美濤

戀講嘢|美濤女作家自揭連「曳曳」都要預約 原來選過亞姐同阿儀合作拍MV

最新娛聞

廣告

戀講嘢》第49集,今次的題目是「奇異女作家玩轉愛情」,而故事的主人翁就是美女作家美濤,唔只出過多部書作,原來仲參選過亞姐攞埋才華大獎添!

美濤
(圖片來源:ViuTV圖片)
美濤
(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
美濤現時26歲。
美濤現時26歲。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

美濤拍拖過度公式化被男友嫌棄

現時26歲的美濤是一名作家,最愛看懸疑、推理類的作品,但亦正因如此,導致她的思想和行為上都過份公式化,從而令她有遇上感情上的障礙。她在節目上表示,她會將自己的生活安排得清清楚楚,有晒時間表,甚至連床事都在約一個星期前預先安排好,即使男友突然想曳曳,她亦會拿著時間表向男友表示要在指定的時間內進行,違者婉拒。

美濤
(圖片來源:《戀講嘢截圖》)

美濤的恐怖選擇題

在節目上,美濤分享了一次她與前男友的鬧交經驗,事源是她的前男友當時打算約他前女友單獨食飯,當時美濤為了保持刻制唔發脾氣,竟然向前男友設了一道選擇題:「A係你唔去;B係你同我一齊去;C係我都同前度男友食餐飯;D就係你照去,然後去完之後寫返3,000字感想畀我」,結果男友亦都忍唔住揀咗E「分手」。但由於事情太誇張,193都聽到呆咗,更當面講了一句「黐線,我真係接受唔到」!

美濤
(圖片來源:《戀講嘢截圖》)

美濤係作家 仲選過亞姐選舉

其實美濤在19歲已出版第一本個人小說《港女九陰真經vs女神孫子兵法》,現時在YouTube經營「口述武俠」頻道,介紹金庸、古龍等武俠小說作品,作品包括《筍工重生高科技》《寓言地府動物園》《買樓結婚超能力》等。作為香港大學中國歷史系博士的她,原來在去年亦參選過《2021亞洲小姐》,更奪得「才華飛越大獎」,現時的IG粉絲超過1萬人。

美濤
(圖片來源:IG@tomato0728chan)

美濤曾做綠葉襯托亞視一姐阿儀

雖然美濤未能躋身亞姐三甲,但她早前亦有幸與「亞視一姐」阿儀合作,拍攝了新歌MV《財神888》!

美濤 阿儀企正C位!
阿儀企正C位!相中右二就是美濤。(圖片來源:《財神888》MV截圖)

睇埋美濤嘅IG靚相:

美濤有咩來頭?

美濤在19歲已出版第一本個人小說,現時在YouTube經營「口述武俠」頻道⋯⋯詳情請看

美濤有強迫症嗎?

美濤是一名作家,她的思想和行為上都過份公式化,她在節目上表示⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG@tomato0728chan資料或影片來源: ATV 亞洲電視