搭飛機 細路

乘客怨斥搭飛機撞正6個細路 7個舉動逼瘋乘客「全程無悶場」

最新娛聞

廣告

搭機禮儀真係好緊要!咩嘢該做咩嘢唔應該做,大家要知!不過近日有網民怨斥搭飛機由日本返港是撞正6個細路同機,無間斷騷擾乘客,真係非常難頂,惹來網友熱議。

搭飛機撞正6個細路 7個舉動逼瘋乘客

有網民於Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」上苦呻自己搭飛機時的痛苦遭遇,他指一班由福岡返港的UO639客機上,竟有6個小孩同時無間斷上演騷擾乘客的戲碼,無奈地稱「爽過去紅館,全程無悶場」。

0
家長輕聲哄依然無阻小孩哭罵。(圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」)

事主指,6位小朋友分別的「(與)空姐齊自拍」、「走廊巡迴表演」、「人肉按摩椅」、「NBA咁不停換人換位」、「嫲嫲keep(Give)me five」、「全程落力大嗌」以及「大力開關窗」。

在網民分享的影片中,見到有小孩哭罵不停,家長要求空姐與小朋友自拍,也有小孩赤腳在走廊上走來走去非常危險。

而最離譜的是有小孩狂踢前座之餘更動手動腳,其家長更和他一起玩耍,從片中更模糊聽到對方叫小孩打向枕頭及講出「摔角」等字眼。

0
機上空姐不專業,甚至和乘客玩自拍。(圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」)

建議小孩乘客要加錢

網民對於事主的經歷感到同情,更生氣表示「香港人唔識教仔好心就唔好生」,更指自己也曾試過同機有小孩「好似搭大巴咁」也建議香港快運應該增加小孩機票的收費,尤其是手抱嬰兒。

0
有家長甚至同小孩玩埋一份。(圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」)
0
同一個小孩更狂踢前座。(圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」)

而網民同樣指出小孩子根本唔適合去旅行,無時停騷擾到其他乘客,最令人氣結的是家長無作為「就算同佢父母講,都唔覺佢地制止到個小朋友」。

0
有小孩赤腳在走廊上走來走去,有網民留言指行為非常危險,萬一遇上氣流就會受傷。(圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」)

網民:不是每個人都喜歡小孩

雖然有網民就勸大家體諒「你冇生小朋友唔會明㗎啦」不過大部分網民都理解並讚同事主建議,更直言是家長的禍:

  • 「做父母就應該知自己個細路性格
  • 「有啲父母非必要唔好再將啲未夠兩歲(嘅小朋友)帶去旅行」
  • 「好心唔識就唔好生仔」

更有網民不理解帶小孩子去旅行的做法:「咁細個就去,大個咁都唔記得啦」。

0
(圖片來源:《特務搞飛機》劇照)

不過同樣有網民指事主可以選擇非廉航:

  • 「你咪又係因為窮同低端先搭UO」
  • 「唔坐就冇事」
  • 「坐UO又有幾高端?加咗U-First定買左行李呀」

也有網民覺得所有小孩都要雙倍收費不公平:

  • 「又乖又唔嘈嘅小朋友咪好唔公平」
  • 「小朋友收貴啲,對影響到其他乘客係無幫助」

網民分享模範家長做法

有網民留言分享一次搭飛機遇上小孩的經歷,兼大讚該父母當時的做法:

當時我和家人從紐約飛香港,我哋坐低自己座位後,就正正我前排位置有一個白人女人抱住個 BB 入座,我心諗今次大鑊,十幾個小時飛機點捱過!

當前排女士坐低安頓好個B後,她向前前後後及附近位置的乘客各派一個膠袋,內有兩粒朱古力及一封以英文寫的便條,内容大意話她因為不可抗拒的原因她必須帶同BB坐呢班機,並為 BB有可能帶給大家的影響預先道歉,我們本來很不開心遇到個 BB 坐前排,但收到便條變得體量,幸好後來整個航程大部分時間都很安靜。

0
(圖片來源:TVB《飛常日誌》劇照)

圖片來源:Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」、《特務搞飛機》劇照、TVB《飛常日誌》劇照