戀講嘢

戀講嘢|網紅Choco三日約三個SP玩直播 用一個方法認證193係九龍灣金剛棒?

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《晚吹-戀講嘢》日前以「性與愛的邊緣」為主題,請來現年27歲的YouTuber兼網紅Choco做嘉賓,大談她對性和愛的睇法,並分享她豐富的性經歷。期間Choco更提出在不除衫的情況下,亦可以用一個方法,去分辨男士的Size,193仲因此自封做「九龍灣金剛棒」!

《戀講嘢》27歲網紅Choco被前男友啟蒙變性女

Choco目前單身,她透露自己變得享受性事,是因為受到其中一任男友啟蒙,當時她只得18歲,透過Facebook結識了對方,兩人拍了半年拖便開始同居,她形容:「之後我哋就日啪夜啪,一開始係每日,有時候唔只1次。」Choco直言在開了竅之後,會去找不同方式去刺激自己,亦會想了解對方的感受。

戀講嘢 雖然有朋友指Choco睇性睇得太重要,但她卻覺得只要有人可以符合到她的要求就無問題。
雖然有朋友指Choco睇性睇得太重要,但她卻覺得只要有人可以符合到她的要求就無問題。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

試過後樓梯激戰被男保安撞正

Choco指這位男友當時好鍾意一邊食飯一邊睇AV,有時也會和她一起研究姿勢,在拍拖約一年半後,他更對Choco提出在凌晨時分到公園和後樓梯等地方尋求刺激,又要求Choco著裙唔著底褲等,Choco由初時的遲疑,到後來由於男友連續一星期不斷提起,而變成最終接受。Choco更講到有次兩人在後樓梯辦事,正好被男保安巡樓撞正,雖然保安一臉平淡地行過,但兩人亦立「縮晒」。

戀講嘢 Choco對4位主持人講述她豐富的性經歷。
Choco對4位主持人講述她豐富的性經歷。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

4年戀情因男友出軌玩完

到拍拖近3年左右,該名男友更提出想「3P」,Choco憶述:「佢話加埋佢朋友,佢問我嘅時候,我以為佢試探緊我,所以我就比較隱晦講『等佢上嚟先』。」但最後兩人還是因為對方出軌而分手,Choco指當時除了在床上發現不屬於自己的長髮,有次她在家中時,仲突然有個女生拍門要求開門,男友卻掩著她的嘴叫她不要出聲,最終Choco決定分手,戀情共維持了4年。

戀講嘢 Choco直言:「有拖拍固然係好,但前題是佢要能夠滿足我。」
Choco直言:「有拖拍固然係好,但前題是佢要能夠滿足我。」(圖片來源:YouTube@ViuTV)

曾與SP邊做邊玩電視直播

在經歷過這段戀情過後,Choco曾認真拍拖,但也開始會找不同的SP去嘗試滿足自己,更試過在3日內與3個不同的SP親熱:「其中有一個SP試過開著個電話相機,然後就投影喺電視度,邊望邊做,直播晒成個過程,但我有確認佢係冇掀個錄影掣嘅。」

戀講嘢 有網友話覺得Choco個樣似關寶慧,亦有網友話似陳瀅。
有網友話覺得Choco個樣似關寶慧,亦有網友話似陳瀅。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

Choco:無嘢係性解決唔到

Choco又講到自己曾遇過一任男友對自己照顧得無微不至,但在一起兩個月後,兩人第一個次發生關係,就因為Size不夠而分開,Choco形容對方Size「完全不合格」!193指Choco對性和愛的重視比例應有9:1,她就回答話覺得「無嘢係性解決唔到」。

戀講嘢 Choco話自己心底裡仍然係想結婚尋求安穩,但覺得Size都好重要。
Choco話自己心底裡仍然係想結婚尋求安穩,但覺得Size都好重要。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

193自封「九龍灣金剛棒」

Choco直言之後她開始好著重在初識時就分析男人的鼻子和手指,她笑指男人個鼻愈大愈闊,下面Size就愈大,仲有手指長度亦有關係,193即刻話自己個鼻好大仲識郁㖭!自己手指更長過塊面,因此自封做「九龍灣金剛棒」!

戀講嘢 193話自己個鼻好大仲識郁。
193話自己個鼻好大仲識郁。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
戀講嘢 更話自己啲手指仲長過塊面!
更話自己啲手指仲長過塊面!(圖片來源:YouTube@ViuTV)

Choco收費拍換衫片

現年27歲的Choco,個人IG擁近5萬名Followers,又大搞會員制度,每個月收費1,314港元,就可以觀看她超過20條的完整換衫影片和寫真照等。另外Choco目前又與友人經營了一個以性及性玩具為題的YouTube頻道,不定時分享大尺度影片,頻道簡介中更寫著自己是「一個常常被YouTube封殺的Channel」。

《戀講嘢》Choco篇:

今集嘉賓是現年27歲的Choco,個人IG擁近5萬名Followers。

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@ViuTV、IG@_choco.jpg、討論區截圖資料或影片來源:YouTube@ViuTV