戀講嘢

戀講嘢|前空姐人妻講癡情前度被嘲似收兵!193撐有情有義 郭奕芯寸:學到嘢

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《戀講嘢》最新一集請來前空姐兼人妻Hailey分享情史,節目中她大談前度對她的癡情行為,講兩人分手後,前度仍繼續守護她,即引來四位主持圍攻,寸爆她當前度係「兵」!
戀講嘢 今集《戀講嘢》題目為「愛得太遲」。
今集《戀講嘢》題目為「愛得太遲」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》前空姐人妻Hailey 上節目被指為尋癡情前度

今集《戀講嘢》題目為「愛得太遲」,節目開頭Hailey就講到:「希望話畀大家聽,如果遇到一個好好嘅人,就要好好珍惜!」但原來她已有老公和囡囡,她指老公也支持她上節目分享過去的經歷,但當她講完前度的癡情行為,竟惹來一眾主持圍攻,指她上節目是為了尋找已失聯的癡情前度!

戀講嘢 Hailey初出場時獲浩南大讚好有日本賢妻的味道。
Hailey初出場時獲浩南大讚好有日本賢妻的味道。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

拍拖7年形容對方似爸爸 分手後仍日日WhatsApp

Hailey在節目中講到與這位癡情前度由17歲中學時開始拍拖,期間對方就好像她爸爸一樣,不但為她煮愛心飯盒,又為了每月給她數千元而做part-time,但拍拖7年後,Hailey卻對他提出分手,她直言原因是:「冇咗心跳嘅感覺,唔係好鍾意!」不過分手後,兩人仍每日以WhatsApp保持聯絡,而在癡情前度分手的9個月後,Hailey便展開了新戀情。

戀講嘢 Hailey話想用自己經歷提醒大家要識得珍惜。
Hailey話想用自己經歷提醒大家要識得珍惜。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

郭奕芯寸爆:你放過人哋啦! 浩南:你病做乜要同前度講?

Hailey分享有一次在她發燒時,她當時的男友和前度都有同時關心她,而前度更為她買埋退熱貼、粥和藥,即引來郭奕芯寸爆她:「吓?仲日日WhatsApp,你放過人哋啦,各位女士可以放心,我每次分手後都拒絕同前度有任何聯絡。」而浩南亦對她的行為皺晒眉指:「你病同現任講咪得,做乜要同前度講?」193即打圓場說:「你哋唔好咁無情啦,Hailey細個又第一次拍拖,唔識處理嘛。」

戀講嘢 三位女主持對Hailey分手後仍日日同前度WhatsApp的行為表示震驚。
三位女主持對Hailey分手後仍日日同前度WhatsApp的行為表示震驚。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

遇恐怖情人 尋癡情前度保護

Hailey續說與第二任男友拍拖大約半年後提出分手,才發現對方原來是一名恐怖情人,她說:「我Block咗佢電話,佢就用佢朋友嘅電話,每日都打百幾個電話畀我。話唔同我一齊就會毁我容同殺咗我,殺唔到我,就會自殺!」對方還要脅她一同去梅窩,她因為害怕而前往應約,結果遭到性騷擾,令她崩潰大喊,並致電癡情前度:「前度好緊張問我喺邊?即刻出嚟陪我,冇問我咩事,攬咗我一下,話有乜事會保護我,叫我唔使驚。」

戀講嘢 被第二任前度性騷擾,獲癡情前度安慰,令她大受感動,但二人並冇復合。
被第二任前度性騷擾,獲癡情前度安慰,令她大受感動,但二人並冇復合。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

向癡情前度派「好人卡」:我唔配同佢一齊

Hailey表示被前度擁抱那一刻,真的覺得好感恩有一個咁愛錫自己的人,但她直言不會這位前度復合,更向對方大派「好人卡」,她表示:「我唔會同返佢一齊,就係因為佢太好,如果我真係同佢復合,我對佢會非常內疚,覺得自己唔配同佢一齊,同埋我係好難過自己傷害咗一個咁深愛我嘅人!」浩南直指Hailey好擔心背上「渣女」之名,反而做了最「渣」的事。

戀講嘢 Hailey解釋唔同癡情前度復合的原因,是因為覺得配唔上對方。
Hailey解釋唔同癡情前度復合的原因,是因為覺得配唔上對方。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

約會新對象 前度接送加默默守候

之後Hailey嘗試與這位前度疏遠,更告訴他自己要約會一個新對象,但前度卻提出車她去約會:「因為自從我上次遇到恐怖情人,佢就好緊張,呢次拍拖,佢話車我埋我去約會先安心,之後佢仲message話自己喺附近等我,話如果我有咩事佢就會即刻出現,嗰陣我成日都掉頭望佢有冇跟住我。」

戀講嘢 即使Hailey再拍拖,癡情前度仍選擇默默守護。
即使Hailey再拍拖,癡情前度仍選擇默默守護。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

193讚有情有義 郭奕芯寸爆:我學識嘢啦!

前度對Hailey的守護行為聽到四位主持O晒嘴,193直指Hailey的做法是「收兵方程式」,浩南亦瞪大對眼:「爸爸都做唔出車個女去拍拖啦,你又唔拒絕。」但193仍力撐Hailey,讚她有情有義:「話晒拍咗七年拖,唔通斷聯咩?」Hailey亦點頭和應,卻被郭奕芯寸爆:「我學識嘢啦!以後如果我萬一同前度有聯絡,被現任知道,我就答只係有情有義啫!」

戀講嘢 193直指Hailey「收兵」。
193直指Hailey「收兵」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

收前度名錶 激嬲對方女友被Block

Hailey講到自己圓夢考上空姐時,獲癡情前度送上了一隻名牌手錶和一封親筆信,作為祝賀禮物,但當時前度已經有了新女友,對方女友因此事不滿,要求男方封鎖Hailey,因此Hailey只能寫信多謝前度,同時打聽對方有否看信,郭奕芯即說:「嘩,你寫完咪算,仲要知人哋睇完點。」浩南也寸爆:「你先係恐怖情人囉!又唔想做衰人,一直唔拒絕前度對你好。」193也直指Hailey是一名「渣女」。

戀講嘢 Hailey指這段感情最令她深刻和難忘。
Hailey指這段感情最令她深刻和難忘。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

放低前度禮物 被猜測上節目為「尋人」

最後「戀擺嘢」環節,Hailey就擺低了前度送給她的手錶,193即說:「我明點解你老公唔介意你公開過去,因為佢就係想你放低前度份愛的禮物,想你唔好再諗番起前度呀。」三位女主持則猜測Hailey是因為跟前度失聯,所以想借節目來「尋人」,郭奕芯更直指:「我哋節目好多人睇!」

戀講嘢 主持們猜測Hailey上節目的真正目的。
主持們猜測Hailey上節目的真正目的。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 郭奕芯直指Hailey為尋失聯前度:「我哋節目好多人睇!」
郭奕芯直指Hailey為尋失聯前度:「我哋節目好多人睇!」(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

網民狠批:似想上嚟曬命

節目播出後,有不少網民都狠批Hailey的行為:「又要分手又要搵電話搵對方」、「根本就係收兵」、「畀希望人等人哋繼續做嘢,真係好賤」、「當人工具人,仲要懶偉大做聖人」、「個女仔嘅行為真係接受唔到」、「條仔都係有病,港女收兵育成佢都有份造成,唔抵可憐」、「話就話祝福人,其實上來示威,勁想人哋女友睇到」、「over晒,冇諗過個Ex現任嘅角度」、「似想上嚟曬命有老公,又收到好多兵」等等。

戀講嘢 前度送給Hailey的錶係「H」字頭的名錶。
前度送給Hailey的錶係「H」字頭的名錶。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

31歲Hailey 曾做三年空姐

節目介紹Hailey現年31歲,職業是網店店主,感情狀況是已婚,節目中她透露曾圓夢考上空姐,並且育有一女,睇番Hailey的個人IG,原來她是在2017年至2020年間任職空姐,之後轉行開網店及加入保險業,亦有做KOL在網上賣產品廣告,而她和老公是在2021年結婚,同年12月誕下囡囡,成為人妻兼人母。

戀講嘢 Hailey曾考上空姐圓夢。
Hailey曾考上空姐圓夢。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 任職空姐三年,影過不少打卡照。
任職空姐三年,影過不少打卡照。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 每張都係制服襯黑絲。
每張都係制服襯黑絲。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 Hailey已結婚兩年。
Hailey已結婚兩年。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 現在一家三口不時放閃曬幸福。
現在一家三口不時放閃曬幸福。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 Hailey在IG不時派福利。
Hailey在IG不時派福利。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 雖然已為人母,但身形仍Keep得勁Fit。
雖然已為人母,但身形仍Keep得勁Fit。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 呢張係近日萬聖節影嘅。
呢張係近日萬聖節影嘅。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢 仲曾經影過大肚寫真留倩影。
仲曾經影過大肚寫真留倩影。(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢
(圖片來源:IG圖片)
戀講嘢
(圖片來源:IG圖片)

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG圖片