慘食死貓 Chiling經理人暗示陳冠希講大話

慘食死貓 Chiling經理人暗示陳冠希講大話

最新娛聞

廣告

日前陳冠希為替女友秦舒培出頭,指Chiling曾喺朋友圈中講秦舒培壞話,令秦於內地節目《我的新衣》被飛,因此陳冠希於網上辱罵Chiling!眼見Chiling慘食死貓,經理人閻柔怡即出來澄清,更暗示陳冠希講大話!

其他文章:

胡定欣宣布跟Terry分手

着姊弟裝 梁浸浸啜爆小陳真

Chiling經理人指陳講大話

陳冠希連日死咬唔放,更指若Chiling再不講清楚,會爆大鑊!又表示曾三次跟Chiling說:「你知道我是誰嗎?我是陳冠希,我是瘋子我會罵你!」

對此Chiling經理人承認曾接過陳冠希透過中間人來電,但只有兩次,唔係三次。而該中間人只係問閻柔怡:「《我的新衣》是不是林志玲不讓秦舒培參加?」閻指中間人翌日再打來問同一問題,佢兩次都回覆唔知節目單位其他選角名單,Chiling只係應邀參加,故中間溝通一定有誤會。閻又指陳冠希根本冇跟Chiling說過:「你知道我是誰嗎?我是陳冠希,我是瘋子我會罵你!」又暗示有人講大話:「不知他說給誰聽的」!

陳冠希先係罪魁禍首

《我的新衣》製作人曹青指邀請名單一開始其實係有秦舒培,但最終決定飛佢:「節目甄選藝人角色人選中有一個定位是超模,代理經紀公司給我們節目組推薦過劉雯、何穗、秦舒培、孫菲菲等。最後我們選定了何穗。選人是節目組的決定,與其他藝人無關。」

據知,當時被爆仍未跟華誼高層趙磊離婚嘅秦舒培,今年5月被影到跟陳冠希拍拖後,形象插水!而為免節目被緋聞風波拖累,因此《我的新衣》製作單位即飛秦舒培,可以說根本係陳冠希令秦冇咗份工,與人無尤!

全文完