戀上西沙 炎明熹

戀上西沙|炎明熹久違拍劇勁緊張 Ready拍拖但最緊要XX夠好

最新娛聞

廣告

TVB音樂短劇《戀上西沙》今日(8日),在西貢進行開鏡拜神儀式,劇中一眾演員包括炎明熹、李爾晨、海俊傑、林子超、張美妮等人均有出席。而樂壇小天后的炎明熹(Gigi)久違再挑戰拍劇,她就直言自己的心情十分緊張,更大爆在新劇中與李爾晨的感情線,仲大方分享自己對於將來戀愛嘅睇法……

戀上西沙|炎明熹大爆與李爾晨有感情線

炎明熹大爆在《戀上西沙》中,與李爾晨將會有一段曖昧的關係:「有少少浪漫,因為我未試過,所以都有啲緊張」。炎明熹仲透露:「會掂手仔,不過就梗係冇咀嘴,因為每個人嘅戀愛都唔一樣」。炎明熹表示自己心目中的愛情是平淡就是福:「過平淡嘅日子都可以好開心,唔一定要大起大跌或者製造驚喜,感受到對方嘅愛意就夠」。

戀上西沙 炎明熹 炎明熹大爆在劇中會與李爾晨有感情線。
炎明熹大爆在劇中會與李爾晨有感情線。(圖片來源:大會提供)
戀上西沙 炎明熹 今年18歲的炎明熹演出經驗不多,對上一次已經是2021年的《青春本我》。
今年18歲的炎明熹演出經驗不多,對上一次已經是2021年的《青春本我》。(圖片來源:IG@yiminghay)

李爾晨入行8年 首次擔正做男主角

現年31歲的李爾晨2016年參加了國際先生,是香港代表,期後於2019年底加盟邵氏兄弟,2020年加盟無綫電視。他有不少拍攝經驗,在ViuTV劇集《男排女將》、《娛樂風雲》等有演出,加入無綫電視的他雖然戲份不多,但在早前的劇集《羅密歐與祝英台》、《隱形戰隊》、《超能使者》等也能看到他的演出,這次是李爾晨首次擔正做男主角。

戀上西沙 炎明熹 今年31歲的李爾晨有不少演出經驗,不過就未試過擔正嚟做。
今年31歲的李爾晨有不少演出經驗,不過就未試過擔正嚟做。(圖片來源:IG@kyleleeyisun)

戀上西沙|炎明熹想專注學業 Ready拍拖但唔急

今年剛升讀大學的炎明熹,除了被關心能否在平衡忙碌的學業和事業外,大家對於炎明熹18歲後的感情生活亦十分好奇!而炎明熹則自爆在大學冇人追,坦言目前係等待天賜良緣中,同埋目前都想先專注在學業上:「暫時Focus喺學業上,見同學嘅機會唔多,而且分組上都係嗰班同學,同埋呢科都係女仔多」。對於戀愛持隨遇而安的心態,不過就會keeo住期待:「一直等機會天降個命中注定嘅人」。

戀上西沙 炎明熹 炎明熹自爆在學校冇人追,不過自己對於感情事都係保持順其自然的心態。
炎明熹自爆在學校冇人追,不過自己對於感情事都係保持順其自然的心態。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

戀上西沙|炎明熹擇偶要求好簡單 最緊要呢樣夠好

炎明熹仲透露自己唔係一個主動嘅人,就算遇到心儀嘅對象都唔會主動出擊,不過都擔心會因此錯過機會:「就算有人主動追求,都會觀察對方耐啲,先可以進行一段關係。」,又稱相信時間證明一切,排頭亦會先給家人過目。而講到自己的擇偶要求時,炎明熹則表示唔在意男仔嘅類型,最緊要係性格夠好。歌喉了得嘅炎明熹亦稱唔要求另一半識唱歌,但係就幻想過男仔彈結他唱歌的樣子,不過一切都等上天安排。

戀上西沙 炎明熹 炎明熹更透露自己對另一半的要求是性格要好。
炎明熹更透露自己對另一半的要求是性格要好。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供、TVB娛樂新聞台、IG@yiminghay、IG@kyleleeyisun