戀講嘢

戀講嘢|網紅Bell公開 「U記食女王」情史193嗌羨慕 原來同Edan早有交集

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《晚吹-戀講嘢》最新一集請來長腿網紅Bell做嘉賓,分享她與「溝女王」前度之間的感情故事,講到「溝女王」曾食過公司廿幾、三十個女同事,令193非常羨慕,話想入職其公司!
戀講嘢 這集主題係「盲戀溝女王」。
這集主題係「盲戀溝女王」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》Bell做兼職戀上「溝女王」

現年25歲的Bell職業係自由工作者,目前為單身,她憶述在讀大學期間,到一間時裝公司做Part-time,從而認識了該名「溝女王」前度,對方十分關心和照顧Bell,令Bell在相識未夠一個月時就極速「沉船」,開始和對方拍拖,不過Bell指初相識時,「溝女王」已曾向她炫耀自己的溝女史:「佢同我講好多女仔都鍾意佢,好容易上釣,佢會數住自己食咗幾多個處女。最癲嘅係,因為Part-time同事會share locker,同我共用locker嘅女同事佢都食過。」Bell指對方向她自爆情史,是因為想讓Bell覺得他與眾不同。

戀講嘢 網民都大讚Bell「對腳好得」,個樣就有啲似《愛回家》大小姐林淑敏。
網民都大讚Bell「對腳好得」,個樣就有啲似《愛回家》大小姐林淑敏。(圖片來源:IG@fatkoko)

狂食30女同事193嗌羨慕

193好奇追問Bell這位「溝女王」到底食過幾多個女同事?Bell回答「二、三十個」,令193非常羨慕,狂叫Bell介紹他入職,當得知Bell當時任職的公司是一間「賣衫嘅、時裝」公司,又追問她是否「U記」?雖然Bell就只以尷尬笑容回應,但193也忍不住直言:「原來U記咁樣㗎,我又要入職!」網民亦紛紛好奇:「U記咁多女食架咩」、「去做part-time先得」。

戀講嘢 193非常羨慕「溝女王」可以喺公司食到多達30個女同事,狂叫Bell介紹佢入職!
193非常羨慕「溝女王」可以喺公司食到多達30個女同事,狂叫Bell介紹佢入職!(圖片來源:IG@fatkoko)

親眼見證「溝女王」與女同事調情

Bell指身邊有女同事曾勸她要小心其男朋友,更告知她曾被「溝女王」哄騙上家中發生關係的經歷,但「溝女王」解釋:「佢哋只係妒忌你,佢想我哋分手,咁樣佢就有機可乘。」有次Bell更曾親眼見證到男友在自己眼前與女同事調情:「嗰陣我哋一齊出去食飯,我見到佢哋隻腳係枱底下互撩,我睥住佢哋。女同事去廁所時,仲主動放低銀包畀我男朋友拎住(佢知道你係佢女朋友?)知道!」事後男友否應出軌,二人更因此事吵架。Bell指「溝女王」甚至曾向她的大學同學出手,大學同學將他們之間的情慾對話截圖傳給了Bell,Bell得知後馬上追問男友,對方只解釋:「我係睇吓佢對我有冇意思。」

戀講嘢 雖然親眼見證「溝女王」與女同事調情,但Bell仍選擇包容,與對方拍了兩年拖。
雖然親眼見證「溝女王」與女同事調情,但Bell仍選擇包容,與對方拍了兩年拖。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

公開「溝女王」發毒誓錄音

有次Bell掌握對方出軌證據,但對方不斷反駁並將Bell趕出家門,幾日後「溝女王」主動求和,並發毒誓會24小時公開自己的GPS定位,Bell在節目上亦公開了其發毒誓錄音,錄音中對方指自己不會繼續去溝女:「如果做唔到我就死全家、斷手斷腳、生Cancer!」3位女主持隨即群起批評「溝女王」:「聽聲都知態度敷衍!」、「咩毒誓嚟 ?! 自己偷食點解要連累屋企人」等,跟住仲迫令Bell即場刪除該段Voice Message ,希望能讓她完全忘記這位前度。

戀講嘢 「溝女王」向Bell的大學同學發情慾對話,被揭穿後例牌否認,只話:「我係睇吓佢對我有冇意思。」
「溝女王」向Bell的大學同學發情慾對話,被揭穿後例牌否認,只話:「我係睇吓佢對我有冇意思。」(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 浩南一聽個毒誓就質疑點解「溝女王」自己嘅錯,要連累全家人去死?覺得佢發誓都發得好冇誠意!
浩南一聽個毒誓就質疑點解「溝女王」自己嘅錯,要連累全家人去死?覺得佢發誓都發得好冇誠意!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

單身3年拒絕再愛「溝女王」

雖然當時Bell非常愛「溝女王」,因此再次選擇包容對方,但事隔幾星期後,Bell發現「溝女王」突然取消公開自己的GPS定位,還失去了聯絡,事後只解釋電話冇電,同樣情況多次發生後,令Bell慢慢醒覺,最後決定分手。現時Bell與「溝女王」已分手3年左右,雖然仍未能放低對方,但對方現在已有了女朋友,卻仍不時主動聯絡Bell及約她食飯,不過Bell都選擇拒絕,她直言:「唔可以再接近,唔可以再沉船!」

戀講嘢 Bell指前度曾多次突然失聯,只解釋電話冇電,令佢慢慢醒覺,最後決定分手。
Bell指前度曾多次突然失聯,只解釋電話冇電,令佢慢慢醒覺,最後決定分手。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 網民都紛紛同情Bell遇上渣男,令她單身至今,不敢再拍拖。
網民都紛紛同情Bell遇上渣男,令她單身至今,不敢再拍拖。(圖片來源:IG@fatkoko)

Bell原來係Edan中同

現年25歲的Bell畢業自香港教育大學,去年曾做過直播主持,在社交網亦不時會為美容產品賣廣告,及出席商業活動等,翻睇其IG,原來她曾就讀於可風中學,與MIRROR成員Edan呂爵安是中學同學,2015年中學畢業前,兩人更曾拍過多張合照,雖然近年兩人在社交網上已少有交集,但Edan仍有追蹤Bell的IG。

戀講嘢 Bell中學時曾同Edan等同學一齊去唱K。
Bell中學時曾同Edan等同學一齊去唱K。(圖片來源:IG@fatkoko)
戀講嘢 一齊玩drama。
一齊玩drama。(圖片來源:IG@fatkoko)
戀講嘢 臨畢業前最後一次Sing Con,仲同Edan攬實合照!
臨畢業前最後一次Sing Con,仲同Edan攬實合照!(圖片來源:IG@fatkoko)
戀講嘢 一班同學在2015年最後大合照,Bell企正Edan後面。
一班同學在2015年最後大合照,Bell企正Edan後面。(圖片來源:IG@fatkoko)
戀講嘢 至今Edan仍有追蹤Bell的IG
至今Edan仍有追蹤Bell的IG(圖片來源:IG@fatkoko)

睇埋Bell其他靚相:

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG@fatkoko