愛回家 抽水

《愛回家》抽水不忘舊同事!編劇直線恥笑「余德丞芒果乾手信」𤓓爆事件

最新娛聞

廣告

愛回家》一星期播足六集,劇情經常以時事和演藝圈熱話做題材,甚至「自抽」膠面嫌疑人都絕不放過,繼早前惡搞《一舞傾城》、《新聞女王》之後,就連前TVB藝員余德丞去年「芒果乾手信」的𤓓事,都成為編劇題材!

《愛回家》三太最嫌棄手信 影射余德丞「芒果乾手信」事件

早前《愛回家》一集「交換手信的惡夢」,描寫三太嫌棄的公司手信Top1, 就直接抽擊,用余德丞與Do姐在商台節目《口水多過浪花》的衝突借題發揮!這集講到「接龍集團」的三太樊亦敏好想收到同事的旅行手信,但卻被翻舊帳指她「要求高」,收到土產手信後大表嫌棄:

0
(圖片來源:TVB
0
(圖片來源:TVB

重現「密實袋分派手信」事件余德丞躺著中槍!

劇情講到「接龍員工」俊華由菲律賓回港後,以密實袋將芒果乾分成多個小包,逐一派給同事,三太收到卻嫌包裝不夠高貴,甚至狠批為 「廚餘」,如此另類的手信包裝方法,與去年余德丞泰國回港後的手信派送方式「撞橋」!

0
三太反應同Do姐一樣,對拆件包裝分派的手信「感覺好差」(圖片來源:TVB
0
同事受三太影響,紛紛表示嫌棄,同Do姐收到余德丞的手信反應一樣。(圖片來源:TVB
0
俊華感到無辜,強調芒果乾係自己種,所以才以「土炮」包裝。(圖片來源:TVB)

余德丞泰國手信派20塊芒果乾被DO姐串爆 澄清有苦心再被窒:之前仲離譜

今次《愛回家》的劇情,明顯影射去年余德丞(Dickson)泰國旅行的「手信事件」,當時余德丞旅遊回港後,帶了極有「誠意」的手信回商台,不過其心意就遭節目《口水多過浪花》全體仝人嫌棄兼串爆!事關他將芒果乾禮盒分拆,用密實袋重新包裝,整個外觀看起來同「食剩廚餘」沒有太大分別,令DO姐都忍不住開口鬧埋一份,隔日更再度大爆其「地獄手信王」的黑歷史,笑爆網民。

余德丞派幾廿塊芒果乾做泰國手信 DO姐: 好差啊啲手信

由鄭裕玲(DO姐)、余迪偉、傑朱、Dickson主持的電台節目《口水多過浪花》,去年10月尾一集Dickson遭大家砲轟,原來大非常嫌棄他從泰國帶回來的手信,DO姐直言:

「好差啊啲手信!唔係一包完整嘅,好似喺屋企食剩咁嘅,一陣真係要影相畀大家睇!得個幾廿塊芒果乾以為好矜貴啦,我就率先食啦,甜到漏啊!難食啊!」

嘟姐勁嫌棄: 手信送到一人一Pat

於是Dickson馬上為自己平反,他先是表示要先好好品嚐味道,隨後就解釋自己在機場買手信,當中有著各式各樣的手信,就連芒果乾都有3款,其中一款牌子更是被大家公認最好吃,不過Dickson就沒有購買該產品:「首先,佢個包裝好大包,你當係家庭裝,真係好大包!」不過DO姐反駁道:「宜家你唔係每人都有手信,而係一人一pat!」又抱怨表示:「我去日本排隊幫你哋買啤酒,拎返嚟都係原封不動!」

愛回家 抽水
余德丞派幾廿塊芒果乾做泰國手信(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)

余德丞自辯「用心良苦」原來背後有原因 網民: 見到實物先知少得誇張

隨後,Dickson再次解釋,原來背後用心良苦:「首先佢真係好大包,第二!佢每一塊都好大塊,我拎返嚟你哋好難食到。同埋我知道大家下午茶未必會食太飽『梅下梅下』,所以我就揀咗個容易食嘅,細細條嘅芒果乾。」之後他在補充表示自己買了豬肉乾等的其他手信,不過忘記帶回來,澄清說到:「我唔係咁樣嘅人」。

愛回家 抽水
DO公審余德丞(圖片來源:《Do姐再Shopping 》截圖)

《口水多過浪花》Facebook貼相 網民:唔怪之得Do姐咁嬲

同日下午,《口水多過浪花》的Facebook帳號更新帖文,當中寫到:「余德丞非常大方得體,去完泰國,買咗呢『小半包』芒果乾俾我哋口水多過浪花全體仝人。」照片中就見到他把芒果乾用密實袋重新包裝,令網民紛紛說道:「嘩!咁大包嘅,點食得晒呀」、「用心良苦,小食多知味!」、「呢個節目以來最有心手信」、「唔怪之得Do姐咁嬲」、「獨孤九寒」、「見到實物先知原來少得咁誇張」、「咁有誠意,係余德丞先做到」、「臨出門口醒起:哎呀!唔記得買啲野返去塞住班友仔個口添,班友一定口水多過浪花啦……唔驚!搭飛機果陣食淨左半包芒果乾,拎個密實袋裝返去,搞掂」。

余德丞為補鑊即送「林真香豬肉乾」 網民狂笑:一定係香港後補買

隔日,余德丞馬上補飛向大家送上「林真香豬肉乾」,大家馬上表示:「有人話要補鑊,好彩都幾好味!」不過網民就搞笑表示:「你寒酸的形象已經深入民心」、「肯定香港買,即係慳咗機票錢,要買多幾盒補數」、「一定係香港後補買」、「已經cheap左兜唔返喇」、「依家最冇誠意就係買呢啲!仲要喺香港補貨」

愛回家 抽水
網民表示震驚!(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)
愛回家 抽水
余德丞隨後補飛向大家送上「林真香豬肉乾」(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)

DO姐再揭余德丞黑歷史:之前買日本手信仲離譜啊

後來DO姐再開台時,因節目剛好提起收過最伏的手信話題,DO姐因而又再點名余德丞,更指其買手信「黑歷史」一籮籮。DO姐指,有次Dickson去完日本旅行,帶手信回公司時直言於日本機場買了蛋糕回來,大家當時滿心歡喜,「日本加蛋糕喎,一定好食啦」,誰知DO姐指:

「個蛋糕難食到呢,甜到好難食,食咗半啖,已經同佢講唔好食,連咩都食嘅余迪偉都唔食,個綠茶蛋糕無綠茶味,好鬼甜,真係唔知咩嚟㗎呢D,有無搞錯!」

蛋糕無人肯食,DO姐一心以為扔咗,誰知過了一星期後,打開自己櫃筒時即嚇親,指:「嘩,一開櫃筒見到個難食蛋糕仲喺度,即係放咗喺度成個星期,即刻扔咗佢。余公子真係Top晒所有人,手信長期No.1,打個突呀我!」

愛回家 抽水
Do姐指余德丞日本手信極難食(圖片來源:Instagram@yuduck)

而商台節目監製傑朱後來再「補多飛」,指當時無人食個蛋糕,叫余德丞「求祈將個蛋糕擺埋,點知擺咗落DO姐嗰度,好彩無惹蟻」。

圖片來源:愛回家截圖,Facebook@口水多過浪花)、IG@yuduck、《Do姐再Shopping 》截圖