抽兩手機水 Ben Sir拆解「七爆炒」之謎

抽兩手機水 Ben Sir拆解「七爆炒」之謎

最新娛聞

廣告

香港語言學家歐陽偉豪博士(人稱Ben Sir)一向說話有深度又爆笑,早前佢於《男人食堂》的「粗口學堂」中,以自己的方式為觀眾解構廣東話粗口,獲網民激讚!最近佢見逢「七」必爆必炒,於是拍短片同大家講七爆七炒之謎!

延伸閱讀︰

《嘩鬼上學去之農夫篇》五大爆笑位

陳智燊英國娶宋熙年

七爆炒由來

一開始,Ben Sir笑言咁啱七點,就同大家講七字!跟住問大家七字會諗起啲乜,難免令人聯想到最近分別發生爆炸及再掀炒風的兩個品牌的手機啦!

Ben Sir先講點解七會爆炸!他笑言因為當七遇上轆,兩個轆埋就咁爆炸喎!至於七同炒有咩關係,Ben Sir指相傳有隻鑊,當七跌左落去燒紅咗嘅鑊時,炒吓炒吓就愈炒愈高,於是價錢就愈炒愈貴!兩個解釋都幾無厘頭!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
iphone手機