戀講嘢

《戀講嘢》嘉賓自爆「一晚七次」 北京遇江湖大佬 被奪初夜𡁻完鬆

最新娛聞

廣告

在ViuTV《晚吹—戀講嘢》最近一集中,曾赴北京參加選秀節目的21歲練習生Lisa大講遇上靚仔江湖大佬的經歷,更被奪去初夜,Lisa繪影繪聲話第一晚竟然做足7次,不過最後發現墜入男方圈套被𡁻完鬆,193聽完即質疑「一晚都係瞓8個鐘,點嚟7次呀?」真係突破盲腸。
戀講嘢
曾經到北京做練習生的港女Lisa上《晚吹—戀講嘢》分享在當地認識江湖大佬的經歷。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

戀講嘢|港女練習生北京夜店遇江湖大佬

最新一集《晚吹—戀講嘢》由21歲的Lisa講述自己兩年前在北京參加選秀節目做練習生的經歷,因最終節目拍唔成,Lisa受疫情影響滯留當地,一次在夜店被撩,被一位靚仔江湖大佬「英雄救美」,對方一句「呢個係我女朋友 !」,成功令Lisa落疊,Lisa表示每次一齊去蒲都有成班兄弟跟住,一入夜店就有人企起身叫「大哥」,又會叫她做「嫂子」,入世未深的Lisa話未見過一個江湖大佬對女仔咁好,令她不自覺愈陷愈深,不過每當她問起對方的背景時,靚仔大佬只說:「細路女唔好知咁多嘢!」

戀講嘢
Lisa講到大哥初時對佢好好。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

Lisa沉晒船自己送上門

Lisa表示留在北京期間正值疫情高峰期,當地買藥要實名制,大哥知道她買唔到藥即差遣兄弟送藥,而且有求必應,令Lisa沉晒船。Lisa指與大哥拍拖兩個半月都沒有發生性行為,雖然大哥多次提出但遭Lisa拒絕,直到一次Lisa被公司開除沒有地方住,她哭著致電大哥,對方霸氣地在電話發送紅包和地址說:「你依家過嚟搵我!」其實當時Lisa已計劃好4日後返港,只暫住幾晚,她表示:「我知嗰度係佢屋企,問佢係咩意思,佢話有兩間房,一人一間。」

戀講嘢
在大哥家中暫住期間,Lisa話對方曾帶女上門過夜遺下用過的安全套。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

拒發生關係激嬲大哥 翌日聽到隔離房呻吟聲

在大哥屋企暫住期間,對方曾鍥而不捨希望可以與Lisa發生關係,但她每次都拒絕,有次推開大哥後各自返房,翌日經過大哥房聽到女生呻吟聲,之後一名女生從大哥房間出來,房內更遺下用過的安全套和女生耳環,大哥仲叫她幫手丟掉,這時193與3位女主持譚凱倫(Helen)、鄭伊琪(浩南)及郭奕芯(Ashina)都表現得好驚訝,並質疑如果當時二人已拍拖,為何Lisa可以若無其事照做。

戀講嘢
Lisa最後乖乖獻身,仲話初夜搞足7次。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
戀講嘢
Lisa話第一次時大哥對她好溫柔,仲話會一下一下,而193就笑指係咪半下…半下咁!(圖片來源:ViuTV影片截圖)

自動獻上初夜 193寸爆質疑一晚點做7次

好戲在後頭,Lisa在大哥屋企的最後一夜,二人在沙發攬睇戲,大哥突然使出甜言蜜語攻勢:「其實這樣過也不錯,不如妳跟我回老家結婚,我養妳!」Lisa非常感動,形容自己當時「鬼揞眼」,之後更獻出了初夜,Lisa憶述第一次時對方表現得很溫柔,不過未幾竟要求第二次,見到有血更十分興奮,這晚竟然翻雲覆雨共7次!193聽後非常震驚,再次質疑:「一晚都係瞓8個鐘,點嚟7次呀?」而郭奕芯亦覺得Lisa太易氹,一句求婚就被呃到失身:「結婚戒指都慳返!」

戀講嘢
193極度懷疑一晚點嚟7次?(圖片來源:ViuTV影片截圖)
戀講嘢
三位女主持都有好多疑問,直指Lisa好易呃!(圖片來源:ViuTV影片截圖)

揭發大哥有拍片癖好 返港後如夢初醒

故事的結尾後當然係騙局一場啦!Lisa表示大哥雖然曾提出過想Lisa回港安頓後再跟自己回老家,而Lisa離開北京前曾拋下一句:「你等我3個月啦!」不過轉頭便發現大哥原來有另一部電話,裡面收藏了大量性愛短片,原來大哥有拍片癖好,女主角仲包括之前大哥帶返屋企的女生,不過Lisa竟說:「我覺得我可以包容佢,或者我可以改變佢。」她按原定計劃回港,大哥沒有送行,不過她就在車上勁唔捨得,喊到死去活來,返港後Lisa遭大哥冷暴力對待,兩日才覆一個訊息,她的初戀就此結束。聽完Lisa的經歷,其實有大把反駁位,究竟有冇靚仔大哥的存在,真係無從稽考

戀講嘢
講到大哥曾向她求婚,Lisa沾沾自喜。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
戀講嘢
最後揭發大哥真面目。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

21歲Lisa自稱練習生、舞蹈員與演員

Lisa上完《晚吹—戀講嘢》即被網民起底,有網民指她好熟面口,覺得她長得像韓國「國民妹妹」IU,身高175cm的她在社交網自我介紹是練習生、舞蹈員及演員,內有不少跳舞片段及青春性感照,不過就唔見有男友合照,唔知係咪在北京被大哥呃完,唔敢再墜入情網呢?

戀講嘢
Lisa被指似「國民妹妹」IU。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)
戀講嘢
(圖片來源:討論區截圖)
戀講嘢
(圖片來源:討論區截圖)
戀講嘢
(圖片來源:討論區截圖)
戀講嘢
(圖片來源:討論區截圖)
戀講嘢
(圖片來源:討論區截圖)
戀講嘢
Lisa童心未泯,好鍾意去主題樂園。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)
戀講嘢
Lisa有時打扮都好性感,盡騷美好身材。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)
戀講嘢
Lisa呢個角度真係幾似IU。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)
戀講嘢
兩年前Lisa在內地做練習生,周圍去旅遊。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)
戀講嘢
社交網都有好多跳舞片。(圖片來源:IG@lilililili_sa.w)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV影片截圖、IG@lilililili_sa.w