場。此行為被網民和Anson Lo粉絲「神徒」狂轟,批評「姜糖」不懂得尊重其他歌手之餘,連同團成員都唔俾面。

愛回家 姜濤 有網民指出「姜糖」在同隊成員Anson Lo壓軸出場時,竟然大搖大擺拉隊離場,令Anson Lo要對住大量空位表演。
有網民指出「姜糖」在同隊成員Anson Lo壓軸出場時,竟然大搖大擺拉隊離場,令Anson Lo要對住大量空位表演。(圖片來源:東方新地)
愛回家 姜濤 從網上流傳的影片中可見,不少身穿姜濤香港後援會會服的「姜糖」在Anson Lo的時候相繼離場
從網上流傳的影片中可見,不少身穿姜濤香港後援會會服的「姜糖」在Anson Lo的時候相繼離場。(圖片來源:IG@respectyourself402 截圖)
愛回家 姜濤 不少離場的粉絲都有姜濤應援物係手。
不少離場的粉絲都有姜濤應援物係手。(圖片來源:討論區截圖)
愛回家 姜濤 手持姜濤燈牌的粉絲都陸續離開現場。
手持姜濤燈牌的粉絲都陸續離開現場。(圖片來源:討論區截圖)
愛回家 姜濤
(圖片來源:姜濤香港後援會)

故意阻擋其他觀眾視線

同時因為「姜糖」選擇在Anson Lo開始表演後才拉隊離場,所以導致在場觀眾被迫睇「人頭」,睇騷視線嚴重受阻。有在場觀眾指出,當時不少觀眾都有出聲要求「姜糖」離場時盡量「踎低啲」,但大部分「姜糖」依然沒有理會,繼續掂行掂過,行為十分自私。

愛回家 姜濤 有網民截取粉絲群對話,證明早有拉隊離場計劃。
有網民截取粉絲群對話,證明早有拉隊離場計劃。(圖片來源:網民留言截圖)

「神徒」大合照 大批「姜糖」踩場嗌口號

此外,昨日有段短片在網上瘋傳,指當Anson Lo粉絲「神徒」在音樂節開始前大合照時,大批「姜糖」上前嗌口號:「熱愛係姜,無可取代」。不少網民都留言表示認為「姜糖」的行為非常幼稚:「尊重真係好重要,但係睇得出佢哋冇」、「我覺得呢班人好無品,行為無知,佢哋侮辱緊嘅係佢哋自己嘅偶像,如果我偶像班粉有咁嘅行為,我會覺得好羞恥」等。

愛回家 姜濤 姜濤音樂節結束後上傳大批歌迷在場外應援支持的短片,有傳該場面就是大批「姜糖」上前嗌口號踩場時所拍下的。
姜濤音樂節結束後上傳大批歌迷在場外應援支持的短片,有傳該場面就是大批「姜糖」上前嗌口號踩場時所拍下的。(圖片來源:IG@keung_show)
愛回家 姜濤 網民都認為姜濤助養歪風
網民都認為姜濤助養歪風(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家 姜濤 有網民認為姜濤應該出聲管理粉絲的行為。
有網民認為姜濤應該出聲管理粉絲的行為。(圖片來源:網民留言截圖)

姜濤粉絲行為惹雙方罵戰:連最基本嘅禮貌都冇

事後不少在場觀眾和Anson Lo粉絲「神徒」在社交平台洗版式留言指控「姜糖」的無禮行為:「姜的fans一點禮貌也沒有。極度冇家教,總要成日企起身遮住人」、「真係好唔尊重下一個Anson Lo表演者,仲要大家係同一個組合,應該互相支持」、「連最基本嘅禮貌都冇,佢地冇品唔係浪得虛名」等。

愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)

姜糖認為…

不過有「姜糖」就反駁表示認為沒必要為其他表演者充撐場面:「當姜濤表演完畢,大家離開亦合理,一嚟已經夜,大家可以早啲回家休息;二嚟唔需要勉強自己,令自己受罪,仲要幫人抬轎助威?人哋已經有10萬大軍支持,不要替人擔心。」

愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
愛回家
(圖片來源:網民留言截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@respectyourself402、東方新地、網民留言截圖、IG@keung_show、《愛.回家之開心速遞》截圖