羅啟豪

我和媽咪有個約會|羅啟豪黃洛妍與媽媽溫馨合唱惹熱論 網民大讚:好有愛

最新娛聞

廣告

為慶祝母親節,無綫昨晚推出特備節目《我和媽咪有個約會》,由陸浩明及薛家燕擔任主持,出席嘉賓有(排名不分先後)周吉佩、李佳及兩名兒子、羅啟豪及媽咪Anne、黃洛妍(Janees)及媽咪Joyce、樊亦敏、 陳浚霆、何晉樂、詹天文、金永衡、彭家賢、趙頌宜及XiX,眾人先後獻唱《世上只有》、《魯冰花》、《念親恩》及《分分鐘需要你》等歌曲。

我和媽咪有個約會|網民推羅啟豪媽媽參加《中年好聲音》

眾多環節,以羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》,及Janees與媽咪合唱《談情說愛》最惹熱討,對於兩位唱得之人的媽咪在節目中難得開金喉,網民對兩位媽咪唱功更是大表驚喜:「羅啟豪媽媽專業歌藝,舞姿跟啟豪好夾」、「啟豪和媽咪唱得好好聽,眼神交流好溫馨」、「羅啟豪媽媽應該也參加中年好聲音」、「Janees媽咪Joyce好靚女,可以組雙J合唱團」、「Jan(Janees)同Jan媽好有愛,Jan媽栽培得Jan超級好,看得出品德兼備」。

羅啟豪 羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》
羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》(圖片來源:TVB提供)
羅啟豪 羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》
羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》(圖片來源:TVB提供)
羅啟豪 Janees與媽咪合唱《談情說愛》
Janees與媽咪合唱《談情說愛》(圖片來源:TVB提供)
羅啟豪 Janees與媽咪合唱《談情說愛》
Janees與媽咪合唱《談情說愛》(圖片來源:TVB提供)

我和媽咪有個約會|羅啟豪細個為練琴與媽咪磨擦頻生

羅啟豪與Janees還分別對媽媽進行真情剖白,啟豪笑指自己小時候愛駁嘴,經常與媽咪因練琴問題有磨擦,啟豪說:「一開始我學琴,我媽媽話係我自願學,但之後我唔願學。」Anne聞言笑著補充:「我(嬲到)話會趕佢走。」Janees則謂一直很渴望媽媽的稱讚,她說:「我媽咪係一個要求好高嘅人,所以由細到大佢從來都唔讚我」,Joyce聽畢感觸回應:「其實我唔係唔讚佢,只係我想佢更加虛心啲學習,唔好讚壞咗。」

羅啟豪 羅啟豪與Janees還分別對媽媽進行真情剖白,啟豪笑指自己小時候愛駁嘴,經常與媽咪因練琴問題有磨擦
羅啟豪與Janees還分別對媽媽進行真情剖白,啟豪笑指自己小時候愛駁嘴,經常與媽咪因練琴問題有磨擦(圖片來源:TVB提供)

啟豪及Janees又按製作組要求親手寫信給媽咪,羅啟豪信中自爆奀皮史:「媽咪,我明嘅,因為我細個比較頑皮同唔聽話,做功課同練琴成日要你去督促,普通話補習時永遠唔見咗人,仲要成日同二家姐打交,令你好心痛將我送去英國寄宿,等我學識自律。最近你畀咗勇氣我去參加《中年》,令我可以開始人生新一頁,所以媽咪我多謝你,我永遠愛你。」

羅啟豪 羅啟豪信中自爆奀皮史
羅啟豪信中自爆奀皮史(圖片來源:TVB提供)
羅啟豪 羅啟豪信中感謝媽媽鼓勵參加《中年好聲音》
羅啟豪信中感謝媽媽鼓勵參加《中年好聲音》(圖片來源:TVB提供)

至於Janees則主要感謝母親Joyce一路以來的包容,及為自己的種種付出:「冇你就冇今日嘅我,多謝你媽咪,請原諒我嘅固執同倔強,其實我都好希望可以保護你,呢幾年你辛苦了,Jan都長大喇,係時候畀我照顧你」,Joyce邊讀邊感動至淚如雨下,Janees見狀即無限痛惜地為媽咪抹眼淚,場面感人。

羅啟豪 Joyce邊讀邊感動至淚如雨下,Janees見狀即無限痛惜地為媽咪抹眼淚,場面感人。
Joyce邊讀邊感動至淚如雨下,Janees見狀即無限痛惜地為媽咪抹眼淚,場面感人。(圖片來源:TVB提供)
羅啟豪 羅啟豪與Janees還分別對媽媽進行真情剖白
羅啟豪與Janees還分別對媽媽進行真情剖白(圖片來源:TVB提供)

中年好聲音|羅啟豪媽媽劉英係歌唱家

早前羅啟豪同媽媽的合照首次曝光,被發現其母劉英(Anne Lew)好猛料,陳奕迅23年新歌《盲婚啞嫁》MV中,就出現過劉英美妙的歌聲,獻唱《When I’m Dreaming》一曲。原來在YouTube有不少劉英演出的影片,劉英自小受到爸爸薰陶愛上經典爵士英文歌,1969年15歲參加報章舉行的業餘歌唱大賽,由麗的電視轉播節目,最後奪得冠軍。

其後劉英得到Anders Nelsson介紹,擔當Irene Ryder替工在美麗華酒店唱歌。後來放棄唱歌事業選擇組織家庭,生下三個小孩。大約十幾年前,劉英趁孩子長大重拾興趣,與多位志同道合的朋友組織歌唱團,又舉行慈善音樂會過足歌癮。

中年好聲音 6強 羅啟豪媽媽也是個歌唱家!
羅啟豪媽媽也是個歌唱家!(圖片來源:TVB
中年好聲音 6強 羅啟豪母子合照
羅啟豪母子合照(圖片來源:TVB

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:TVB提供節目截圖